Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 12:36
Reklama
Reklama Odnawialne źródła Energii

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Pod koniec kwietnia w tygodniku The Warsaw Voice ukazało 5 stron promujących nasze miasto i powiat. O ile 2 strony, które wykupił Powiat Tomaszowski nie budzą większych zastrzeżeń, to już przy stronach, które przeznaczone są miastu pojawiają się liczne wątpliwości.

Oczywistym jest, że nasze miasto potrzebuje skutecznej promocji. Od wielu lat ta sfera była przez kolejne władze zaniedbywana. Prowadzone działania miały charakter raczej pozorowany i nieefektywny. Większość funduszy przeznaczonych na ten cel pochłaniała organizacja Dni Tomaszowa, które z promocją mają tyle tylko wspólnego, że promują określoną markę piwa.

Skąd ten pomysł?


Może się to wydawać dziwne ale wygląda na to, że pomysł umieszczenia artykułów sponsorowanych w tygodniku zrodził się równocześnie i w mieście i w powiecie.

Decyzję o wykupieniu 2 stron w przypadku Starostwa powiatowego podjął Zarząd Powiatu.

- Podpatrywaliśmy w jaki sposób promuje się gmina Mszczonów, w jakich czasopismach zamieszcza ogłoszenia i artykuły sponsorowane i poszliśmy już przetartym szlakiem – mówi członek Zarządu Powiatu.
 
Nieco inaczej przedstawia narodziny pomysłu Monika Tazbir – naczelnik Wydziału Rozwoju, Strategii i Promocji Miasta -  Pomysł na publikację związany był z targami CEPIS w których nasz urząd uczestniczył a wydawca The Warsaw Voice był współorganizatorem. Pan prezydent bezpośrednio zlecił naszemu wydziałowi przygotowanie odpowiedniej informacji do publikacji.

Czym jest Warsaw Voice?

Jak informuje sam wydawca czasopismo dociera co tydzień do 40 tysięcy czytelników.

Czytelnikami są przede wszystkim obcokrajowcy zainteresowani naszym krajem. Przedsiębiorcy, przedstawicielstwa dyplomatyczne, prenumeratorzy, uczestnicy targów i przedstawiciele instytucji międzynarodowych.

Czym się chwali miasto i powiat?

Tutaj właśnie pojawiają się nasze pierwsze wątpliwości.

Na pierwszej z „powiatowych” stron znajdujemy krótką informację na temat regionu, notkę biograficzną i zdjęcie starosty oraz jego krótką, promującą powiat wypowiedź (Why The County Counts) a także krótki tekst reklamujący Ośrodek Wypoczynkowy Borki (Forget Majorca, Visit Borki).

Strona druga to artykuł Tradition, Color and Variety dotyczący tradycji oraz ludowych zwyczajów w poszczególnych gminach.

Strony miejskie robią natomiast wrażenie publikacji mających na celu nie tyle promocję miasta ale autoreklamę prezydenta i przewodniczącego Rady Miejskiej. Wrażenie to pogłębia jeszcze zamieszczona na tej samej stronie reklama firmy należącej właśnie do Zenona Łaskiego.

Kto to opracował?

Według informacji przekazanych przez Monikę Tazbir materiały do publikacji przygotowywał Wydział Rozwoju, Strategii i Promocji Miasta z wyłączeniem krótkiego wywiadu z prezydentem miasta, który przeprowadziła Agnieszka Łuczak (dziennikarka TiT).

W starostwie powiatowym poinformowano nas, że całość materiału została przygotowywana wspólnie przez odpowiedni wydział oraz w/w dziennikarkę.

Ile to kosztuje?

Trzy godziny zajęło nam uzyskanie odpowiedzi na pytanie: ile Urząd Miasta zapłacił za opublikowanie półtora-stronnicowej informacji. Na początek dowiedzieliśmy się, że informacja nie może być udzielona ponieważ pytamy niewłaściwą osobę. Odesłano nas do pani Skarbnik, która przebywa na urlopie. W wydziale skierowano nas do Sekretarza Miasta, który ostatecznie udzielił nam informacji po konsultacji z prawnikami.

