nie pamiętasz hasła?
Dziś są imieniny: Jadwigi, Teresy, Zoriana
×

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies

Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Używamy ich w celach reklamowych i statystycznych a także po to, by dostosować nasze witryny dla indywidualnych potrzeb naszych czytelników i użytkowników. Plików cookie mogą też używać nasi partnerzy, reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy multimediów. Może zmienić ustawiania dotyczące plików cookies na Twojej przeglądarce. Korzystanie z serwisów bez dokonania zmiany oznacza, że pliki COOKIES będą zapisywane w pamięci twojego komputera lub innego urządzenie, z którego korzystasz do przeglądania witryn internetowych. Więcej informacji na temat cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Samobójstwo, czy morderstwo?

dodano: 2018-07-20 10:30:49, ostatnia aktualizacja: 2018-07-20 10:43:03

Policja wyjaśnia okoliczności śmierci kierowcy busa marki Renault, do którego doszło w czwartek, 19 lipca, między godz. 21:30 a 22:00, na drodze S8 w miejscowości Lipie, niedaleko Czerniewic w powiecie tomaszowskim. Martwego mężczyznę odnaleźli pracownicy firmy zajmującej się obsługą drogi. Widok, jaki ujrzeli był szokujący
 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

Drogowcy obsługujący trasę zauważyli stojący w nietypowym miejscu samochód. Pojazd stał na pasie awwaryjnym, na trasie w kierunku do Wrocławia. Zajrzeli do środka i zauważuli młodego mężczyznę, bez oznak życia. Na miejsce wezwano policję oraz karetkę pogotowia. Lekarz stwierdził zgon, nie wykluczając udziału osób trzecich.  

 

Mężczyzna miał podcięte gardło. Rana jaką stwierdzono była bardzo szeroka, sięgała od kręgosłupa aż do tchawicy. Biegli patolodzy stwierdzą, czy ofiara mogła tego rodzaju obrażenia zadać sobie sama. Obok ofiary znaleziono zakrwawiony nóż. 

 

Sprawdzono tożsamość ofiary i okazało się, że jest nią 26-letni mieszkaniec powiatu grójeckiego. 

 
 
 

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

 · 

   Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, mogłeś zrobić zdjęcia lub nakręcić krótki film, poinformuj nas o tym pisząc na adres mailowy redakcji      

Komentarze do tego artykułu są moderowane. Oznacza to, że Twoja opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu jej przez moderatora. Nie zostanie zaakceptowana żadna wypowiedź zawierająca wulgaryzmy wypowiedziane wprost, skrótami lub wygwiazdkowane. Prosimy używać języka polskiego z zachowaniem zasad pisowni. Nie tolerujemy TaKiEgO StYlU PiSaNiA. Zamieszczanie kilku kolejnych wypowiedzi pod jednym tematem uważamy za „zaśmiecanie” strony. Redakcja nie bierze odpowiedzialności za opinie wyrażane przez internautów.
Wybierz sposób wyświetlania:
liniowy
drzewo
0 (2) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Urszula: Na trasie A2 między Piotrkowem tryb.a Rawą Maz.dochodziło na napaści na TIRY i kradzieże.Wielu kierowców bało się tam spać.Policja zastawiła zasadzkę i złapano kolesi.Nie byli to Ukraińce ale Polacy z Warszawy. Sugerowanie kto to zrobił to jak Gdybanie. Może jedzcie za granicę i zobaczcie co wyprawiają Polacy.
środa, 15 sierpnia 2018, godzina 22:32:41
+5 (7) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Gerwazy: Morderca który popełnił tak straszną zbrodnię nie musi być Ukraińcem. Nie wolno z góry tak zakładać. Natomiast kwestia ilu ich do Polski przyjechało faktycznie jest bulwersująca. Nie zgodzę się, że nikt się nas nie zapytał o ich pobyt. Obecna partia rządząca wygrała wybory pod hasłem szlabanu dla imigrantów. To, że PiS wydaje dzisiaj wizy Ukraińcom w milionach sztuk jest jawnym olaniem swoich wyborców. Przecież w oficjalnych wypowiedziach Szydło nie mówiła muzułmanie tylko imigranci.
sobota, 4 sierpnia 2018, godzina 21:19:01
-4 (4) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
endek: Nie wiem czy w Polsce ludzie z Ukrainy kojarzą sie z morderstwami, natomiast co raz częściej głupek, ksenofob i rasista kojarzy się z Polakami.
piątek, 3 sierpnia 2018, godzina 12:11:14
-4 (4) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Gosc: Qwer- zgadzam się z Tobą taka prawda. Ukraińcy Nas kiedyś mordowali. Nie każdy o tym wie. A jeśli chodzi o tego młodego mężczyznę to ponoć samobójstwo...
niedziela, 29 lipca 2018, godzina 16:40:11
+1 (3) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
do posta 5: O godz.22 jechał na rynek ! Ciekawe na który. Wg mnie wracał z jakiejś giełdy gdzie sprzedawał swoje produkty.
sobota, 28 lipca 2018, godzina 09:58:02
+5 (9) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @6
qwer: Różnica jest taka, że bez naszej zgody zostali tutaj Ukraińcy wpuszczeni jak leci. Czyli, normalni ludzie, mordercy, przestępcy różnego pokroju i nikt tego nie sprawdził! Powtórzę jeszcze raz. Z tego co wiem to nas nie mordowali indianie tylko Ukraińcy!
sobota, 28 lipca 2018, godzina 01:06:50
+2 (6) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @7
qwer: Głupoty piszesz. Przybijanie języków dzieci do stołu itp Tak mordowali Ukraińcy na Wołyniu. Nawet dzicy indianie takich rzeczy nie robili. Czytaj, ucz sie....
sobota, 28 lipca 2018, godzina 01:03:07
+1 (5) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @4
qwer: Nie nie szkodzi, żadne podsycanie. To podsycanie to mówienie prawdy, że nam ta Ukraina w ogóle nie jest do niczego nie potrzebna. Dostają tyle dotacji.. Słyszałeś gdzieś w mediach żeby podziękowali? Słyszałeś, że dali zgodę na godne pochowanie naszych bestialsko pomordowanych rodaków?
sobota, 28 lipca 2018, godzina 01:00:22
+2 (4) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @8
qwer: Widzisz.. Nie masz pojęcia o historii. Czy wiesz, że ci którzy byli najbardziej chętni to mordowania to nie byli Niemcy tylko Ukraińcy wcieleni do SS i im dawano najgorsze zadania..:(
sobota, 28 lipca 2018, godzina 00:57:05
+2 (4) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @9
Maniek: Oczekiwalem, ze Ty prawdziwy Polak będziesz mógł mi to wytłumaczyć. :-)
środa, 25 lipca 2018, godzina 14:19:38
-1 (5) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @8
wupe : Widocznie wielu rzeczy nie rozumiesz, Twa wypowiedź jest bardzo ograniczona.
wtorek, 24 lipca 2018, godzina 13:40:49
+1 (7) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @7
Maniek: Zabije inaczej? To jak inaczej można podciągać gardło bo nie rozumiem ? Mnie krwawy rzeźnik nie kojarzy się z jakąkolwiek narodowoscia a już na pewno nie z Ukraincem jeśli nawiazujesz do historii . Z tego co kojarzę to okupantem była III Rzesza a jakoś nikt nie bierze pod uwagę, że to może jakiś Niemiec a może Rosjanin ? Siegnijmy głębiej do historii, może to jakiś Szwed? Jeśli już sięgać do historii to Polska była krajem mlekiem i miodem płynącym w czasie kiedy różne narodowości waliły do nas drzwiami i oknami a wszyscy żyli w zgodzie obok siebie.
poniedziałek, 23 lipca 2018, godzina 23:54:50
-1 (5) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @6
wupe : To ma olbrzymie znaczenie. Morderca Indianin zabije inaczej niż morderca Polak, czy Ukrainiec;-) A Polacy nie są winni, iż krwawy rzeźnik kojarzy się z Ukraińcem.
poniedziałek, 23 lipca 2018, godzina 12:17:34
+4 (6) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @3
Maniek: Jakie to ma znaczenie jeśli w ogóle podcieto mu gardło jakiej narodowości był sprawca? Czy to Polak czy Ukrainiec czy Indianin z plemienia Czukczuw to jest to po prostu morderca. Efekt końcowy jest taki sam.
niedziela, 22 lipca 2018, godzina 17:07:27
+3 (5) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Gość: Po pierwsze jest napisane że jechal kierunek Wroclaw- czyli na rynek!!! Więc miał takie same pieniądze jak większość ludzi wybierających się w trasę. Po drugie za parę złoty się nie zabija
niedziela, 22 lipca 2018, godzina 10:38:17
0 (12) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Komentarz jest odpowiedzią na komentarz nr @3
Do Ciasny Wiesiek: Och, co za głupota.

O ile jestem sceptyczny co do otwierania granic na żywioł również dla Ukrańców (nie po to my się tyle staraliśmy by do Schengen się dostać), i faktem jest, że jest to dość homogeniczna mniejszość, ale ani majątkowo, ani pod wzgledem decyzyjnym nie są na tyle groźni co równie homogenicznna, a zwykle osadzona wysoko w administracji w Polsce - czyli diaspora żydowska.

Podsycanie konfliktów na tle polsko-ukraińskim Polsce tylko szkodzi. Ci pod Sejmem zaczną od razu wymachiwać faszyzmem, rasizmem PiSu. A i na Ukrainie jest rzywiście silne (w przeciwieństwie do naszej), skarajna prawica zasilana przez mężczyzn którzy po ucieczce z Donbasu nie mają co z sobą zrobić i wywijanie wyzwyskami im służy. Jeśli obie strony będą rozmawiać ze sobą, to jest najgorsze co może się zdarzyć dla ekstremistów.

Nie ma żadnych śladów udziału osob trzecich, więc co to za gadanie?
Może Ukraińcy, a może pracodawca który nie chciał mu wypłacić pensji, bo sam się przeliczył co do zysków.

W poprzednie wakacji chłopakowi który pracował w jakimś współczesnym folwarku niewolniczym, pracodawca poobcinał palce.
sobota, 21 lipca 2018, godzina 15:47:41
+4 (18) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Ciasny Wiesiek: Całkiem możliwe że to robota ukraińców chłopak byl z grojca ich jest tam naprawdę dużo zaczyna robić się drugi Wołyń przez tych banderwcow.
sobota, 21 lipca 2018, godzina 15:32:43
Komentarz odrzucony. Powód: Komentarz poddany moderacji
sobota, 21 lipca 2018, godzina 14:33:45
+6 (12) ↑ tak ↓ nie ! zgłoś
dodaj odpowiedź
Xxx: Mieszkaniec powiatu grojeckiego .. wracał z grubą kasą z giełdy pewnie i to załatwili .. nie od dziś wiadomo że są tacy co obserwują, a później...
Szkoda chłopaka !
piątek, 20 lipca 2018, godzina 14:36:03

dodaj artykuł dodaj fotoreportaż
^ do góry