nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Urszuli, Hilarego, Celiny
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

/AKTUALIZACJA/ Komunikacyjna rewolucja w Tomaszowie (mapa linii)

dodano: 2018-01-15 10:53:00, ostatnia aktualizacja: 2018-01-15 10:54:29

Prezentujemy trasy przejazdów autobusów MZK przygotowane przez jednego z naszych czytelników. Warto się z nim zapoznać. Mapka zostałą zaktualizowana po uwagach naszych czytelników

 Od 15 stycznia oprócz tego, że zaczną nas wozić nowe hybrydowe autobusy czeka nasze miasto prawdziwa komunikacyjna rewolucja. Powstanie nowa numeracja linii, a do tego przebieg ich poszczególnych tras poza paroma wyjątkami został zaplanowany od nowa.

 

 Dla większości mieszkańców zwłaszcza na samym początku może oznaczać to spory chaos. Jednakże po tym, jak już wszyscy się przyzwyczaimy do nowego rozkładu powinniśmy w większości być z niego zadowoleni.

 

Częstotliwość jazdy poszczególnych linii, zwłaszcza tych miejskich, również została znacznie zwiększona, co ma być zachętą do korzystania z nowej siatki połączeń zwłaszcza przez te osoby, które  do tej pory wolały poruszać się samochodami.

 

Kolejną zachętą jest fakt, że komunikacja miejska jest darmowa. Z tego względu koszty paliwa jakie do tej pory ponosiliśmy na poruszanie się po naszym mieście na własnych czterech kółkach możemy wydać na coś zupełnie innego lub po prostu odłożyć. A tak zaoszczędzone pieniądze mogą być dodatkowym zastrzykiem gotówki dla naszego domowego  budżetu. 

 

Został również stworzony tzw. węzeł przesiadkowy gdzie dojedzie większość linii i gdzie będziemy  mogli się przesiąść  aby kontynuować dalej podróż w wybranym przez siebie kierunku. Mowa tu oczywiście o pl. Kościuszki. To tutaj już wkrótce będzie wręcz gęsto od nowych niskopodłogowych aut o napędzie hybrydowym.

 

Większość mieszkańców nie wie jednak jakie linie powstaną, dokąd poprowadzą i gdzie najlepiej będzie można dokonywać ewentualnych przesiadek, aby dostać się z punktu A do punktu B. Na stronie MZK jest już wprowadzony nowy rozkład jazdy, jednak do tej pory nikt tak naprawdę nie stworzył dokładniejszej mapy która przybliżyłaby zakres zmian, jakie od 15 stycznia dotkną wszystkich tych którzy skorzystają z miejskiej komunikacji.

 

Postanowiłem wyrysować mniej więcej przebieg poszczególnych linii nanosząc to na mapę ulic naszego miasta. Z samego rozkładu MZK trudno dokładnie określić jak poszczególna linia będzie przebiegała. Wydaje mi się, że w niedługim czasie nastąpią jednak pewne zmiany i korekty, bo według mnie nie wszystko zostało zaplanowane idealnie.  

 

Starałem się jednak przenieść każdą linię, ulica po ulicy na stworzoną przeze mnie mapę tylko na bazie tego, co było zamieszczone w nowym rozkładzie. Nie znaczy że w 100% będzie to wszystko idealnie tak wyglądało, gdyż jest kilka niejasności które mam nadzieje w niedługim czasie zostaną wyjaśnione.

 

Jednakże w większości przypadków mapa przedstawia rzeczywisty obraz tego co nas czeka już od najbliższego poniedziałku. Gdyby jednak ktoś zauważył jakieś błędy proszę od razu o tym pisać w komentarzach, żeby dokonać ewentualnej korekty, aby w przyszłości każdy mógł z niej dogodnie korzystać.

