nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Rogera, Serafina, Agaty
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Efektywność sprzedaży lokalnej

dodano: 2018-10-19 17:00:58, ostatnia aktualizacja: 2018-10-21 09:44:53

Zastanawiasz się, gdzie możesz sprzedać swoje produkty lub zaoferować świadczone przez Ciebie usługi w sposób efektywny, łatwy i jednocześnie tani? Zapewne zależy Ci na tym, żeby się skutecznie zaprezentować potencjalnym klientom, dlatego zacznij korzystać z serwisów z ogłoszeniami lokalnymi. Poniżej podpowiadamy, dlaczego warto i jak to robić.

Efektywność sprzedaży lokalnej

 

Jeśli chcesz kupić coś, co koniecznie musisz zobaczyć przed zapłaceniem, najczęściej decydujesz się na ofertę sklepów, sprzedawców i punktów usługowych z Twojej okolicy. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię nowy samochód, rower, urządzenie do firmy, czy osoba, która wykona dla Ciebie określoną usługę, ograniczasz poszukiwania do najbliższego Ci obszaru. To oczywiste, że jeżeli mieszkasz w Gdańsku, nie będziesz jechał do firmy świadczącej usługi w Tomaszowie Mazowieckim. Krótko mówiąc: sprzedaż lokalna jest skuteczna, dlatego oferując produkty i usługi na danym terytorium, warto się skupić na promocji wyłącznie w jego obrębie.

 

Skoro interesuje Cię grupa docelowa z określonego obszaru w Polsce, np. z danego miasta albo województwa, nie ma sensu, żebyś płacił za reklamę skierowaną do osób z innych części kraju lub z całej Polski. W ten sposób zmarnujesz pieniądze i czas, bo choć być może dotrzesz do większej liczby odbiorców, to nie będą oni zainteresowani Twoją ofertą. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z form promocji zorientowanych na dane terytorium. Przykładem takiego narzędzia są internetowe serwisy z ogłoszeniami lokalnymi.

 

Serwisy z ogłoszeniami lokalnymi – skuteczne narzędzie sprzedażowe

 

Internetowe serwisy z ogłoszeniami lokalnymi są do Twojej dyspozycji bez względu na to, co obejmuje Twoja oferta. Chcesz sprzedać jako osoba prywatna części samochodowe w Tomaszowie Mazowieckim lub okolicy? Prowadzisz przedsiębiorstwo usługowe i poszukujesz klientów w swoim mieście? Hobbystycznie wykonujesz rękodzieło i myślisz o tym, żeby od czasu do czasu podzielić swoimi wytworami? A może szukasz ofert pracy w Tomaszowie Mazowieckim? W każdym z tych przypadków powinieneś rozważyć publikację ogłoszenia w serwisie z ogłoszeniami lokalnymi. Za ich pośrednictwem możesz zareklamować dosłownie każdy rodzaj produktu i działalności. Kategorii jest tak dużo, że na pewno bez problemu znajdziesz te, które odpowiadają Twojej ofercie.

 

Niewątpliwym atutem serwisów z ogłoszeniami lokalnymi jest to, że są skierowane do ogłoszeniodawców z całej Polski. Z łatwością znajdziesz serwis umożliwiający wystawianie anonsów w Twoim mieście, jak również gminie czy nawet wsi. Publikacja takiego ogłoszenia jest banalnie prosta – jedyne, co trzeba w tym celu zrobić, to uzupełnienie formularza, w którym podaje się informacje na temat sprzedawanego produktu czy proponowanej usługi. Każde ogłoszenie jest oglądane setki, a nawet tysiące razy. Co ważne, nie są to zmarnowane wizyty, bo większość osób przeglądających oferty jest nią rzeczywiście zainteresowana.

 

Kolejna sprawa to opłaty, a raczej ich brak. Zastanów się, ile musiałbyś zapłacić za kampanię reklamową w lokalnym radiu albo wystawienie ogłoszenia w miejscowej gazecie. Kilkaset zł? Kilka tys. zł? A może więcej? W każdym razie dużo – na tyle dużo, że nie korzystasz z takich form promocji. Tymczasem dzięki serwisom z ogłoszeniami lokalnymi możesz dotrzeć do setek czy tysięcy odbiorców całkowicie za darmo! Wystawienie anonsu przeważnie nic nie kosztuje, a symboliczne opłaty należy uiścić wyłącznie za wyróżnienie ogłoszenia, co oczywiście nie jest obowiązkowe.

 

Podsumowując: sprzedaż w serwisach lokalnych po prostu się opłaca. Korzystaj z nich i przekonaj się o tym osobiście!

 

 


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
^ do góry