Od 25 marca 2020 całkowicie zamknięte dla petentów Starostwo Powiatowe

  • 25.03.2020, 15:12
  • Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim
Od 25 marca 2020 całkowicie zamknięte dla petentów Starostwo Powiatowe
Szanowni Państwo, Z uwagi na rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 w trosce o zdrowie Klientów i pracowników Urzędu, działając na podstawie § 8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. z 2020 r., poz. 433), podjąłem decyzję o całkowitym zamknięciu Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim dla Klientów od 25 marca 2020 r. do odwołania.

Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim pracuje normalnie, ale bez bezpośredniego kontaktu z Klientem. Sprawy będą załatwiane drogą pocztową, elektroniczną (w tym za pośrednictwem e-PUAP)  lub telefonicznie. 
 
KONTAKT  ZE STAROSTWEM:
Centrala: tel.44 724 21 27, 44 724 27 50;  fax 44 724 29 15
Sekretariat w.333, e-mail: [email protected]
Kancelaria w.100
 Wydział Obsługi (OB)
w. 433,  e-mail: [email protected];
 Biuro Rady Powiatu (BRP)
w. 101, 102,   e-mail: [email protected]
 Wydział Finansowo-Księgowy i Budżetu (FKB) w. 305 - 310
e-mail: księ[email protected] , [email protected]
 Referat Zarządzania Kryzysowego (ZK)
w. 276, 277, e-mail: [email protected]
 Referat Zdrowia i Spraw Obywatelskich (ZSO)
w. 118, e-mail: [email protected];
 Referat Transportu i Rozwoju Powiatu (TRP)
w. 224,405, e-mail: [email protected]; [email protected];
 Wydział Inwestycji i Pozyskiwania Środków Pomocowych (ISP)
w. 221, 222, e-mail: [email protected];
 Referat Administrowania Danymi Osobowymi i Informatyki (ADI)
w. 312, 313, e-mail: [email protected]
  Wydział Komunikacji (WK)
Rejestracja- w.555 ; Prawa jazdy- w. 666 oraz w. 406 i w.  408; e-mail: [email protected]
 Wydział Architektury i Budownictwa (WAB)
w. 104 – 110, e-mail: [email protected]
 Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (ZRO)
w. 205 -207, e-mail: [email protected]
 Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (GGN)
Ewidencja gruntów – w. 113, 114, 159, 139; Wypisy/wyrysy: w. 115; PODGiK w. 127, 129, 120, 119, 124, 125, e-mail: [email protected]
 Wydział Organizacyjny i Kadr (OK)
w. 225, 227, e-mail: [email protected]; [email protected]
 Referat Kontroli (RK)
w. 311, e-mail: [email protected]
 Powiatowy Rzecznik Konsumentów (PRK)
Tel. 044-725-30-90, e-mail: [email protected]
 Wydział Kultury i Promocji Powiatu (KPP)
w. 418, e-mail: [email protected]
Wydział Oświaty i Sportu (OIS)
w. 242; e-mail: [email protected]
 Referat Zamówień Publicznych (ZP)
w. 215, 246, e-mail:[email protected]
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZN)
w. 409, 410, 416, e-mail: [email protected]
 Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym (ZRD)
w. 128, [email protected]
 Służba Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP) w.103
 Inspektor Ochrony Danych (IOD)
w. 276, e-mail: [email protected]
 Referat Prawny (RP)
w. 302, 303e-mail: [email protected]
 
 adres e-PUAP: o4ua6o2y1n/skrytka
 
Prosimy o dokonywanie płatności przelewem na następujące konta:
Nazwa banku: GETIN NOBLE BANK S.A.
Numer rachunku bankowego    Przeznaczenie rachunku
53 1560 0013 2000 1462 1000 0002    - opłaty komunikacyjne m.in. rejestracja pojazdów, prawo jazdy,
- opłata za parkowanie i holowanie pojazdów usuniętych z drogi,
- opłaty za  najem i dzierżawę majątku Powiatu,
- opłaty za wydanie karty wędkarskiej,
- opłaty geodezyjne,
- opłaty za informacje o środowisku
42 1560 0013 2000 1462 1000 0006    opłaty związane z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa:
- użytkowanie wieczyste, 
- trwały zarząd, 
- przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- odpłatne nabycie prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego,
- najem, dzierżawa
- bezumowne korzystanie z nieruchomości
96 1560 0013 2000 1462 1000 0004    - opłaty za wydanie karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej
- opłata za duplikat legitymacji osoby niepełnosprawnej
 
 OPŁAT SKARBOWYCH NALEŻY DOKONYWAĆ NA NASTĘPUJĄCE KONTO:
ING Bank Śląski Centrum Korporacyjne
Nr 90 1050 1461 1000 0023 6464 4324
URZĄD MIASTA
ul. P.O.W. 10/16
97-200 Tomaszów Maz.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Finansowo-Księgowy i Budżetu tut. Starostwa.
       Ponownie informujemy, że występująca epidemia koronawirusa spełnia przesłanki tzw. siły wyższej, co daje na podstawie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego (art. 189e) możliwość odstąpienia od naliczania kar pieniężnych z powodu nie zarejestrowania w terminie 30 dni pojazdu sprowadzonego z innego kraju Unii Europejskiej albo niezgłoszenia w tym samym terminie nabycia lub zbycia pojazdu.
Po ustaniu stanu zagrożenia epidemicznego w terminie 7 dni należy złożyć wniosek o przywrócenie terminu dokonania tych czynności razem z wnioskiem o rejestrację lub zawiadomieniem o nabyciu lub zbyciu pojazdu i będzie równoznaczne z dokonaniem czynności w ustawowym terminie, a więc nie podlega administracyjnej karze pieniężnej.  Wzór wniosku o przywrócenie terminy będzie udostępniony w późniejszym czasie na stronie BIP urzędu.
Klientów Wydziału Komunikacji informuję, że zawiadomienie o zbyciu czy nabyciu pojazdu zarejestrowanego na terenie kraju można złożyć elektronicznie przez platformę epuap.gov.pl lub drogą pocztową.
 
 POWYŻSZE CZASOWE ZAMKNIĘCIE STAROSTWA dotyczy również jednostek, które mają siedzibę w budynku Starostwa:
Powiatowy Urząd Pracy - 44 724 68 64, e-mail: [email protected]
Zarząd Dróg Powiatowych – 44 710 33 14, e-mail:  [email protected]
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego – 44 725 08 37, e-mail: [email protected]
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 44 725 14 60,  e-mail: [email protected]
W sprawach pilnych, wymagających obecności w w/w jednostkach wizyty będą umawiane indywidualnie, po telefonicznym kontakcie.
 
W przypadku pojawienia się nowych okoliczność będziemy przekazywać Państwu informacje na bieżąco.
Za utrudnienia i ograniczenia bardzo przepraszamy, ale są one podyktowane wyjątkową sytuacją. Liczymy na Państwa zrozumienie.
 Mariusz Węgrzynowski
Starosta Tomaszowski
 

Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (8)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Pacjent z 3piętra
Pacjent z 3piętra 27.03.2020, 12:31
Za to w szpitalu personel lata z jednej placówki do drugiej o jakich zasadach mowa pielę miarki i lekarze pracują trochę tu trochę tam nikomu to nie przeszkadza ani naczelnemu ani prezesowi ani epidemiologii co ma być to będzie
Jacek
Jacek 26.03.2020, 21:54
Elity się izolują. A na budowie setka nas pracuje i nikt się nie martwi że możemy się zarażać wzajemnie. Mięso armatnie.
Kierowca
Kierowca 25.03.2020, 23:23
Kupiłem nowy samochód, jest mi niezbędny do dojazdów do pracy, stary się zepsuł, prezydent apeluje aby nie korzystać z komunikacji, chociaż na moja wioskę i tak w/g niedzielnego rozkładu nie dojeżdżają. Nie mogę zarejestrować auta i tym bardziej go ubezpieczyć. Auto stoi w salonie i pewnie kilka miesięcy postoi... Czytając ogólnopolskie media w większości miast starostwa rejestrują nowe samochody. Rozumiem zawieszenie zgłaszania zakupu, zbycia używanego auta. Auto ma nadal ubezpieczenie, stare tablice. A nowe auto? Czy nie można zrobić wyjątku? Ile osób kupuje nowe auta, kilkanaście na miesiąc w naszym powiecie przypuszczam na miesiąc.
dramat
dramat 25.03.2020, 20:57
W starostwie nawet złożyć dokumentów w okienku nie można jaśnie wielmożne starostwo za szybą w maseczce nie może posadzić jednej osoby, która przyjmowałaby dokumenty w kopertach do wydziałów. Wg pracowników starostwa lepiej jest iść na pocztę postać godzinę i wysłać list, który listonosz przyniesie do starostwa. Hipokryzja niesamowita i skandal!!!
Radny
Radny 25.03.2020, 20:39
Pan starosta nie radzi sobie z sytaicja i nie umie podjac decyzji. W stosunku do innych urzędów jest 2 tygodnie w tyle. Pracownicy nie maja płynów do dezynfekcji, w toaletach jest tyllo mydło, raz rozdane rekawiczki na 2 tygodnie nic nie dadzą. Nie ma zlecenia ani pomyslu na prace zdalna lub zmiany rotacyjne. Pracownicy wchodzą i wychodza w grupach. Czekam na pierwszy przypadek zarazenia w starostwie bo przy takich decyzjach to kwestia kilku dni. Wtedy starostwo sie zamknie na amen.
Pazerny proboszcz
Pazerny proboszcz 25.03.2020, 19:03
Dlaczego w kościele ul. Słowackiego nie przestrzega się zasad jakie obowiązują w tym czasie wszystkich? tam np. dzisiaj odprawia się msza na której jest około 70 babek. Czy one mogą wychodzić z kościola grupą i debatować?
mieszkaniec TM
mieszkaniec TM 25.03.2020, 16:44
Co trzeba mieć w głowie żeby narażać swoich pracowników na pandemię koronowirusa. #Zostanwdomu. Sami pracownicy też mogą się od siebie zrażać. Dlaczego Pan Starosta nie wprowadzi rotacji wśród pracowników jeśli nie może zapewnić pracy zdalnej?
Jakmar
Jakmar 26.03.2020, 15:53
Pracownicy urzędu,po pracy pójdą na zakupy, i będą wiadomo między ludźmi, którzy wcześniej chcieli być petentami w urzędzie, lecz niestety nie zostali wpuszczeni do środka gmachu, ze względu na potencjalne zarażenie urzędników.W kolejce w sklepie wiadomo wszem wobec że takie zagrożenie nie występuje 😏

Pozostałe