Odpowiedź brzmiała 22 tysiące złotych.
 
W Starostwie nikt nie miał oporów w udzielaniu informacji na ten temat. Za dwie strony w tygodniku zapłacono 29.290 złotych.

Ponadto jedną, wspólną stronę wydawca zaoferował gratis.

Nie uzyskaliśmy natomiast informacji ile kosztowało przygotowanie oraz tłumaczenie opublikowanych tekstów. Wszytkie teksty opublikowane w The Varsaw Voice w wersji elektronicznej znajdziecie tutaj.


Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
kiki 24.05.2008 23:10
jaja to sa pod kura w kurniku,zebrane z pod kury....w KOSZYKU.!

jan 24.05.2008 22:32
Fakt. Teksty na miejskiej stronie na poziomie podstawówki- przypominają raczej szkolną gazetke ścienną.

Stefann 24.05.2008 17:27
Szanowny Panie Karolu. Proszę uważnie przeczytać mój komentarz (pomóc może też wpis nr 8)i dopiero wtedy (ewentualnie, jak nie można inaczej) brać się do oceny. Jaja prosze zostawić tam, gdzie ich miejsce. Pozdrawiam.

Karol 24.05.2008 13:43
Stefann bez jaj prosze. Moze by zaczac od porzadnej strony www Urzedu. Grafika dno. Informacje redagowane sa na poziomie szkoly podstawowej. Jedno zdjecie wieksze inne mniejsze, zadnego ukladu i spojnosci. Storna nie przetlumaczona na zaden jezyk obcy. a podobno naczelkniczka od strategii jest tlumaczem przysieglym. Funduszy nie ma, strategia do kitu. Mozna chociaz z nudow czesc stron urzedu przetlumaczyc.

kiki 24.05.2008 13:30
Polityka na machlojki zawsze oko przymyka.

Stefann 24.05.2008 11:23
A ja uważam, że umieszczenie reklamy w The Warsaw Voice było dobrym pomysłem tym lepszym, że zrealizowane (wreszcie) wspólnie. Miasto i powiat razem. Pismo kierowane jest do specyficznego odbiorcy, którego należy zainteresować walorami naszego regionu. Tak należy robić dalej - realizować politykę promocji i reklamy powiatu, miasta i pozostałych gmin regionu. POLITYKĘ, czyli zespołu przedyskutowanych i wybranych optymalnych kierunków działań. Brak tej polityki, jak widać z niektórych wpisów, widoczny jest gołym okiem. To jest też powodem dyskusji, która najlepiej mówi, że nie wszyscy chcą z Tomaszowa wyjeżdżać. Magistraccy winni o tym pomyśleć. Wybory coraz bliżej.

kiki 23.05.2008 22:52
Smarowanie - inaczej,dawanie w łapę. KORUPCJA !!!!!!!!!

AK-47 23.05.2008 22:05
Powodem przegranej Kuklińskiego był m.in. jego narcyzm...Powodem przegranej Zagozdona będzie m.in.grzech zaniechania...Liczyliśmy na zmiany a nie na "utrwalanie władzy ludowej"!!!

ZOMO 23.05.2008 21:37
Tak się kupuje przychylność TIT-u. Za miejskie pieniądze kupuje się reklamę u p. A.Łuczak, która pisze także w TIT-cie, ta w dowód wdzięczności pisze jak to pięknie obecna władza rządzi miastem i wszystko gra. Kukliński nie wiedział ja trzeba sprawy z TIT-em załatwiać dlatego przegrał wybory. I nie pomogło nawet wiele inwestycji, które realizował w mieście. Łuczakowa pisze tu i tam trzeba było tylko posmarować publicznymi pieniędzmi gdzie trzeba i też by zagrało.

kiki 23.05.2008 12:46
Karolku...do Ceramiki to po pomoc oni nie pójdą,tam lud pracuje pobożny a i zakład przez kardynała wyświęcony. Diabeł tańcuje w magistracie a oni co mogą jak partaczą wszystko a i pycha ich rajcuje odpuszczą i popuszczą we własne gacie.

kiki 23.05.2008 11:56
ta antyreklama to jest dzielem dziel firmy przewodniczacego rady miejskiej,ktory w promocji miasta po angielnikansku owa firme promowal???..... No bo jesli tak...to co to za laska...z laski?....to juz lepiej bez laski dla takiej laski!!!!!!

