Starostwo z nowym wyposażeniem

  • 09.09.2011, 21:50
  • Mariusz Strzępek
Starostwo z nowym wyposażeniem
Dobiega końca budowa nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim. Koszt tej inwestycji to ponad 15 milionów złotych, z czego prawie 9,5 wydatkowanych zostanie w tym roku. Nowy obiekt poprawi nie tylko warunki obsługi interesantów ale także warunki pracy urzędników. Koszt zakupu nowych mebli i wyposażenia sięgnąć może nawet 2,5 miliona złotych, z których 1,5 miliona przewidziano do rozdysponowania jeszcze w tym roku.

 

 

W maju ogłoszono przetarg na przygotowanie projektu wyposażenia wnętrz Starostw, który rozstrzygnięto pod koniec czerwca. Wpłynęło na niego 5 ofert o rozpiętości cenowej od 40 do 150 tysięcy złotych.  Wybrano ofertę najtańszą złożoną przez wrocławską firmę ARCHI. KA Agnieszki Kowalskiej z Wrocławia.

 

Dzisiaj w Wydziale Zamówień Publicznych i Inwestycji Powiatu złożono ostateczną i poprawioną wersję projektu. Zgodnie z kosztorysem przygotowanym przez projektanta koszt nowych mebli wyniesie 2 miliony 100 tysięcy złotych. Urzędnicy podkreślają, że wycena sporządzana została w oparciu o ceny detaliczne, bez uwzględnienia wielkości zamówienia. Tym samym ich ostateczny koszt może być niższy nawet o 40% od zakładanego.

 

- W tym roku mamy zapisane w budżecie 1,5 miliona złotych - mówi Klaudiusz Wilmański, naczelnik wydziału. -  Z tym, że na umeblowanie przewidziana jest tylko 800 tysięcy złotych. Pozostała część, to wyposażenie innego rodzaju, jak chociażby centrala telefoniczna. Kolejne 700 tysięcy złotych ujęte zostało w prognozie finansowej na przyszły rok. W zależności od wyniku przetargu zapis w budżecie ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu.

 

Na początku przyszłego tygodnia ogłoszony zostanie przetarg na wykonanie zamówienia. Planuje się, że pierwszy etap wyposażania powinien zakończyć się do końca kwietnia przyszłego roku. Tymczasem Powiat sprzedał kilka tygodni temu zajmowany przez siebie budynek przy ulicy Barlickiego 23.  Do 31 grudnia musi on zostać przekazany nabywcy.  Wszystkie wydziały,  w tym newralgiczny wydzial komunikacji zostaną więc przeniesione na ulicę Szkolną jeszcze przed Sylwestrem

 

-  Przeprowadzka w dużej mierze będzie dokonana w weekendy, w taki sposób, by nie zakłócać pracy urzędu - dodaje Wilmański.

 

Warto przypomnieć, że dotychczas Starostwo Powiatowe mieściło się w 4 oddzielnych budynkach w różnych częściach miasta.

 

Mariusz Strzępek
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (8)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Urodzony w Tomaszowie Mazowieckim
Urodzony w Tomaszowie Mazowieckim 13.09.2011, 18:33
Mam nadzieję, że poprawią się warunki przyjmowania interesantów oraz pracy urzędników. Kiedy byłem kilka miesięcy temu w Tomaszowie Mazowieckim widziałem część wykonanej już elewacji. Była brudna, szara, jak kolor milicyjnych Nysek. Br... Ta elewacja mi nie "pasowała". Wszak miejsce jest nad wyraz urokliwe. Może w całości będzie lepiej?
z reklamy....
z reklamy.... 12.09.2011, 22:11
Szczere życzenia powodzenia w wyborach parlamentarnych dla pani Barbary Klatki, która pomogła mi wtedy, kiedy nikt inny nie chciał pomóc. Magda ...hm..
a nie Arek G????....
naszej internetowej sondzie Cezary Krawczyk osiągnął zdecydowaną przewagę...wykupił wszystkie karty telefonii komórkowej w TM...
Teletubiś
józek
józek 12.09.2011, 13:23
Ty autor, puściłbyś aktualniejsze to zdjątko, taki moloch i pytanie, nie gdzie się oni pomieszczą tylko kogo sie tam posadzi. Już wiem teraz w ramach rekompensaty za dotychczasowy sciśk, każdy radny powiatowy bedzie miał po dwa pokoje. Żeby tylko nie było jak podobno w samoobronie bywało, że bedzie pokój radnego i jego salonik, może nie koniecznie prasowy.
Szfagier brata siostry szefowej
Szfagier brata siostry szefowej 10.09.2011, 22:19
Zobaczycie jak spadnie bezrobocie w TM.
kiki
kiki 10.09.2011, 19:01
Qrde!ale forteca!...a ile tam nierobów i urzędasów się zmieści.
O jejku...urzędnikom jak zawsze,bedzie ciasno i miejsca brakowało...
Tak zawsze bywało i tym razem też tak będzie.
10.09.2011, 13:11
Co z tego, że się przenoszą - przepisy się w ten sposób nie zmienią, biurokracja dalej będzie na takim samym poziomie...
biznes is biznes  ...
biznes is biznes ... 10.09.2011, 08:51
Firma z Wrocka czyli wyposażenie starostwa będzie z tego co Helmuty wyrzucą na ulicę ....
yyy
yyy 10.09.2011, 02:23
i po co te lepsze warunki ..jak i tak bedziemy obslugiwani przez 1 okienko bo reszta bedzie nieczynna ...

Pozostałe