nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Alfreda, Izydora, Alfredy
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Reklama dźwignią handlu. Przede wszystkim w sieci

dodano: 2017-12-06 18:00:10, ostatnia aktualizacja: 2017-12-07 22:38:53

O potędze reklam powiedziano i napisano już wiele. I być może podstawowa zasada brzmi, że nieważne jak, byleby mówili, to jednak trzeba pamiętać, że coraz mocniej trzeba dbać i odpowiednie kanały i o przekaz na odpowiednim poziomie, jeśli chcemy dotrzeć do takiego klienta, jakiego chcemy. Te wymagania są oczywiście związane z dużą konkurencją na rynku i wykorzystywaniem coraz to nowszych technik. Z założenia współczesna reklama w głównej mierze opiera się na mediach społecznościowych, content marketingu i mailingu, które budują pozytywny obraz marki oraz relacje z klientami. A to bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Jak zrobić skuteczną promocję?

 

Są firmy (szczególnie duże), które mają wydzielone zespoły do promocji i działań marketingowych w sieci, są również takie, które korzystają z pomocy fachowych agencji takich jak https://www.internetum.com/google-tag-manager/. Najważniejsze jest to, by nie było to dodatkiem do zadań szeregowego pracownika, tylko pozostawało w gestii specjalistów. Tylko profesjonalne podejście do tematu może gwarantować po prostu sukces.

Marketing internetowy dotyczy wszystkich firm – nie tylko dużych marek, ale również lokalnych działalności. Oprócz przyciągania nowych klientów, odpowiadania na ich potrzeby i tworzenia relacji bardzo ważnym elementem staje się umieszczanie opinii i recenzji o produktach czy usługach. Warto zauważyć, że takich elementów nie dają nam zakupy w sklepach stacjonarnych. Działanie opinii innych według badań jest bardzo istotne, bo aż 40% internautów przyznaje się do tego, że dokonuje zakupu bądź też z niego rezygnuje, kierując się zdaniem innych.

 

Inwestycja w media społecznościowe

 

Podstawą funkcjonowania firmy w sieci jest strona internetowa – sklep – blog. Nie funkcjonują one jednak bez profesjonalnie prowadzonych kanałów w mediach społecznościowych. I tak Facebook, YouTube czy Instagram to najczęściej odwiedzane przez Polaków social media i firma, której tam nie ma, praktycznie w świadomości odbiorców nie istnieje. To kilkanaście milionów ludzi, którzy są potencjalnymi klientami lub też mogą spowodować, że ich reakcja przyciągnie innych odbiorców. Jak widać, te zasięgi są zdecydowanie większe niż tradycyjna reklama.

 

Skuteczny fanpage zakłada budowanie relacji i interaktywność. Popularne lajki, udostępnienia czy komentarze napędzają na stronie ruch, poza tym są informacją zwrotną, czego klienci potrzebują, jakich rzeczy szukają. Odpowiadanie na nie jest najważniejszą rzeczą w rozwoju firmy. Sam fanpage powinien wyglądać tak, by być po prostu interesujący i zachęcający do czytania chociażby poprzez umieszczane na nim porady czy też informacje.

 

 


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
^ do góry