Jack 23.05.2008 10:20
Super reklama sznującej się firmy. Ktoś z "zadowolonych" lokatorów zadbał, że jest tak wysoko w wyszukiwarce. Przy okazji jest to też antyreklama naszego miasta.

kiki 23.05.2008 09:48
a co dalej z Krzemowa Dolina,ktora to w Tomaszowie miala powstac na bazie surowca krzemu z Bialej Gory. Mialy powstac nowoczesne zaklady eloktroniki,czyzby promocji ambitnych planow wladcy miasta zaniechali,albo glupa wala....dziadzio zapytac kazal.

Karol 23.05.2008 00:58
http://cynarskiego1.republika. pl Skąd biora się te spacje w linkach?

Karol 23.05.2008 00:56
Dlaczego nikt nmie mówi o skuteczności takiej reklamy. Większość osób zainteresowanych poszukuje informacji w internecie. Tymczasem strony internetowe Urzędu Miastu i Powiatu są więcej niż słabe. Kiepskie graficznie, chaotyczne, małoczytelne. Widac że nikt nie ma pojęcia ani pomysłu na to jak powinny wyglądać. I jeszcze jedno. Reklama Firmy. Czy to ona powinna być wizytówkją naszego miasta? Jeżeli ktoś wpiswze w google jej nazwe, to na drugim miejscu pojawia się poniższa informacja http://cynarskie go1.republika.pl Nie lepiej było porozmawiac np. z Ceramiką Paradyż - firmą o zasięgu światowym. Znaną i poważaną?