 

                                                                                                                         Mieszkaniec  z Tomaszowa

 

 

 

 

 Trasy poszczególnych linii miejskich będą następujące :

Linia 1: ZAWADZKA – Dz. Polskich – Chopina - DWORZEC PKS – Dworcowa – Spalska – Szczęśliwa – Mireckiego – Zacisze – Mazowiecka – św. Antoniego – pl. Kościuszki – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Podleśna – Legionów – Zielona – Dąbrowska – DĄBROWA,

 

Linia 2: DWORZEC PKP – Dworcowa – Popiełuszki – Konstytucji 3 Maja – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Pod Grotami – Nagórzycka – SWOLSZEWICE BORKI – Borki OSW – Trzciniec – Iłki– Leonów – Dębsko – Golesze – Młoszów,

 

Linia 3: NIEBRÓW - MOSTOWA – Hallera – Legionów – Piłsudskiego – plac Kościuszki – św. Antoniego – Mazowiecka – Zacisze – Mireckiego – Białobrzeska – Ludwikowska – LUDWIKÓW JANA,

 

Linia 4: ZAWADZKA – Dzieci Polskich – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Wandy Panfil – św. Antoniego – Brzustówka,

 

Linia 5:  NIEWIADÓW – Ujazd – Sangrodz – ZABORÓW – Komorów –  UJEZDZKA SZKOŁA – Ujezdzka – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Legionów – Dąbrowska – DĄBROWA – Wiaderno – JADWIGÓW,

 

Linia 6: KOPLINA – E. Orzeszkowej – Zawadzka – Dzieci Polskich – Warszawska   – Mościckiego – Głowackiego – Niska – Zacisze – Jałowcowa – Niska – NOWY PORT,

 

Linia 7: WISTOM –  Dworcowa – Główna – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Legionów – Zielona – Wandy Panfil – Graniczna – SMUGOWA,

 

Linia 8: ZBIEDIM – Piaskowa – WISTOM – Wysoka – WARSZAWSKA ZAJEZDNIA MZK – Warszawska – PL. KOŚCIUSZKI – Mościckiego – B. Głowackiego – św. Antoniego – A.F.MODRZEWSKIEGO – Robotnicza – Ludwikowska – Białobrzeska – Opoczyńska – BIAŁOBRZEGI PĘTLA,

 

Linia 9 : DWORZEC PKP – Chopina – M.C. Składowskiej – Popiełuszki – Grota Roweckiego – Szeroka – Koplina (z powrotem: Szeroka) – Barlickiego – Warszawska  – Mościckiego – Głowackiego – św. Antoniego – Modrzewskiego – Robotnicza – Ludwikowska – Białobrzeska – OPOCZYŃSKA;

 

Linia 12: FM LOGISTIC – Ujezdzka – Milenijna – Dzieci Polskich – Warszawska –  św. Antoniego – Mazowiecka – Zacisze – Mireckiego – Białobrzeska – Ludwikowska – LUDWIKÓW JANA.

 

 Trasy poszczególnych linii podmiejskich:

Linia 31: (obecna linia 11S): – WIADERNO SZKOŁA – Wiaderno – Jadwigów  – Swolszewice – Nagórzyce – Wiaderno – Iłki – Swolszewice – WIADERNO SZKOŁA;

 

Linia 32: (obecna linia 3S): – CHORZĘCIN – Godaszewice – Zawada – Kwiatkówka  – Świńsko – Łagiewniki – Łazisko – Zawada – Niebrów – Zawada – Jadwigów – Zawada – CHORZĘCIN,

 

Linia 33: PLAC KOŚCIUSZKI – Piłsudskiego – Legionów – Hallera – Niebrów – Zawada – CHORZĘCIN,

 

Linia 34: PLAC KOŚCIUSZKI – Warszawska – Ujezdzka – CEKANÓW,

 

Linia 35: (trasa uzgodniona z gminą Lubochnia):  Glinnik pętla – Dąbrowa – Nowy Glinnik – Glinnik JW – Luboszewy – Piaskowa – Wysoka – Warszawska – PLAC KOŚCIUSZKI lub PLAC KOŚCIUSZKI – Warszawska – Jakubów – LUBOCHNIA,

 

Linia 36: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Mireckiego – Białobrzeska – Opoczyńska – Sługocice – Brzustów szkoła  - Brzustów II,

 

Linia 37: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Mireckiego – Białobrzeska – Gminna – Hubala – CIEBŁOWICE lub WĄWAŁ,

 

Linia 38: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Głowackiego – św. Antoniego – Modrzewskiego – Szymanówek – WĄWAŁ – Wąwalska – Opoczyńska – Jeleń – Sługocice – Brzustów szkoła – Brzustów II

 

Linia 39: (obecna linia 19): PLAC KOŚCIUSZKI – Legionów – Orzeszkowej – Zawadzka – Łazisko – Łagiewniki– Świńsko  (wybrane kursy: Łazisko – Dębniak – Bielina – Wygoda  – Wólka Krzykowska – Komorniki – CHORZĘCIN)

 

Linia 40: (obecna trasa linii 10): DWORZEC PKP – Dworcowa – Spalska – Grota Roweckiego – Warszawska – PL. KOŚĆIUSZKI – św. Antoniego – Smardzewice – Twarda – Tresta – KAROLINÓW

 

Linia 45: PLAC KOŚCIUSZKI – Piłsudskiego – Legionów – Dąbrowska – DĄBROWA – Wiaderno – WIADERNO SZKOŁA – Wiaderno pętla - JADWIGÓW


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.
Wybierz sposób wyświetlania:
liniowy
drzewo
+7 (11) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @46
Ordoliberał: I stare rumple jak to mówisz były super. A widziałeś jakie "rumple" w liczbie 19 sztuk kupił sobie Radom. Za grosze w stosunku do tej plastikowej szarej i niewygodnej tandety co jest teraz w TM nabyli niskopodłogowe przegubowce z dużą liczbą bardzo wygodnych mięciutkich foteli, ustawionych przede wszystkim na niskiej podłodze, a nie na tych koszmarnie wysokich podestach co pewnie kryją jakieś tfuu "nowoczesne systemy" przez które starsze osoby nie mogą wygodnie usiąść tylko jadą na stojąco.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 22:03:08
+6 (10) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @47
Ordoliberał: No nie mogę takich propagandowych kawałków czytać ani tym bardziej strawić. Zmarnowano full kasy na zabaweczki do leczenia kompleksów. Częstotliwość jest słabsza niż była. Autobusy niewygodne i koszmarnych kolorach. Ważne linie 13 i 14 skasowano. Cnotą jest oszczędność i szacunek dla publicznych środków. O wiele lepsze autobusy (chociaż używane) ma Piotrków i Radom. Bez odbioru.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 21:55:14
+5 (9) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @52
No nie wiem?: Może raczej kwestia że się kupiło niesprawdzone prototypy. Czy tak postępują ludzie roztropni?
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 21:48:41
+8 (12) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @53
Nowe autobusy to porażka: Są brzydkie i niewygodne. W środku ponuro jak w norze. Do tego bardzo głośno warczą. Żeby usiąść na siedzeniu których jest bardzo mało, trzeba wchodzić na bardzo wysoki taras czy stopień.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 21:46:42
+7 (11) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @66
Fatalna reforma: A ja właśnie coraz więcej narzekań słyszę i uważam że ludzie mają rację. Nowe autobusy przy takiej biedzie to jak dla mnie nieuzasadniony "sponsoring" firmy solaris i firmy consultingowej pana z 3miasta.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 21:40:37
+9 (13) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Reforma z marnym skutkiem: Generalnie komunikacja po nowemu jest słaba. Rozkłady są do niczego. Ciągłe korekty i nadal źle. Ile to kosztuje podatnika. Może trzeba było wynająć lepszą firmę konsultingową? Nowe autobusy również niewypał. Pod medialnym hasłem komunikacji za darmo zrobiono rzadko kursującą komunikację socjalną dla osób nieaktywnych zawodowo, mających dużo czasu. Z sentymentem wspominam 14-kę odjeżdżającą w szczycie nawet co 10 minut. Generalnie brak słów.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 19:59:27
-3 (9) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @87
: Autobusy MZK nie poruszają się po torach, tylko jeżdżą po jezdniach.
sobota, 3 marca 2018, godzina 18:50:02
-7 (7) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
po jakim torze: porusza się linia 13?
sobota, 3 marca 2018, godzina 18:35:27
Komentarz odrzucony. Powód: Komentarz poddany moderacji
czwartek, 15 lutego 2018, godzina 14:48:18
-3 (11) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
do Dagmara Sadowska: Z tym problemem to chyba należałoby zgłosić się do władz gminy Inowłódz, której podlega Spała, a nie do Tomaszowa.
środa, 14 lutego 2018, godzina 18:22:43
-2 (8) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @83
: Niestety znów się mylisz. W 1960 r. był już na Pl.Kociuszki postój Taxi, a jeżeli chodzi o samochody to w 1963 r. sam jeździłem "polską królową szos" czyli Syreną 101, której nadwozie wykonane było z blach ręcznie wyklepywanych, a drzwi otwierały się "pod wiatr" , a następnie zamieniłem ją na nowszy model czyli Syrenę 103 w 1965 r..
środa, 14 lutego 2018, godzina 18:08:24
-4 (10) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @81
multi99: owszem były ale tylko 3 linie na początek .... , multum ludzi czekających na autobusy , a one były mało pojemne także w rzeczy samej cześć osób musiała chodzić pieszo... A ludzie nie mieli samochodów ani TAXI ...
środa, 14 lutego 2018, godzina 14:42:33
-2 (2) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
może warto: byłoby przyporządkować jakąś ulicę dla ZBIEDIMu.
środa, 14 lutego 2018, godzina 14:33:08
-3 (9) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @65
: Napisałeś: " Nasi rodzice chodzili pieszo do pracy w latach 60-70 i było super !!!!" Chyba nie stać ich było na kupno biletu MZK, ponieważ z mojej wiedzy i doświadczenia to pierwsze autobusy MZK wyjechały na nasze ulice dokładnie 15 września 1956 roku.
http://www.mzktomaszow.pl/o-fi.../historia/
środa, 14 lutego 2018, godzina 12:20:04
-4 (10) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @78
: Ach zapomniałem. Ta miła pani,która ogłasza wszem i wobec kolejne przystanki mogłaby dodać informacje o tym, czy następny przystanek jest przystankiem "na żądanie". Nic więcej nam pasażerom do szczęścia nie brakuje.
wtorek, 13 lutego 2018, godzina 22:21:13
-7 (15) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
: Nowe autobusy hybrydowe są extra. Wszystko byłoby pięknie, gdyby jeszcze rozkłady jazdy były napisane w innej formie. Mam tutaj na myśli rozkład jazdy poszczególnych linii w newralgicznym punkcie jakim jest Pl.Kościuszki. Tablica z wywieszonymi rozkładami jazdy jest duża, ale niestety, aby zorientować jaką linią możemy się dostać na konkretną ulicę trzeba położyć głowę na lewym ramieniu, aby odczytać przebieg trasy danego autobusu. Wystarczyłoby wydrukować trochę większą czcionką kolejne przystanki każdej linii. Miejsca jest dość, bo obecny rozkład zajmuje zaledwie 1/4 powierzchni tablicy informacyjnej.
Z odczytem trasy danego autobusu mają problemy nawet ludzie młodzi, a co dopiero mówić o osobach starszych. Jest też inne wyjście. Jeżeli nie można zmienić rozmiaru czcionki, to może zamieścić informację, że rozkład należy czytać za pomocą szkła powiększającego, czyli tzw lupy, którą można bez problemu nabyć w sklepach "Wszystko po 4 zł".
wtorek, 13 lutego 2018, godzina 22:12:35
+8 (14) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
powracający: Rewolucja rewolucją,a życie i tak ma swoje wymagania. Mamy darmową komunikację, piękne nowe mówiące hybrydy gdzie, kiedy i o której, super tablice informacyjne. Może teraz Zarząd MZK i prezydent Witko pomyśleli by o ludziach pracujących - kierowcach tychże autobusów i zainstalowali na pętlach końcowych przynajmniej po 1 TOY-TOY_u. Kierowca też człowiek i swoje potrzeby ma ale nie musi ich załatwiać w okolicznych krzakach (tak jest przynajmniej na pętli linii 6 PCK-WOSIR.
sobota, 10 lutego 2018, godzina 12:22:58
+11 (17) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Edek: ludzie czy wy rozumu nie macie jak można na przystankach podawać do wiadomości o przebytych miejscach przystankowych, osoba która jedzie chce wiedzieć gdzie będą przystanki, za czym wsiądzie. W całej Polsce na przystankach widnieje cały przebieg przystanków z zaznaczeniem na którym przebywamy A gdzie mapka z naniesieniami linii czy to takie trudne do zrozumienia.Po za tym jesteście bardzo nie punktualni. Mam jeszcze zastrzeżenia co do rozkładu jazdy jaki otrzymałem w urzędzie miasta , na początku zamiast wizerunku prezydenta wolałbym widzieć plan jazdy poszczególnych linii
czwartek, 1 lutego 2018, godzina 08:48:45
-4 (8) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @75
multi99: cytuję :: Przy okazji rozkładów na przystankach: ukośna lista przystanków jest źle zrobiona - powinna zawierać obecny przystanek ODPOWIADAM I zawiera dany przystanek zaznaczony jest na czanym polu . Co do zakupu biletów powinny być automaty z biletami z możliwością zapłaty telefonem lub pieniędzmi ..
niedziela, 28 stycznia 2018, godzina 18:42:42
+5 (17) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
lobo: To smutne, że o planie połączeń musi myśleć zwykły mieszkaniec miasta. Widać dla magistratu ważniejszym zadaniem było umieszczenie zdjęcia prezydenta dołączonego do listu pochwalnego pisanego najwidoczniej ku własnej uciesze.

Ale nie na tym chciałbym się skupić a na kilku drobnych problemach w rewolucji komunikacyjnej w TM.

Rozkład jazdy w sieci: obecnie dostępny jedynie przez stronę kiedyprzyjedzie.pl, co jest dużym błędem biorąc pod uwagę, że w przypadku awarii nie ma żadnego "backupu". Rozkład powinien wrócić on na lokalną stronę MZK i zostać opublikowany w formie nadającej się do łatwego wydruku, ponieważ zarówno wydana papierowa książeczka jak i plik PDF zostały przygotowane bez troski o formę. Czcionka jest zbyt mała, dla młodych osób jeszcze jakoś czytelna ale nie dla starszych, z problemami z oczami; sama lista kursów wizualnie odstrasza, nie prezentuje informacji w przystępny sposób.

Zapewne rozklejone rozkłady na przystankach są w posiadaniu MZK, więc można szybko skonstruować całkiem dobrze wyglądający rozkład na stronie i do pobrania po prostu dzieląc się tym co już istnieje. Przy okazji rozkładów na przystankach: ukośna lista przystanków jest źle zrobiona - powinna zawierać obecny przystanek i kolejne kilka wraz z pętlą; w niektórych przypadkach podana jest pętla początkowa i docelowa, bez zaznaczenia aktualnego przystanku lub lista ta urywa się nagle bez podania pętli końcowej.

Ekrany w autobusach: spodziewałem się takich jakie są obecne w autobusach Warszawskiego ZTM, na bokach pojazdu gdzie można bez problemu sprawdzić przebieg trasy i aktualną pozycję pojazdu. Nie można oczywiście mieć wszystkiego, to co mamy złe nie jest ale ponownie, dla osób starszych informacje mogą być nieczytelne jednak sytuacja jest ratowana komunikatami głosowymi (gdyby tylko zmienić "brzęczyk" na mniej przypominający dzwonek do drzwi). Pojawił się też pewien problem - przyciski "na żądanie" są umieszczone zbyt nisko na rurach w przejściach, co skutkuje częstym wyświetlaniem komunikatu na ekranie o prośbie zatrzymania pojazdu, gdy pasażerowie po prostu próbują "czegoś się złapać"; nie wiem czy istnieje możliwość skalibrowania tego, jak bardzo czuły jest przycisk stop.

Bilety: mieszkańcy posiadają karty, ale przyjezdne osoby mogą mieć utrudniony dostęp do ich zakupu w formie fizycznej. Nie powinno się ograniczać ich dostępności jedynie do zakupu u kierowcy i w kioskach Ruchu. Być może to celowy zabieg mający za zadanie zmuszenie "krnąbrnych" do zakupu karty i łowienie niemiastowych gapowiczów, ale nie do tego przecież komunikacja miejska ma służyć.

Linie: w zasadzie jako mieszkaniec miasta, który będzie korzystał z linii miejskich nie mam zastrzeżeń, poza faktem że nie wszystkie dzielnice miasta są skomunikowane. Michałówek nie posiada połączenia biegnącego przez jego środek a biorąc pod uwagę, że znajdują się w jego obrębie 2 szkoły to myślę, że ulicą Nadrzeczną przebiegać dodatkowa linia, która mogłaby również biec m.in Nowowiejską, Niską lub Mościckiego, Nowym Portem (podpinając tym samym hale lodowiska, o ile 6 nie dostanie nowej trasy), Strzelecką, Głowackiego, Mościckiego, Konstytucji. Oczywiście to tylko propozycja.
niedziela, 28 stycznia 2018, godzina 16:30:08

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
zobacz również
 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

 Przypominamy o ciszy wyborczej 

   Komentarze dotyczące wyborów i kandydatów będą przez nas usuwane aż do zamknięcia lokali wyborczych     

^ do góry