nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Rogera, Serafina, Agaty
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Ceramika Paradyż z nagrodą PAIH w kategorii „Ekspansja zagraniczna”

dodano: 2018-10-19 17:23:26, ostatnia aktualizacja: 2018-10-21 12:00:23

Kolejne instytucje dostrzegają działania i rosnącą rolę Ceramiki Paradyż na rynkach zagranicznych. W poniedziałek swoje coroczne nagrody rozdała Polska Agencja Inwestycji i Handlu, która w kategorii „Ekspansja zagraniczna” przyznała tytuł Ceramice Paradyż doceniając tym samym jej sukcesy w zakresie rozbudowy sieci eksportu oraz promocji polskiej gospodarki za granicą.

 

Nagrodę podczas uroczystej gali otwarcia PAIH – Pierwsze Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą odebrał w imieniu firmy wiceprezes zarządu ds. handlu Paweł Łuczka. Wśród zaproszonych gości znalazło się 350 przedstawicieli polskiego biznesu, administracji i lokalnych samorządów, którzy w bezpośredni sposób kształtują polską gospodarkę. Wyróżnienie Ceramiki Paradyż w kategorii związanej z działaniami eksportowymi stanowi bez wątpienia efekt konsekwentnego realizowania strategii długofalowego rozwoju Ceramiki Paradyż na rynkach zagranicznych oraz podpisanej w 2018 roku umowy CETA, która rozumiana jako ułatwienie handlu pomiędzy dwoma obszarami celnymi, doprowadziła do zniesienia istotnych barier w dostępie do rynku kanadyjskiego. Obecnie Ceramika Paradyż dostarcza swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świcie.

 

Misją organizatora gali, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) jest zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Agencja wspiera w pokonywaniu procedur administracyjnych, znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, wiarygodnych partnerów oraz dostawców. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie. PAIH realizuje również programy ekspansji na rynki perspektywiczne: Go China, Go Africa, Go Arctic, Go India, Go ASEAN oraz Go Iran. Od początku 2018 do końca 2019 r. jest odpowiedzialna za promocję dziewięciu polskich branż.

 

 

 


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
zobacz również
^ do góry