Reklama
Polecane
3 kluczowe aktualizacje, które natychmiast poprawią twoje świadectwo energetyczneA to pieniacz! Pół roku „paki" dla podejrzliwego SalomonowiczaWiosenne nastroje w MCK TkaczMali Lubochnianie w PCASNiepokonani pod koszamiLokale do wynajęcia. TTBS ogłasza przetargiMoc nowości w kinach HeliosJuż od 17 do 19 Maja na Placu Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim zawitają Food trucki!Marcin Dulas od dzisiaj nowym komendantem Straży PożarnejDzień Otwarty na Nadrzecznej 2024Zmiany w ProkuraturachJak rozwijać umiejętności miękkie i dlaczego są tak istotne dla kariery?
Reklama
„Burza” nad Pilicą „Burza” nad Pilicą Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim serdecznie zaprasza na otwarcie wystawy „Burza” nad Pilicą. Wydarzenie odbędzie się 27 stycznia o godzinie 10 w Skansenie Rzeki Pilicy (ul. Modrzewskiego 9/11). Głównym moderatorem spotkania będzie Jakub Czerwiński, szerzej znany jako Irytujący Historyk. Wstęp wolny w godz. 10-12.Tego dnia w budynku skansenowej świetlicy wyeksponowana zostanie wystawa pamiątek związanych z historią 25. Pułku Piechoty Armii Krajowej z okresu II wojny światowej. Tam też będzie można zobaczyć m.in. sztandary, archiwalne zdjęcia, orzełki, opaski, hełmy, elementy umundurowania i wyposażenia wojskowego.Oddział 25. pp AK został sformowany w lipcu 1944 roku w Barkowicach Mokrych nad Pilicą na bazie oddziałów partyzanckich i dywersyjnych Inspektoratu Piotrkowskiego AK w ramach akcji „Burza”. Działał głównie w lasach koneckich i przysuskich do 9 listopada 1944, kiedy to został rozformowany jako oddział zwarty, z poleceniem prowadzenia dalszej walki małymi oddziałami.Warto zaznaczyć, że w oddziałach 25. pp AK służyło kilkudziesięciu tomaszowian na czele z dowódcą, majorem Rudolfem Majewskim ps. „Leśniak”, który obecnie jest patronem Jednostki Strzeleckiej 1002 w Tomaszowie Mazowieckim.W roku 2024 przypada 80. rocznica Akcji „Burza” i sformowania 25. Pułku Piechoty Armii Krajowej, stąd też pomysł na tematyczną wystawę w Skansenie Rzeki Pilicy. Eksponaty pochodzą ze zbiorów Fundacji Con Ignis z Piotrkowa Trybunalskiego. Organizatorem wydarzenia jest Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim oraz Fundacja Con Ignis z prezesem zarządu Jakubem Czerwińskim.Wystawę będzie można oglądać do końca kwietnia 2024 r.Data rozpoczęcia wydarzenia: 27.01.2024
„Weselny toast” „Weselny toast”  „Weselny toast” to francuska komedia, na którą Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim zaprasza 8 maja do sali kinowej KiTka przy ul. Niebrowskiej 50. Film zostanie wyświetlony w ramach cyklu Ale Kino i będzie to już ostatni seans przed wakacyjną przerwą. Początek o godz. 18. Jak można przeczytać w opisie filmu, w „Weselnym toaście” znajdziemy wszystko to, za co uwielbiamy francuskie komedie: romantyczną miłość, wigor, odrobinę nostalgii i cięty humor, którego ostrze łagodzi czułość, z jaką odmalowane są słabości bohaterów. Laurent Tirard („Facet na miarę”, „Mikołajek”), który wyreżyserował ten obraz, do komedii podszedł w świeży i oryginalny sposób, wplatając w nią elementy stand-upu. Pokazał, że męczące rytuały stają się znacznie milsze, jeśli choć trochę polubimy swoją rodzinę. A wtedy może nawet będziemy gotowi na założenie własnej.Główny bohater, 35-letni Adrien, jest neurotykiem i właśnie rozstał się z dziewczyną. Podczas rodzinnej kolacji zostaje poproszony o wygłoszenie toastu na weselu siostry. Czego będzie chciał życzyć młodej parze, gdy jego związek legł w gruzach? Czy wyjdzie ze strefy komfortu i będzie walczył o swoją miłość? Przekonacie się, przychodząc na film. Bilety w cenie 9 zł dostępne są w sekretariacie Miejskiego Centrum Kultury przy pl. Kościuszki 18 oraz przez serwis Biletyna.pl (https://biletyna.pl/film/Sala-Kinowa-KiTKA-Cykl-ALE-KINO-Weselny-toast/Tomaszow-Mazowiecki).Zapraszamy w imieniu organizatorów.Data rozpoczęcia wydarzenia: 08.05.2024
Food trucki Food trucki Już od 17 do 19 Maja na Placu Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim zawitają Food trucki!Piknik rodzinny organizowany przez Sowa Events bedzie miał do zaoferowania mnóstwo atrakcji.Dla głodomorów przyjadą foodtrucki reprezentujące kuchnie z całego świata. Wśród serwowanych dań nie może zabraknąć: amerykańskich burgerów, hiszpańskich churrosów, frytek belgijskich, węgierskich langoszy, tajskiego padthaia oraz wiele innych przysmaków z różnych zakątków naszego globu.Dla spragnionych będzie przygotowana strefa orzeźwienia, czyli stoisko pełne dobroci. Serwujemy tam autorską lemoniada, zmrożoną granite i wiele innych.Między stoiskami będzie przygotowany specjalny food court gdzie zostaną porozkładane ławostoły, leżaki oraz parasole. Można więc śmiało zaprosić całą rodzinę i wygodnie spędzić czas zajadając się serwowanymi specjałami, słuchając przy tym przyjemnej muzyki.Będzie również mnóstwo atrakcji dla najmłodszych. Będzie stoisko z balonami i zabawkami oraz stoisko z watą cukrową. Bedą również przygotowane dmuchane zamki na których dzieciaki beda mogły spędzić radosne chwile skacząc i bawiąc sie w najlepsze.DODATKOWO I BEZPŁATNIE ZAPRASZAMY NA:SOBOTA:- 12:00 - 16:00 - Spotkanie z ulubionymi postaciami z topowej bajki o dzielnych pieskach! Szykujcie aparaty i szerokie uśmiechy :)NIEDZIELA: - 12:00 -12:45 - Koncert "JAK Z BAJKI" - uzdolnieni ludzie filmu, muzyki, teatru i animacji przeniosą Was w magiczny świat muzyki z największych hitów filmów animowanych! - 12:00 - 18:00 - Animatorzy do Waszej dyspozycji! - zabawy ruchowe, sportowe, skręcanie balonów, zabawy z chustą klanza, mini zajęcia plastyczne i wiele innych - nudzie mówimy STOP!- 12:00 - 18:00 (z przerwami) - Bańki mydlane w niecodziennym wydaniu - daj się zamknąć w giga bańce! - Warto zapomnieć o gotowaniu w domu tego weekendu. Warto zabrać rodzinę i cudownie spędzić ten czas z Food truckami. Kulinarne święto już od 17 do 19 Maja w Tomaszowie Mazowieckim.Data rozpoczęcia wydarzenia: 17.05.2024
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
zachmurzenie duże

Temperatura: 12°CMiasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1007 hPa
Wiatr: 13 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Skarpety zdrowotne, z przędzy bambusowej Skarpety zdrowotne, z przędzy bambusowej Skarpetki bambusowe, antybakteryjne.Naturalne skarpety z bambusa, antyzapachowe.Skład:wiskoza bambusowa 72%, poliamid 25%, elastan 3%, apretura Sanitized®Wielkości:35-38, 39-42, 43-46, 47-50 (tylko w kolorze czarnym)        (według ZN-JJW-P-005)Konstrukcja:Skarpetki DEOMED® Bamboo to naturalne i komfortowe skarpetki antybakteryjne, antygrzybicze oraz skarpetki antyzapachowe, które posiadają również szereg prozdrowotnych właściwości.Do produkcji tych skarpetek została zastosowana delikatna, ale bardzo wytrzymała przędza z naturalnej wiskozy bambusowej. Wspomaga ona skuteczną wentylację stóp, pozwalając na pochłanianie nadmiaru wilgoci i dzięki temu są one tak komfortowe w używaniu przez cały dzień.Materiał ten został wzbogacony o apreturę Sanitized® o właściwościach antybakteryjnych i antygrzybicznych. Ze względu na zastosowanie tego dodatku to także wyjątkowo komfortowe skarpety antyzapachowe – zapobiegają pojawianiu się nieprzyjemnego zapachu. Dodatkowo, bardzo dobrze sprawdzają się jako skarpety antybakteryjne i antygrzybicze, a także wspomagają leczenie infekcji stóp.Dodatek poliamidu i elastanu powoduje, że te skarpetki są elastyczne i dobrze dopasowują się do stóp, a także nie uciskają ich.Skarpety z bambusa DEOMED® Bamboo posiadają specjalną konstrukcję, która zapewnia bardzo dobre dopasowanie do kształtu stopy i nogi, a przy tym są to skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dzięki temu skarpetki bambusowe Bamboo nie zaburzają naturalnego przepływu krwi w tętnicach i żyłach kończyn dolnych i polecane są dla osób z cukrzycą, obrzękami, niewydolnością żylną nóg.Skarpetki DEOMED® Bamboo dostępne są w wielu kolorach i rozmiarach do wyboru.Skarpetki bambusowe Bamboo marki DEOMED® to sprawdzony wybór dla wielu osób, którym zależy na zdrowiu i maksymalnym komforcie przez cały dzień.SKARPETKI ZAREJESTROWANE JAKO WYRÓB MEDYCZNYTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama