Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 19:28
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

Pro-life, czyli ludzie do bicia

Arkadiusz Gajewski, jeden z lokalnych liderów Platformy Obywatelskiej w ostatnich latach, zwykł był mawiać, że lewicowość jest "cechą umysłów prostych". Było to w czasach, kiedy partia reprezentowała tradycyjny system wartości oparty na chadeckiej formule. Wyobrażam sobie, jak trudno mu dzisiaj odnaleźć się w partyjnym środowisku, zdominowanym przez obyczajową lewicę. Trudno ale i łatwo zarazem. Ta prostota bowiem ma też swoje zalety. Ludźmi, którzy swoje funkcjonowanie opierają na kilku zaledwie prostych hasłach niezwykle łatwo jest manipulować. Po co to robić? Oto właśnie jest pytanie. Chociaż tak naprawdę i tu odpowiedź jest prosta. Dla bieżących politycznych i osobistych korzyści. 

"Kto za młodu nie był socjalistą, na starość będzie...". Uzupełnienia tego cytatu bywają różne. Te najczęściej wypowiadane są mało cenzuralne. Przypisywany jest on wielu osobom od Bismarcka po Piłsudskiego (także Kazikowi Staszewskiemu). No i faktycznie, bo Marszałek przynależał w młodości do PPS, a następnie do jej Rewolucyjnej Frakcji. Był też zwolennikiem działań, które dzisiaj określilibyśmy mianem terrorystycznych. Miłośnicy Piłsudskiego lubią podkreślać, że ten epizod (wieloletni) związany był z działalnością antyrosyjską i patriotyczną. To prawdopodobne, choć mało istotne w tych rozważaniach. 

Ważne są dwie rzeczy. Po pierwsze współczesna (chyba nie tylko w Polsce) lewica, ma charakter obyczajowy (socjalistycznym zawładnęło całkowicie Prawo i Sprawiedliwość). Po drugie wskazanie na młodość, co wiąże się z nieodłącznym brakiem dojrzałości. Proste, hasła, przyprawione emocjami, pozwalają stosunkowo łatwo przekierować młodzieńczą energię i zamienić ją w agresję z kamieniami w dłoniach i nożami w ręku. Wszak każdy z nas chciał zmieniać świat. No... prawie każdy. Znamy takie działania z historii i nie ma się co oszukiwać "armatnie mięso" zawsze było w (niskiej) cenie. Do historii jeszcze wrócę za chwilę

Od dłuższego czasu osią sporu w Polsce są tzw. środowiska związane z ruchem LGBT. Celowo używam tego słowa, bo w ostatnich dniach słyszałem i przeczytałem chyba z tysiąc razy o "bezprawnie" zatrzymywanych przez Policję działaczach. O "bezprawności" można byłoby oczywiście dyskutować, przywołując zapisy konstytucji i ustaw o Policji. Kiedy jednak oglądamy filmy z próby wywołania zamieszek, nie wydaje się ta bezprawność już taka oczywista. Używając policyjnego języka zatrzymania miały pozaprocesowy charakter i wynikały z wcześniejszego niestosowania się do poleceń funkcjonariuszy. Widać to dosyć dokładnie na poniższym filmie, opublikowanym przez Oko.press. Skandowanych okrzyków do policjantów ("j.bac psy") za to, że wykonują swoje służbowe czynności trudno jest nawet komentować. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że przyzwolenie na to dają właśnie politycy, którzy lubią słowami "wolność" i "tolerancja" posługiwać się każdego dnia... niestety posługują się nimi niczym... papierem toaletowym. Pamiętacie "..... ..." masowo zamieszczane na profilach facebookowych przed wyborami? 

 

 

Skąd wzięła się ostatnia awantura? Z sądowego nakazu zatrzymania w stosunku do typa, który dopuszczał się chuligańskich wyczynów na ulicach Warszawy (na filmie poniżej). Sami sobie odpowiedzcie na pytanie, czy gdyby podobna sytuacja miała miejsce w przypadku ataku na reprezentantów występujących po drugiej stronie barykady, ci sami ludzie kładliby się przed radiowozami. No tak "tamci, ci inni, to przecież naziole". Tyle, że dzisiaj tym "naziolem" może zostać każdy. Bo przypinanie takich etykiet jest także, jakby powiedział cytowany na wstępie Gajewski, cechą umysłów prostych. Naziolem można się stać, kiedy kontestuje się nachalną propagandę lewicową albo agresywne zachowania (poniżej). Zważywszy temat tego felietonu zapewne i ja takim "naziolem" jestem. Chociaż ostatnio byłem "ludzkim śmieciem". Tak właśnie ci zwolennicy tolerancji nazywają ludzi o odmiennych poglądach. Ale popatrzcie sami...

 

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego, że widoczne na filmie zachowania mają charakter bandycki, to napiszę tylko, że mam nadzieję, iż nigdy nie dotkną podobne nikogo z nich. Przy okazji zniszczenia samochodu pobito przechodzącego w pobliżu chłopaka, który na agresywne zachowania próbował zareagować. Chwali się tym główny bohater tego nagrania opowiadając, że jego kolega miał rozciętą wargę (biedaczysko) ale ten, który próbował im przeszkadzać poszkodowany był bardziej. Nic dziwnego, skoro rzuciła się na niego cała chmara łobuzów. Przecież i Bruce Lee dupa, kiedy wrogów kupa. Próby usprawiedliwiania wyczynów treściami na plandece auta są... delikatnie mówiąc" infantylne, ale.... nieprzypadkowe. Przecież ludzie, którzy sami prowokują i zachęcają do takich zachowań nie mogą ich równocześnie negować. Obejrzyjcie też poniższy film. Okazuje się, że ludzie atakujący furgonetki "pro-life" wiedzą, że ich kierowcy są bezbronni i przeszkoleni, by nie reagować na agresję. Mimo to atakują ich z użyciem noży, czerpiąc z tego satysfakcję. 

 

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

Być może w tym miejscu warto przypomnieć też przedwyborcze ataki na Prezydenta Dudę, który odmawiał rzekomo człowieczeństwa osobom o odmiennych orientacjach seksualnych Słyszałem wiele tych wypowiedzi i żadnej tak nie odczytałem. Nigdzie nie pojawił się Staś Marysia, Margot, czy inny "bombelek". A tylko wtedy moglibyśmy mówić o jakiejś formie odczłowieczenia (które z kolei uwielbia środowisko lewicy, bez skrępowania przypuszczając ataki personalne na bardzo konkretne osoby - o czym poniżej). Jeśli ludzie sami siebie nazywają "działaczami", to ktoś inny ma prawo odnosić się do ich systemu wartości i działalności, nie odnosząc się do nich w sposób bezpośredni i personalny.

