Postać znana polskim kibicom
– Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. – Jest doskonałym przykładem jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej, dlatego współpraca z trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji.
Schmitt to zwycięzca klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w sezonach 1998/99 i 1999/2000. Oprócz tego urodzony w Villingen-Schwenningen sportowiec zgarnął dwie Małe Kryształowe Kule za loty, dziesięć medali mistrzostw świata (w tym cztery złote), srebro mistrzostw świata w lotach i trzy krążki olimpijskie (w tym jeden złoty). Takie osiągnięcia czynią go jednym z najbardziej utytułowanych skoczków narciarskich w historii dyscypliny. Reprezentant Niemiec w latach 1998-2009 na podium zawodów Pucharu Świata stał aż pięćdziesiąt dwa razy, z czego dwadzieścia osiem na najwyższym stopniu. Przez pewien czas był najgroźniejszym rywalem Adama Małysza, przez co trudno o kibica tej dyscypliny, który go nie kojarzy. Reprezentant naszych zachodnich sąsiadów na sportową emeryturę oficjalnie przeszedł w styczniu 2014 roku.
Ofensywa STS
Martin Schmitt to drugi bardzo znany sportowiec, który w ostatnim czasie związał się z firmą STS. Wcześniej na taki krok zdecydował się Peter Schmeichel, czyli posiadający polskie korzenie legendarny bramkarz reprezentacji Danii oraz m.in. Manchesteru United.
– Nasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika – dodaje Juroszek.
Wybór zagranicznych gwiazd sportu na nowych ambasadorów STS nie jest przypadkowy. Polski bukmacher jest pierwszym rodzimym podmiotem z tej branży, który postanowił otworzyć się na inne rynki, a takie twarze na pewno mu w tym pomogą.
Nie tylko ambasadorzy
Listopad 2019 roku okazał się dla STS również miesiącem zmian, które dotknęły w głównej mierze logotyp, stronę internetową, aplikację mobilną oraz punkty stacjonarne.
– Motywem przewodnim było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie – tłumaczy Arkadiusz Łoś z agencji Dragon Rouge, z którą STS pracował nad zmianami.
Bukmacher STS to największy legalny bukmacher w Polsce, którego obroty stanowią blisko połowę całości obrotów generowanych przez legalnych bukmacherów. Informacje o STS: https://www.legalni-bukmacherzy-online.pl/sts-kod-promocyjny/.
Tylko legalni bukmacherzy i odpowiedzialna gra
Zakłady wzajemne dostępne są tylko dla osób które ukończyły 18 lat, a grać legalnie można wyłącznie u bukmacherów posiadających licencję Ministra Finansów. STS oczywiście stosowne zezwolenie posiada, co gwarantuje spełnianie przez tę firmę standardów wymaganych przez polskie prawo. Gra u bukmacherów nieposiadających licencji MF jest w naszym kraju nielegalna i grozi odpowiedzialnością. Udział w grach hazardowych wiąże się ze sporym ryzykiem uzależnienia.
Napisz komentarz
Komentarze