nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Halki, Kordiana, Kordelii
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Warsztaty pod lupą

dodano: 2017-09-28 21:14:47, ostatnia aktualizacja: 2017-09-30 09:36:45

Prowadzenie warsztatu samochodowego wiąże się z wieloma problemami. Po pierwsze musimy zapewnić odpowiedni lokal, wyposażyć go w specjalistyczny sprzęt oraz zatrudnić odpowiednich ludzi. Poza tym musimy mieć świadomość, że przyjmując samochód klienta, przenosimy odpowiedzialność za niego właśnie na siebie. Wystarczy zatem, że dojdzie do jakiegoś wypadku na terenie zakładu z powodu na przykład działania środków łatwopalnych, bądź ucierpi nasz pracownik lub też zostanie uszkodzone lub nieodpowiednio naprawione auto klienta i możemy spodziewać się sporych problemów zarówno związanych ze stratami finansowymi, jak i utratą renomy. Pomimo takich zagrożeń tylko 75% warsztatów samochodowych jest ubezpieczonych, a nieliczne z nich mają polisę dostosowaną do swoich potrzeb.

Jakie ubezpieczenie warto mieć?

 

Warsztat samochodowy to nie tylko mury i sprzęt. To nie tylko procedury BHP i troska o zdrowie i życie. To nie tylko samochody klientów, o które trzeba zadbać. To przede wszystkim marka i zaufanie, jakie budujemy. Podstawowym ubezpieczeniem https://www.insurancefactory.co.uk/motortrade-insurance/ poza ochroną budynku i sprzętu powinna być polisa OC. To ona w dużej mierze zabezpiecza interesy właściciela warsztatu przed roszczeniami ze strony pracowników i klientów. Szczególnie w tak specyficznej branży wypadki się zdarzają i nietrudno o kolizje czy też uszkodzenie samochodu podczas naprawy. Zdarza się również, że klient nie jest zadowolony z wykonanej usługi. Dzięki polisie to z ubezpieczenia pracownika jest pokrywana ta strata, a zakład może sprawnie funkcjonować dalej. Co ważne, wysokość składnik w tym przypadku jest wyceniana na postawie dochodów firmy, a nie jak w przypadku ochron mienia na podstawie wartości lokalu i sprzętu. Jeśli nasz pracownik ucierpiał na skutek wypadku w pracy, możemy z polisy pokryć odszkodowanie za szkody na zdrowiu.

 

Atrakcyjne pakiety

 

Podstawowe ubezpeczenie zabezpiecza przede wszystkim lokal i sprzęt oraz chroni od odpowiedzialności cywilnej. Ten ostatni element przydaje się jeśli na przykład doszło do wypadku podczas jazdy próbnej samochodem klienta lub został on uszkodzony w czasie naprawy. Poza tym warto za stosunkowo niewielkie pieniadze dokupić dodatkowe elementy polisy. Jedny z nich może być na przykład pakiet All risk, który pozwala włascicielowi chronić interes firmy. Podczas nieprzewidzanego zdarzenia taka polisa zabezpieczy wynagrodzenia pracowanicze czy też spłateę kredytu, a właścicielowi pozwoli wyjść na prostą. Atrakcyjnym ubezpieczeniem jest również pakiet Assistance, który zapewni pomoc fachowców w czasie nieprzewidzanych zdarzeń. 

 

 


Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
zobacz również
^ do góry