Inną sprawą jest oczywiście to, że sztab Prezydenta te negatywne emocje, skierowane na swojego kandydata skrupulatnie wykorzystał, mając świadomość, że ludzie mają naturalną tendencję solidaryzowania się z osobą atakowaną. Nawet jeśli boją się bezpośrednio zareagować. A powodów do obaw nie brakuje. Poczuł je na własnej skórze człowiek próbujący bronić samochodu. Ale może je poczuć każdy poprzez stygmatyzowanie. Bo dzisiaj w Polsce nie stygmatyzuje się środowisk LGBT (bycie gejem jest przecież trendy) ale te, które mają odwagę wygłaszać własne opinie.

Jeśli mogę sobie pozwolić na małą dygresję. Ciągle słyszymy w Polsce o jakimś reżimie, dyktatorze z Żoliborza, o braku wolności i totalitaryzmie. Tymczasem wszyscy bezwolnie poddajemy się reżimowi informatycznemu. Podlegamy ideologicznej cenzurze, a nasze wybory dotyczące nawet codziennych zakupów są starannie programowane m.in. przez Google.

Niedawno Facebook zablokował mi możliwość publikacji treści. Zgadniecie za co? Nikomu nie ubliżałem, nikogo brutalnie nie atakowałem, nie nawoływałem do przemocy. Opublikowałem screen, w którym mały gnojek z grzywką mi wygrażał. Czyli byłem najpierw ofiarą gróźb, a następnie Facebookowej cenzury. Równocześnie w tym samym miejscu pojawiają się miliony wpisów pozbawiających godności tysiące ludzi. Ktoś steruje naszymi umysłami. Może więc pora zacząć używać ich w sposób samodzielny

W czym w ogóle jest problem? Chyba właśnie w tym, że Polska tak naprawdę jest krajem tolerancyjnym i bezpiecznym. I to nie za bardzo pasuje środowiskom lewicowym. Przecież trzeba pokazać nas z jak najgorszej strony, by móc biegać do unijnego parlamentu i skarżyć się na łamanie praw obywatelskich. Tymczasem akurat prawa osób nieheteroseksualnych łamane nie są i nigdy nie były. W Polsce być może wyśmiewano się (i dotąd często tak jest) ze zniewieściałych facetów, ale nigdy u nas homoseksualizm nie był penalizowany (jak w innych krajach europejskich - tych cywilizowanych - gdzie nie ma moherów i ciemnogrodu). Co prawda w okresie komunizmu homoseksualiści nie byli brani do wojska, ale to jeden z nielicznych przejawów dyskryminacji, jaki przychodzi mi do głowy (wielu moich znajomych nawet udawało by uniknąć zaszczytnego obowiązku służby w siłach zbrojnych PRL). Nie wierzycie, że Polska jest krajem tolerancyjnym proponujemy Wam sondę. Swoją drogą czasem zastanawiam się, kto jest prawdziwym wrogiem Unii Europejskiej. Czy aby na pewno PiS? 

Ma to też swoje drugie dno. Do wielu organizacji zrzeszających "aktywistów" płyną szerokim strumieniem pieniądze z unijnych (i nie tylko grantów). trzeba jakoś uzasadnić konieczność ich konsumowania. Zresztą podobnie dzieje się w przypadku pomocowych programów antyprzemocowych (bywa, że prowadzą je ci sami ludzie).  Pieniądze płyną a realnej pomocy... zero. 

Dlatego potrzebne są właśnie głośne medialne prowokacje. Zresztą mówi o tym całkiem bezpośrednio Michał Sz. ps. "Margot". I być może to zaważyło, że wydano nakaz aresztowania. I tu nie zgadzam się z Szymonem Hołownią, który twierdzi, że areszt nie może mieć charakteru prewencyjnego. Bo tylko co do zasady tak, ale nie w przypadku osoby, która biega w grupie z osobami trzymającymi noże w rękach i dokonuje publicznych zbiórek na kolejne akty terrorystyczne. I nie jest to słowo użyte na wyrost, bo terroryzm to nie tylko zamachy na WTC. Swoją drogą izolacja Mariusza Trynkiewicza ma również charakter prewencyjny. 

 

 

Powyżej macie wpis poseł Anity Sowińskiej z naszego okręgu wyborczego. Oczywiście nikt nie dostrzega w nim mowy nienawiści. Ja z kolei nie dostrzegam ani odrobiny odpowiedzialności. O jakiej wojnie pisze parlamentarzystka. Kto i z kim miałby walczyć. Na ulicach? Z Policją? Z PiSem? A może z przypadkowymi przechodniami, którym nie podobają się chuligańskie wyczyny. Jeden z fanów posłanki łaskawie objaśnił mi, co oznacza określenie "aktywista LGBT". Jak zwykle obrazowo, bo przecież inaczej się nie da, a Chrystus też przypowieściami nauczał (też jeden z prekursorów lewicy podobno). Otóż jest to to samo, co aktywista walczący o prawa czarnoskórych. Jakże to proste... chyba aż za bardzo. Dlaczego?

Otóż już samo takie sformułowanie ma charakter wykluczający. Bo równe prawa należą się wszystkim a nie konkretnym grupom. W dodatku takie pojmowanie prowadzi do patologii, gdzie każdy odmienny pogląd jest piętnowany a każde słowo krytyki "iksa" traktowane jest jako atak na całą grupę. O towarzyszących tej postawie idiotyzmach językowych można wspominać jedynie w formie żartobliwej. Czytałem niedawno oburzenie jednej pani, która denerwowała się, że przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego mówi się o powstańcach, a przecież były także powstanki. Podobnie passe są słowa murzyn (polecam etymologie) czy czarnoskóry. Właściwe jest określenie Afroamerykanin, a w ślad za nim oczywiście Afropodhalańczyk w odniesieniu do czarnoskórego zamieszkującego Zakopane.  To nic, że trafił do nas z Grenlandii.

To oczywiście żart, ale sytuacja jest mało śmieszna. Działania polityków mają charakter cyniczny, wyrachowany i niestety niebezpieczny. Młodzi ludzie są wykorzystywani do bieżącej walki politycznej. To nie tylko Sowińska ale i Biedroń (którego inna działaczka tego ruchu, Agnieszka Łuczak, nazywa oszustem) i wiele innych osób. Nawoływanie do agresji niestety może skończyć się źle, bo agresja ma to do siebie, że ulega eskalacji. To właśnie politycy lewicy są odpowiedzialni za aresztowania i rzekome brutalne działania Policji. Nie Ziobro, Kaczyński, czy PiS.Tylko ludzie, którzy na "zadymie" odnoszą korzyści. Te polityczne ale i osobiste. Czy dziennikarze i działacze partyjni wezmą na siebie odpowiedzialność, kiedy komuś stanie się krzywda? Czy będą nią obciążać (jak zawsze) innych ludzi. U podstaw prawa rzymskiego leży przecież is fecit, cui prodest

To nie jest żaden nowy mechanizm. W latach 60-tych podobnie było z młodzieżowymi ruchami kontrkulturowymi, jakie miały miejsce niemal na całym świecie. Nie tylko w Berkeley ale i w Paryżu, Berlinie itd. Dzisiaj nikt nie ma wątpliwości, że wiele działań nie było całkiem spontanicznych ale inspirowanych i finansowanych przez KGB z dawnego ZSRR. W ten sposób dobre intencje i rewolucyjne nastroje były wykorzystywane jako broń. Doprowadziło to niestety do powstania szeregu grup o charakterze stricte terrorystycznym, ze wszystkimi ich "bombowymi" konsekwencjami (np. RAF, Czerwone Brygady). Niektóre z nich działały po późnych lat 80-tych, a obecnie znajdują następców. 

Wiele mówi się o wojnie kulturowej. Rzeczywiście coś w tym jest. Nie ulega wątpliwości, że mamy do czynienia z anarchizacją życia nie tylko publicznego. Niestety różnych "kulturkampf" mieliśmy w naszej historii pod dostatkiem. Wszystkie niemal kończyły się władzą o charakterze reżimowym i totalitarnym, a w skrajnych przypadkach masowymi mordami. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
m 02.09.2020 22:31
uchwalimy w Tomaszowie strefę wolną od katolików.

Seb 14.08.2020 14:14
Gajewski mówi takie rzeczy gdy PO pod jego światłym przewodnictwem zajmuje ten sam lokal co SLD? Parafrazując klasyka - "Aż serce rośnie"

Pawełek 12.08.2020 12:10
Jechać po całości z tym rozpanoszonym LGBT.

Luki 21.08.2020 08:26
Rozpanoszony to jest PIS.

xxx 21.08.2020 08:27
Cała sytuacja jest na rękę PiS i dodatowo podsycana przez nich, by ukryć ich problemy. Co z 70 mln na karty do głosowania, co z maseczkami bez atestów, gdzie respiratory, itd.

T.m 12.08.2020 07:45
Mam pytanie czy tomaszowscy dzialacze PO popieraja zachowanie srodowiska lgbt?i czu staja w ich obronie ?najpierw kodziarze pozniej obronsy sadow a teraz lgbt;)jakos nie widzialem osob z PO w teczowych koszulkach konstytucja;)a ponoc sa takowe;)GNLS

Darek 12.08.2020 00:19
Do pani sowinskiej.Jak można się zapisać do partii która mordowała Polaków

AK-47 12.08.2020 08:32
Można jak widać. Wystarczy tylko przeczytać część jej rodowodu....

Żądło 11.08.2020 22:50
Hej ! Zbierzmy się i napiszmy dobrą ustawę o związkach partnerskich. LGBT straci kartę przetargową. PREZYDENT I PIS POPRZE A SENAT BEDZIE SIĘ ZASTANAWIAŁ. Tym samym skończy się finansowanie LGBT +I i innych 80 płciowoścì, a wykorzystywane przez LGBT dzieciaki i młodzież przestaną kupować hormonalne świństwa.To takie proste. Jak bedą działać jak nie bedzie celu? Wystarczy znać strategię przeciwnika, żeby go ogarnąć i pokazać ukryte cele. KASA KASA KASA

Strong 11.08.2020 16:25
'Lgbt-ludzie' to nie święte krowy z Indii tylko tacy sami obywatele RP jak inni. Jak popełniają przestępstwo to są bezwzględnie i stanowczo ścigani przez polskie prawo. Nikogo nie obchodzi, czy on jest kobietą, c.i.o t.ą czy innym p.e.d.a.ł.e.m, bo mu się akurat uroiło, że takiej orientacji być może jest (raz jest, raz nie jest, jak mu pasuje). Muszą uważać, gdyż nie każdy uczciwy człowiek w naszym kraju będzie mógł znieść tyle wulgaryzmów, obelg, tak infantylnego i tępego ich zachowania. A z.ę.b.y trzy razy nie rosną, później będzie zonk i ogromne zdziwienie, że kolejki są u stomatologa :-)) "Pomyśleć tylko, że to wszystko za nazwanie jakiegoś chłopa chłopem, który sobie uzmysłowił, że jednak jest babą", buahhaahha.

TACY SAMI 11.08.2020 23:12
,,'Lgbt-ludzie' to nie święte krowy z Indii tylko tacy sami obywatele RP jak inni" . No właśnie, więc dlaczego są uchwalane STREFY WOLNE od LGBT a nie od obywateli takich samych jak inni..

AK-47 12.08.2020 08:35
Bo uchwala się "Strefy Wolne Od Ideologii LGBT"?....

TABLICZKA 12.08.2020 09:00
STREFA WOLNA OD LGBT o ideologii nic na tablicach nie ma , nawet małym druczkiem

AK-47 12.08.2020 10:48
Bo napis jest trochę inny od uchwały....

INTENCJE 12.08.2020 10:59
Tak jak inne są intencje tego kto to wymyśla. Uchwala walę z ideologią a tłuką zwykłych ludzi którzy z propagowaniem ideologii nie mając nic wspólnego.

AK-47 12.08.2020 11:40
Tytuł uchwały: "Strefa Wolna od Ideologii Lgbt" a napis:"Strefa Wolna od Lgbt" chyba jednak się różni.....

Strong 12.08.2020 08:59
@TACY SAMI, jeszcze tego nie pojąłeś, no trudno, widać to dla ciebie zbyt skomplikowane :-))) ... ponieważ przewraca im się główce, mają problem i nie potrafią dostosować się do kultury, obyczajów i praw panujących od wieków w Polsce, których wszyscy powinni przestrzegać. Po to jest ustanowione prawo. Nie żyją oni samotnie w odludnych podziemiach lub na obrzeżach puszczy afrykańskiej tylko wśród większościowej, polskiej społeczności o takich, a nie innych poglądach i obyczajowości. Trudno, by teraz wszyscy Polacy dostosowywali się do nich, bo oni tak chcą, mają taki kaprys styl bycia, życia i już. A wszyscy nie lgbt wypad. Niestety tak u Nas nie będzie. Ich jest tyci promil i to nie oni będą rządzić pozostałymi w RP i narzucać swoje formy i podejście do bycia i życia. Dlatego są wolne strefy, gdyż nie wszystkim się to podoba i czują uzasadnione zagrożenie z ich strony. Niech nie udają teraz uciemiężonych, bo to oni są agresorami, co niejednokrotnie już zostało pokazane. Niech nie będą zadziwieni i pokrzywdzeni, jak im ktoś mocno w końcu utrze noska lub oczko przy okazji tej ich agresji. Nie wszyscy muszą znosić ich fanaberie i pedalskie wyskoki, bo taka moda na dziwolągi. Poczytaj...

TACY SAMI ALE NIE JAK INNI 12.08.2020 09:23
,,'Lgbt-ludzie' to nie święte krowy z Indii tylko tacy sami obywatele RP jak inni. ".......,,... ponieważ przewraca im się główce, mają problem i nie potrafią dostosować się do kultury, obyczajów i praw panujących od wieków w Polsce, których wszyscy powinni przestrzegać...."

Strong 12.08.2020 12:03
Oczywiście... czytasz, odnosisz się i wklejasz manipulując tekstem wybiórczo, bo tak ci pasuje (ident. jak u lgbt). Całość ma znaczenie i wyjaśnia dokładnie to proste zjawisko, jakim jest lgbt i do czego dąży. Nic z tego :-)))) A popatrz ani 1 słówka u ciebie o ich agresji buahhaahha.

DOSTOSOWANIE 12.08.2020 10:09
,,... ponieważ przewraca im się główce, mają problem i nie potrafią dostosować się do kultury, obyczajów i praw panujących od wieków w Polsce, których wszyscy powinni przestrzegać. Po to jest ustanowione prawo." sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz: ,,- Podzielam w pełni pogląd pana ministra Warchoła że zapis (o skardze nadzwyczajnej ) jest wprost jaskrawie sprzeczny z konstytucją w swoim brzmieniu, ale z powodu umowy politycznej będę głosowała tak, jak mój klub - stwierdziła posłanka PiS podczas prac komisji sprawiedliwości i praw człowieka. - Sam fakt, że piszemy coś sprzecznego z konstytucją, jest niezwykle demoralizujący prawnie - dodała Pawłowicz." Taka dostosowanie się do kultury, obyczajów i praw Ci odpowiada?

Strong 12.08.2020 11:55
Nie widzę kompletnie związku z agresywnymi pajacami z LGBT.

g 02.09.2020 22:30
Brawoooo

NARZUCAJĄ WSZYSTKIM 12.08.2020 12:26
,, . Trudno, by teraz wszyscy Polacy dostosowywali się do nich, bo oni tak chcą, mają taki kaprys styl bycia, życia i już. A wszyscy nie lgbt wypad. Niestety tak u Nas nie będzie. Ich jest tyci promil i to nie oni będą rządzić pozostałymi w RP i narzucać swoje formy i podejście do bycia i życia. Dlatego są wolne strefy, gdyż nie wszystkim się to podoba i czują uzasadnione zagrożenie z ich strony." Człowieku jak tu czujesz uzasadnione zagrożenie że tęczowy aktywista mógłby Cię przekonać do biegania w różowych majtach po mieście to ty nie masz problemu z Lgbt tylko z samym sobą. Strefa wolna od Lgbt Ci nie pomoże tylko psycholog. Uważaj ze swoją psychiką na traperków włóczących się po mieście i wołających pieniędzy bo jeszcze oni narzucą Ci swój sposób na życie i staniesz się jednym z nich.

Strong 12.08.2020 13:18
Nie improwizuj na poczekaniu psychologu. Sam uważaj na siebie.

Olaf 11.08.2020 16:04
Dawno nie czytałem takiej bzdury jak ten 'artykuł'...współczuję autorowi.

Anita Sowińska 11.08.2020 14:44
Panie Redaktorze, nie zrozumiał Pan mojego posta, więc pozwolę sobie wytłumaczyć jeszcze raz. To jest wojna ideologiczna, którą wytoczył PiS, ponieważ jest to podyktowane zwykłym, wyrachowanym zyskiem politycznym tej partii. Jak Pan zapewne wie, w historii było wiele przykładów szukania wrogów - czy to wewnętrznych, czy to zewnętrznych, co było (i jest) charakterystyczne dla państw autorytarnych. Nie namawiałam i nie namawiam nikogo do użycia siły. Dramat polega na tym, że ta wojna, to szczucie, ta podłość, ma swoje realne ofiary. Jeśli ma Pan wątpliwości, czy w Polsce osoby LGBT+ są dyskryminowane, to polecam Panu raport ILGA https://oko.press/polska-homofobem-europy-raport-ilga/ Pozdrawiam, Anita Sowińska

MS 11.08.2020 15:15
Taką ma pani narrację. Może jakieś nieco bardziej obiektywne źródła niż Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek i Gejów, Biseksualistów i Transseksualistów. Potraktuję ten argument po prostu jako żart. To tak jakby powoływać się na dane frontu narodowego Marine le Pen w zakresie akcpetacji dla islamskich emigrantów. Krótko: 1. ile w Polsce mieliśmy w ostatnich latach przestęptw o podłożu homofobicznym 2. Ile osob w Polsce utraciło pracę ze względu na własną orientacje seksulaną? 3. Czy homoseksulaizm w Polsce jest lub kiedykowwliek był penalizowany? 4. Ile przestępstw seksulanych o podłozu homoseksulanym w Polsce wykryto, ile zgłoszono, ilu sprawców skazano? Obiektywne dane z kartotek policyjnych i możemy rozmawiać. Jedynym przejaw dyskryminacji, jaki ja dostrzegam jest brak możliwości zaweirania związków partnerskich. Czy w przypadku, gdyby faktycznie, w wyniku prowokacji, do których Państwo zachęcacie. któryś z Pani młodych podpopiecznych zostałby poszkodowany, to weźmie Pani na siebie odpowiedzialność? Winny nie zawsze jest tylko bezpośredni sprawca, którego poziom zdrowia psychicznego możee być zbliżony do Michała Sz. ps. Margot, ale także osoba, która pośrednio do użycia przemocy doprowadziła. Tak się zachowują ludzie dorośli, mądrzy i dojrzali. Chronią ludzi, z którymi pracują, mieszkają i żyją. Nie prowokują sytuacji, w których mogłaby się im stać krzywda. To oczywiste, że Prokurator Ziobro wykorzystuje agresywne zachowania działaczy LGBT. Ale w takim samym stopniu robicie to i Wy. Więc w tych politycznych knowaniach jesteście tak samo zaangażowani. Proszę zwrócić uwagę na powyższą sonde. 80 procent głosujących nie ma nic do osób o odmiennych preferencjach seksulanych. Gdzie ta homofobia?

ech 11.08.2020 19:33
Panie M.S dobrze że wasza waadza nie sięga do Watykanu bo papież Franciszek z tęczowym krzyżem byłby waszym podpadziochą. Skoro sięga pan po tematy z poza Tomaszowa to czekam kiedy weźmie pan na tapetę nieskazitelnego , uczciwego inaczej Rysia Czarneckiego jakby nie było europosła reprezentanta tej waadzy. Rozumię , że jest pan zarobiony , zagoniony i ***relami pan się nie zajmuje co innego bandyci z LGBT albo peło. Ależ pan się zmienił , czyżby koniunkturalizm ?

Anita Sowińska 11.08.2020 21:14
Jest Pan dziennikarzem i prosi mnie Pan o źródła? Przecież to Pana praca, to nie jest trudne wystukać w wyszukiwarkę. Podsyłam raport Rzecznika Praw Obywatelskich i kończę tą dyskusję. Ma Pan sporo do poczytania, wystarczy. https://www.rpo.gov.pl/sites/default/files/Raport RPO Sytuacja prawna osób LGBT w Polsce.pdf

MS 11.08.2020 21:45
O zlitowanie, klęcząc na tęczowym ręczniku błagam.... Przede wszystkim to Pani wskazała, jako źródło mało obiektywną organizację (poprzez okopress). Oczywiście, że proszę o źródła o charakterze zobiektywizowanym. Należą di nich policyjne statystyki. We wskazanym dokumencie (który przyznam pobieżnie przejrzałem w przerwach między lekturą najnowszej ksiązki Ziemkiewicza a Legionem Cherezińskiej) mamy do czynienia z analizą różnic w prawodawstwie.Sam rzecznik wskazuje, że wiele spośród przepisów nie ujętych jest w zapisach umowy stowarzyszeniowej, a więc nie ma charakteru obowiązującego w Polsce. Można sugerować konieczność ich implementacji, powołując się na stosowanie podobnych rozwiązań gdie indziej, ale o tym decyduje parlament, a więc pośrednio my poprzez posłów, których wybieramy, a nie uliczni bandyci. Nawet nie RPO.Zadałem natomiast stosunkowe proste pytania o charakterze statystycznym, na które odpowiedź powinien znać każdy kto zaangażowany jest w ten temat. Odpowiedzi na nie w obszernej opinii zespołu ds równości doszukać się nie mogłem.Co ciekawe krótki research wystarczył, by potwierdzić, że autorzy dokumentu to również osoby delikatnie to ujmując średnioobiektywne.Na zakończenie być może Panią zaskoczę. Po pierwsze jestem zwolennikiem związków partnerskich jednopłciowych uregulowanych w polskim kodeksie rodzinnym. Czy ma się to nazywać małżeństwo? To kwestia jedynie terminologii. Jestem też zwolennikiem zniesienia celibatu dla księży katolickich. Dlaczego? Ponieważ jest coraz mniejszy odsetek homoseksualistów, którzy używali dotąd kościoła jak przysłowiowej szafy. Dlaczego tak się dzieje? Dosyć łatwo na to odpowiedzieć. Homoseksulaiści nie mają już powodu do szukania schronienia w kościele ze względu na wysoki poziom społecznej akceptacji. Już samo to zaprzecza wszelkim homofobicznym i dyskryminacyjnym teoriom, głoszonym przez tęczowych terrorystów. 

MS 12.08.2020 08:58
Skoro odpowiedzi na moje pytania nie ma. To ja dodam, że ktoś jednak w Polsce pracę traci https://www.press.pl/tresc/62814,piotr-jedlinski-rezygnuje-z-funkcji-prezesa-radia-nowy-Swiat?fbclid=IwAR2lXCzaQLNDLhBCekzD7gq68JDjpApYWzAeWvaQoXpMpvr9NGS_IDuMKSs Dalej Pani poseł chce rozmawiać o dyskryminacji?

Strong 11.08.2020 16:18
Jaki dramat, jaka wojna, gdzie te wielkie ofiary jakiegoś szczucia. Chyba się coś w główkach poprzestawiało tym z lgbt. Rozbrykało się półnagie towarzystwo po ulicach, jakieś pseudo chłopo-baby i babo-chłopy, same do końca nie potrafiące określić kim są, poklepujące w się w wolnych chwilach po jajcach. A na dodatek wszyscy jeszcze powinni im z drogi schodzić, bo jak nie to dadzą w ryj. I im się jakaś krzywda dzieje? Wypad lgbt do buszu albo starać się dostosować do obyczajów i praw panujących w Polsce.

AK-47 11.08.2020 18:20
PiS wywołał (Tak! Wywołało bo wytoczyć to można działa!) wojnę ideologiczną??? PiS kazał idiotom wieszać kolorowe szmaty na pomnikach?....PiS kazał obrażać chrześcijan parodią mszy czy domalowywaniem tęczy na obrazach świętych?...To wszystko PiS?...Droga Pani! To środowisko lgbt (nie mylić z homosekualistami!) z wyrachowaniem wywołało wojnę ideologiczną z chrześcijanami! Ma Pani rację pisząc: "...ta wojna, to szczucie, ta podłość, ma swoje realne ofiary". Tymi ofiarami są homoseksualiści i chrześcijanie.

Ajdejano 12.08.2020 18:16
Do Pani Anity Sowińskiej - posłanki na Sejm RP: wychowała się Pani w Holandii, czy może w PRL ??? Raczej w PRL-u , tak ??? My teraz żyjemy w RP (wyjaśnienie dla Pani: RP - to inaczej RZECZPOSPOLITA POLSKA) i w tej RP uważamy, że KAŻDY może wyrażać swoje poglądy. Pani pogląd wygląda tak: cytat z Pani tekstu powyżej - "To jest wojna ideologiczna, którą wytoczył PiS, ponieważ jest to podyktowane zwykłym, wyrachowanym zyskiem politycznym tej partii." Pani rzeczywiście jest przesiąknięta tą czerwona metodą: walczymy, aby kurczowo utrzymać się przy władzy i niszczyć przeciwnika. Jednak, nie tak jak Pani poprzednicy, pisiory nie wyprowadziły czołgów i wojska na ulice. A wie Pani dlaczego ??? Bo te wredne pisIory wierzą w ludzi, w NARÓD. I kiedy przyjdzie pora, wy - tęczowi i czerwoni zostaniecie zmieceni tzw. "wiatrem historii". PS. Nie wierzy Pani w Polaków ??? Szkoda!!! Ja wierzę w POLAKÓW. Chce się Pani ze mną założyć - kto komu dokopie: lgbt/Plakom, czy może Polacy/igbt - co ??? Pozdrowienia od zawziętego pisiora.

hetero 12.08.2020 18:35
święta racja Pani Anito.A biedni ci tzw.katolicy których obraża tęcza.A gdzie ta miłość bliżniego strong czy też ak47.Uważajcie wasza nienawiść wyjdzie Wam uszami.Podobno najbardziej przeciwnikami L idt.są własnie kryptogeje.

Strong 12.08.2020 23:40
@hetero-kryptogeju_ Nasza nienawiść, a gdzie ona jest? Mówimy prawdę i wytykamy ich negatywne zachowania. To też nie pasuje co. A nienawiść i agresja lgbt, gdzie i czym im wyjdzie, czy u nich to raczej naturalne od urodzenia jest :-)))))

uprzywilejowana 14.08.2020 23:27
pewnie zna pani angielski to proponuję obejrzeć , nie zmieni to pewnie pani myślenia, ale da do myślenia innym https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=iKcWu0tsiZM

TOLERANCJA 11.08.2020 09:41
Polska jest krajem tolerancyjnym wg autora . Strefy Wolne od LGBT zostały uchwalone przez aktywistów tych środowisk , wieszają oni tabliczki, naklejają naklejki a wszystko to po to żeby twierdzić jak to oni są prześladowani. Ciekawa teoria.....

Lajk 11.08.2020 07:13
Prawda jest taka że większość społeczeństwa gejów i innych nie popiera LGBT... bo wcześniej mieli spokój...a teraz szkoda gadać...

Ja zwykła 11.08.2020 02:09
No i wreszcie ktoś odważył się napisać bez poprawności politycznej. Panie Strzępek nie zawsze się z Panem zgadzam ale teraz „to mi zaimponowałeś” :-)

Caspar Hauser 10.08.2020 21:52
Na początek coś wyjaśnię-nie po drodze mi z PiS,klerem czy patusami pt. kibole. Nie mam nic do gejów ( tak nawiasem Playboy w polskiej edycji był najlepszy za czasów kiedy red. naczelnym był Tomasz Raczek-było nie było gej) . Uważam też że piątkowe działania "policji" były niżej ośki, ale.... To moje prywatne wrażenie,ale uważam że działania tzw. "aktywistów LGBT" kropka w kropkę przypominają to co dzieje się w Stanach-tam jest BLM. Czarne życie jest ważne...Jest. Ale białe to już qr... nie? Z tym że okazuje sie iż ta biedna czarnoskóra mniejszość kiedy stworzyła sobie w Seattle eksterytorialną wspólnotę zaczyna się wyrzynać między sobą i robi to całkiem skuteczne. A zaczęło się od śmierci ćpuna i bandyty George'a Floyda-którego przećpane serce nie wytrzymało zatrzymania przez policje. No jak mawiał stary baca-a to ci przygoda. Analogia może na wyrost? U nas pojawił się pan/pani który/a uważa że to iż deklaruje swoją odmienność daje mu/jej immunitet. Też nie cierpię pomyleńców spod znaku Kaji Godek, ale to nie są metody. To nie było wyrażanie swoich poglądów tylko zwykła bandyterka. I tak jak należy tłuc debili ze swastykami tak żeby równo sinieli,tak w sytuacji kiedy banda opada samochód,niszczy go,tnie opony należy robić to samo. Halo-w środku ktoś siedział! A może miał kłopoty z sercem np.? Jedno przegięcie przechodzi w drugie. Niczym u Orwella. Polecam "Folwark zwierzęcy" .Niestety bywa tak że ci prześladowani kiedy trafią na odpowiednią koniunkturę potrafią też być niezłymi świniami kiedy dojdą do władzy.

ZACZĘŁO SIĘ 11.08.2020 09:54
,,A zaczęło się od śmierci ćpuna i bandyty George'a Floyda-którego przećpane serce......" . Zaczęło się od czasu gdy biały pan chłostał swojego czarnoskórego niewolnika.

AK-47 11.08.2020 17:56
Dlaczego zaraz czarnego???... Ibrahim ibn Jakub Żyd sefardyjski z Tortosy w kalifacie kordobańskim, podróżnik, autor opisu zachodniej i środkowej Europy w X wieku handlował na terenie państwa Słowian niewolnikami. Jakiego koloru skóry byli ci niewolnicy?...Tak więc możemy śmiało pisać: "Zaczęło się od Ibrahima ibn Jakuba..." No przynajmniej u nas.

A dlatego 12.08.2020 00:25
,,Dlaczego zaraz czarnego???" a dla tego że Ku Klux Klan to nie byli czarnoskórzy tylko biali.

AK-47 12.08.2020 08:39
Za Ibrahima ibn Jakuba Ku Klux Klanu nie było a handel niewolnikami trwał w najlepsze.....

MORDERSTWO NIE INTERWENCJA 12.08.2020 09:14
Potomkowie czarnych niewolników protestują . A potomkowie białych niewolników nie. Przecież również mogą.

olrajt 10.08.2020 18:21
Ziobro znalazł wroga są nim ludzie LGBT. Przedtem byli uchodźcy, teraz jest LGBT, kto będzie następny ? Dlaczego duchowieństwo nie broni ludzi wleczonych do suk policyjnych. Jak można być na to obojętnym.

AK-47 10.08.2020 20:04
Szanowny Panie (Pani)! Nie sądzę aby zatrzymanym utrudniano dostęp do pociechy duchowej. O ile oczywiście sobie tego życzą....

Pawełek 10.08.2020 22:01
Jechać z LGBT

Pawełek 10.08.2020 22:07
Zostali doprowadzeni, nikt ich w lektykach nosił nie będzie, jak nóżkami się im nie chce przebierać. To nie byli przypadkowi przechodnie tylko osoby które popełniły wykroczenie lub przestępstwo. Więc nie wiem o co takie zdziwienie. Może mieli ich po plecykach poklepać i na kawkę zaprosić

METODY 11.08.2020 11:05
Fajnie że popierasz metody Łukaszenki. On też nie patyczkuje się z ludżmi którzy na Białorusi popełnili przestępstwo lub wykroczenie biorąc udział w zamieszkach. Wcale nas nie dziwi że jesteś osobą która to popiera.

Pawełek 11.08.2020 11:39
Nie żadne metody Łukaszenki tylko wyraźnie nasze polskie prawo definiuje w ustawach i rozporządzeniach jak reagować na łamanie prawa przez taką bandytkę z LGBT. (poczytaj sobie w wolnej chwili jak potrafisz) Moim skromnym zdaniem, ale b.dobrze nie tylko moim, polska Policja i tak zachowała się mocno wstrzemięźliwie, jak na takie akty przemocy i wulgaryzmów ze strony przestępców z LGBT. W innym kraju pojechaliby z nimi na maxa i nikt nawet by nie piuknął, że było coś nie tak. Także nie dorabiaj ideologii, gdzie jej nie ma. Sprawcę przestępstwa należy traktować surowo bez żadnych ulg jak przestępcę, a nie kiziać jak kaczuszkę.

PRZYZWOITOŚĆ 11.08.2020 23:28
,,Sprawcę przestępstwa należy traktować surowo bez żadnych ulg jak przestępcę, a nie kiziać jak kaczuszkę." Łukaszenka dokładnie to robi więc dlaczego nie masz na tyle przyzwoitości żeby przyznać że popierasz to co robi z obywatelami Białorusi urządzającymi zamieszki.

Strong 12.08.2020 09:21
Tak, tak wiem - lepiej w imię 'swojej przyzwoitości' pisać o jakiś Łukaszenkach i innych, zamiast samemu przeczytać ustawy i rozporządzenia o prawie obowiązującym w Polsce, które również normuje zachowania dziwolągów i bandytki z lgbt. Nie jesteśmy na Białorusi i Łukaszenka u nas nie rządzi, nie stanowi prawa, więc nie widzę żadnego związku, a tym bardziej, by to porównywać.

Chipmar 10.08.2020 15:13
Dokonało się w społeczeństwo coś niesłychanego. Przeinaczanie prawdy jest normą. Agresor chce tolerancji, nie tolerując, niczego i nikogo. Pisarz M. chrześcijaństwo nazywa baśniami i nawołuje do przebudzenia "bo będzie za późno", piosenkarz śpiewa o nienawiści do policji, jakby oczekiwał, że w czasie, gdy jakaś nafaszerowana mefedronem wrzeszczy jak opętana, policjant przyłączy się do niej i zacznie krzyczeć "j**** psy, too". Obudźmy się. Gdy na koncercie Męskiego Grania Daria i Organek wzięli tęczowe flagi, pomyślałem - ok. Ale gdy później przeczytałem w lewicujących mediach, że one "wspierają Margot" - agresor(a/kę), która jest ulicznym oprychem, bandytą - zgłupiałem do reszty. Jak zobaczyłem profilowe znajomych "solidarni z Margot", stanęły mi wszystkie włosy dęba. Na sztandary miłości wciągniemy psychopatów, zdeprawowanych do cna? Obudźmy się. Szanuję homoseksualistów, czytam ich książki - choć bywa urągają heteroseksualnym, którzy nie wspierają, oj nie wspierają słusznej sprawy (Jacek Dehnel, Sylwia Chutnik) i słucham ich płyt (George Michael, Freddie Mercury, Anthony & The Johnsons itd.), ale jeśli uznamy, że mają prawo urągać wszystkim, deprawować swoimi paradami (obrzydliwe, obsceniczne gesty, ubiór) - to dokąd nas to zaprowadzi? Pora, by z jakimś orędziem wyszedł pan Prezydent z córką - i działał. Póki Polska jeszcze jest w całości.

Pika 21.08.2020 08:07
Kogo nazywasz agresorem? Bo po ostatnich miesiącach to agresorem można nazwa PiS i TVP PiS szczującymi LGBT w swojej kampani prezydenckiej i szerząc mowę nienawieści w stosunku do tych osób.

Reklama
Polecane
Koszykarki z 14-tki na podiumTankuj taniej na Samoobsługowej Stacji Paliw MZKNowy portal turystyczny miasta i gminy Tomaszów Mazowiecki już działaOdkryj wymarzony prezenty na chrzest dla chłopca! Znajdź idealny dar, który uwieczni ten niezapomniany dzień!Tomaszowskie dzieci miesiącami czekają na pomocGrand Prix Polski w kręglarstwie.Inteligentna sygnalizacja świetlna na ul. Wspólnej.Instruktor teatralny poszukiwanyOscarowe seanse w Kinie dla KoneserówAnimator pilnie poszukiwanyZapraszamy na występ zespołu Mali LubochnianieStudenci przeprowadzą ankiety
Reklama
Otwarcie sezonu turystycznego na Zamku w Inowłodzu Otwarcie sezonu turystycznego na Zamku w Inowłodzu Zapraszamy serdecznie na otwarcie sezonu turystycznego na Zamku w Inowłodzu.Wydarzenie obfitować będzie w wiele atrakcji!To już tradycja, że otwarciu sezonu turystycznego na Zamku towarzyszy Łżykwiat kasztelański, czyli impreza historyczna na którą zjeżdżają bractwa z całej Polski. Łżykwiat, to również ze staropolskiego kwiecień. Nazwa pochodzi stąd, że ten miesiąc „wyłudza z ziemi przedwcześnie kwiaty”. Jak co roku rekonstruktorzy ubiorą się w swoje średniowieczne stroje, stworzą wokół Zamku wioskę, będą gotować, bawić się, strzelać z łuku, walczyć na miecze, grać w średniowieczne gry…To świetna okazja do podejrzenia jak wyglądało życie w średniowieczu. Podczas wydarzenia, będziecie mieli niepowtarzalną okazję skosztowania zupy według średniowiecznej receptury! Zapewniamy dawkę ciekawej wiedzy i przednią zabawę!W tym roku otwarciu sezonu turystycznego towarzyszy bardzo bogaty program. Oprócz imprezy historycznej, na zamkowym dziedzińcu odbędą się rozgrywki szachowe. „Teatr na zamku” przygotował premierę swojego najnowszego spektaklu „Co się starej szafie śni” czyli bajkę dla dzieci, w każdym wieku Grupa "Teatr po godzinach" ze Zduńskiej Woli przedstawi moralitet „Starzec i śmierć” – to już dla starszych widzów.W sobotę w galerii ZI odbędzie się także wernisaż wystawy „Droga jest celem” Piotra Sabacińskiego – podróżnika, człowieka gór. Zdjęcia prezentowane na wystawie powstały podczas dwutygodniowej wyprawy na najwyższy szczyt obu Ameryk – Aconcaguę (6960,8 m.n.p.m.).Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie! Data rozpoczęcia wydarzenia: 20.04.2024
„Burza” nad Pilicą „Burza” nad Pilicą Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim serdecznie zaprasza na otwarcie wystawy „Burza” nad Pilicą. Wydarzenie odbędzie się 27 stycznia o godzinie 10 w Skansenie Rzeki Pilicy (ul. Modrzewskiego 9/11). Głównym moderatorem spotkania będzie Jakub Czerwiński, szerzej znany jako Irytujący Historyk. Wstęp wolny w godz. 10-12.Tego dnia w budynku skansenowej świetlicy wyeksponowana zostanie wystawa pamiątek związanych z historią 25. Pułku Piechoty Armii Krajowej z okresu II wojny światowej. Tam też będzie można zobaczyć m.in. sztandary, archiwalne zdjęcia, orzełki, opaski, hełmy, elementy umundurowania i wyposażenia wojskowego.Oddział 25. pp AK został sformowany w lipcu 1944 roku w Barkowicach Mokrych nad Pilicą na bazie oddziałów partyzanckich i dywersyjnych Inspektoratu Piotrkowskiego AK w ramach akcji „Burza”. Działał głównie w lasach koneckich i przysuskich do 9 listopada 1944, kiedy to został rozformowany jako oddział zwarty, z poleceniem prowadzenia dalszej walki małymi oddziałami.Warto zaznaczyć, że w oddziałach 25. pp AK służyło kilkudziesięciu tomaszowian na czele z dowódcą, majorem Rudolfem Majewskim ps. „Leśniak”, który obecnie jest patronem Jednostki Strzeleckiej 1002 w Tomaszowie Mazowieckim.W roku 2024 przypada 80. rocznica Akcji „Burza” i sformowania 25. Pułku Piechoty Armii Krajowej, stąd też pomysł na tematyczną wystawę w Skansenie Rzeki Pilicy. Eksponaty pochodzą ze zbiorów Fundacji Con Ignis z Piotrkowa Trybunalskiego. Organizatorem wydarzenia jest Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim oraz Fundacja Con Ignis z prezesem zarządu Jakubem Czerwińskim.Wystawę będzie można oglądać do końca kwietnia 2024 r.Data rozpoczęcia wydarzenia: 27.01.2024
„Weselny toast” „Weselny toast”  „Weselny toast” to francuska komedia, na którą Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim zaprasza 8 maja do sali kinowej KiTka przy ul. Niebrowskiej 50. Film zostanie wyświetlony w ramach cyklu Ale Kino i będzie to już ostatni seans przed wakacyjną przerwą. Początek o godz. 18. Jak można przeczytać w opisie filmu, w „Weselnym toaście” znajdziemy wszystko to, za co uwielbiamy francuskie komedie: romantyczną miłość, wigor, odrobinę nostalgii i cięty humor, którego ostrze łagodzi czułość, z jaką odmalowane są słabości bohaterów. Laurent Tirard („Facet na miarę”, „Mikołajek”), który wyreżyserował ten obraz, do komedii podszedł w świeży i oryginalny sposób, wplatając w nią elementy stand-upu. Pokazał, że męczące rytuały stają się znacznie milsze, jeśli choć trochę polubimy swoją rodzinę. A wtedy może nawet będziemy gotowi na założenie własnej.Główny bohater, 35-letni Adrien, jest neurotykiem i właśnie rozstał się z dziewczyną. Podczas rodzinnej kolacji zostaje poproszony o wygłoszenie toastu na weselu siostry. Czego będzie chciał życzyć młodej parze, gdy jego związek legł w gruzach? Czy wyjdzie ze strefy komfortu i będzie walczył o swoją miłość? Przekonacie się, przychodząc na film. Bilety w cenie 9 zł dostępne są w sekretariacie Miejskiego Centrum Kultury przy pl. Kościuszki 18 oraz przez serwis Biletyna.pl (https://biletyna.pl/film/Sala-Kinowa-KiTKA-Cykl-ALE-KINO-Weselny-toast/Tomaszow-Mazowiecki).Zapraszamy w imieniu organizatorów.Data rozpoczęcia wydarzenia: 08.05.2024
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 5°CMiasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Reklama
Wasze komentarze
Autor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Do "Bareja". Jeżeli ja podpisałbym się "Jan Kępa" - też byś to łyknął, jak młody indor kluchy?! Oczywiście, kompletnie nie interesuje ciebie to, co napisała ta Aleksandra Kępa: "... nie ma tak Wielkiego, oddanego Człowieka dla Tomaszowa." Wg mnie], ta tzw. Kępa, to totalny idiota. Dlaczego? Proste, jak świńska kita. Wyrazy: wieki człowiek pisze debil z dużej litery, a ponadto zapomniał debil, że starosta, to jest samorządowy szef powiatu tomaszowskiego, a nie Tomaszowa. Dla debila, to jeden chuk.Źródło komentarza: Kto powinien zostać Starostą Powiatu TomaszowskiegoAutor komentarza: Roman WildertTreść komentarza: Całe to skorumpowane towarzystwo na śmietnik historii ,może czas na kogoś młodego ,ambitnego ?Źródło komentarza: Kto powinien zostać Starostą Powiatu TomaszowskiegoAutor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Panie Adamie: ogólnie wiadomo, że jest Pan dobrym drogowcem, bo pracuje Pan w tym zawodzie (szkoda, że nie w Tomaszowie). W swoim wpisie ma Pan 100 % racji. Jednak nasze miasto jest tak zaniedbane pod względem komunikacji (głównie skrzyżowania), że takich przykładów, jakie Pan podał, znalazłoby się wiele więcej. Czasy się zmieniają i oczekiwania ludzi też się zmieniają. I to jest normalne. Jednak, nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że "... Batorski znów chce się pokazać...". Zapomina Pan o tym, że Pan Batorski chce się pokazać nie dlatego, że jest taki ładny], tylko dlatego, że Pan Radny Batorski reprezentuje swoich i nie tylko swoich wyborców. I ten facet już wielokrotnie pokazywał, że nie tylko przed wyborami wiedział, po co został wybrany na radnego, czyli na przedstawiciela mieszkańców miasta. W podsumowaniu: taki ktoś, jak Pan, też przydałby się jako radny: miejski, a raczej powiatowy, bo ma pan łeb na karku w sprawach drogowych. Pozdrowienia od starego czekisty.Źródło komentarza: Inteligentna sygnalizacja świetlna na ul. Wspólnej.Autor komentarza: MarzenaTreść komentarza: On się tak nadaje jak pani na dyrektorkę ŚDS. Dno i wodorostyŹródło komentarza: Kto powinien zostać Starostą Powiatu TomaszowskiegoAutor komentarza: kamilTreść komentarza: dokładnie TAKŹródło komentarza: Tour de Konstytucja po raz kolejny w TomaszowieAutor komentarza: KTreść komentarza: Ankieta jest nie aktywna!Źródło komentarza: Kto powinien zostać Starostą Powiatu Tomaszowskiego
Reklama
Reklama
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama