W tomaszowskiej Platformie nie będzie szefa z "nadania"

  • 10.10.2021, 12:49 (aktualizacja 22.10.2021, 11:11)
  • redakcja
W tomaszowskiej Platformie nie będzie szefa z "nadania"
Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że zbliżają się wybory władz lokalnych Platformy Obywatelskiej. "Namaszczenie" od dotychczasowych liderów, Barbary Klatki i Arkadiusza Gajewskiego otrzymał, nie kryjący swych "prezydenckich" ambicji Adrian Witczak. Wydawało się, że karty zostały rozdane. Teraz przybyło mu dwóch konkurentów. Wśród nich chyba najbardziej merytoryczny radny Rady Miejskiej, Piotr Kucharski i powszechnie lubiany i nie budzący kontrowersji, Michał Jodłowski. Czekają nas więc wybory. Nie jest przypadkiem, że w ostatnim czasie przybyło PO kilkudziesięciu członków.

Wczoraj około godziny 18 z Michałem Jodłowskim zostaliśmy zarejestrowani jako kandydaci na Przewodniczącego Platformy Obywatelskiej RP w powiecie tomaszowskim! Dziękujemy za każdy podpis z poparciem. Podpisy zbieraliśmy zgodnie zachęcając wszystkich do udziału w zbliżających się wyborach wewnętrznych. Każdy z nas ma nieco inne poglądy i spojrzenie na rzeczywistość. Łączy nas znacznie więcej niż dzieli - nie walczymy o funkcje, zaszczyty i honory, nie jesteśmy niespełnionymi egocentrykami, nie zamierzamy składać obietnic bez pokrycia. Walczymy o Pełną Odpowiedzialność, odpowiedzialność za ludzi, miasto, powiat, za naszą małą i dużą Ojczyznę. (...)  Dziś jesteśmy pewni, pewni tego, że każdy z nas daje gwarancję lepszej przyszłości dla regionu i organizacji. Nie pozwolimy na wewnętrzne walki, nieczyste gry i szkodliwe działania podszyte hipokryzją i prywatą. Deklarujemy, że nasza dotychczasowa praca jest zaledwie preludium do stawiania sobie znacznie większych celów, dla jedności Platformy i dobra mieszkańców Naszego Miasta i Powiatu.

- napisał na swoim profilu w mediach społecznościowych Piotr Kucharski

Tomaszowska Platforma Obywatelska mimo wzrostu liczby członków wydaje się być w sporym kryzysie. O tym, że potrzebne są zmiany mówią wszyscy działacze tej partii. Cieniem na jej opozycyjności w stosunku do stale krytykowanego Prawa i Sprawiedliwości kładzie się bezpośrednia kolaboracja radnych powiatowych z reprezentującym PiS Starostą Mariuszem Węgrzynowskim, opłacana zatrudnieniem w jednostkach podległych powiatowemu samorządowi. 

Warto przypomnieć, że ostatnia próba odwołania Starosty zakończyła się fiaskiem, mimo porozumienia zawartego w tej sprawie między dużą grupą radnych. Tylko jeden radny PO zdecydował się poprzeć wniosek. Czy można swoją pozycję budować w formule "atyPiS" równocześnie będąc tego samego PiSu kibicem? 

 

redakcja_

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (24)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wybór należy do Ciebie
Wybór należy do Ciebie 14.10.2021, 18:22
Warto postawić na Jodłowskiego. Kucharski zawodowo wiele nie osiągnął, telefony, pralki, nieruchomości no i na koniec polityka. Co do wyksztalcenia też raczej nie ma sie czym wykazać. Wygadany jest ale to z handlu mu zostało.
Tomaszowianin
Tomaszowianin 13.10.2021, 09:37
Tak na oko to układ sił w Radzie Powiatu jest na korzyść jaśnie nam panujących.. no chyba , że o czymś nie wiemy jako tomaszowianie. A tak na marginesie to pięknego gola strzelili ci dwaj panowie do swojej bramki (PO);)
Tm
Tm 11.10.2021, 13:44
Pani lampart by się nadawala:)
Prosze dolaczyc do akt.
Prosze dolaczyc do akt. 14.10.2021, 02:26
Co by o niej nie mowic w takim Tomaszowie to byly najwieksze demonstracje od czasu PRLu. Jest w tym jakis potencjal, trudno go ignorowac. Liderka nie bardziej niefortunna niz prostak Walesa.

Tamtuch demonstracji w PRLu nie pamietam, moi rodzice oczywiscoe w PRLu nie strajkowali, bo i nie chlali wódy a wiemy ze jed o z drugim czaesto w parze szlo. No ale zalozmy ze cos tam sie dzialo, chociaz Tomaszowa nie wymieniela sie na przyklad wymieniajac najwieksze antykomunustyczne wydarzenia w regionie lodzkim. A kilka opowiesci rowniez pisemnych mam za soba. Wszystko pachnie troche sztucznoscia, Lodz to miasto jak i my - awansowanej wsi, wiec trudno by oprocz zadan socjalnych byla jakas opozycja demokratyczna, no ale opieram sie na opracowaniach akademickich, w ktorych pojaiwja sie inne miasta a Tomaszow nie.

Swoja droga zabawne sa tez opisy stanu wojennego w Tomaszowie tworzone przez gawedziarzy bo nie slyszalem zadnego hustoryka w tej sprawie :) Bito, represjonowano, czasem nawet cos tam o mordach pada ale konkretow brak.40 lat to przeciez ci pobici jeszcze zyja... No nie wiem.
Coś
Coś 14.10.2021, 11:13
słabo szukałeś, albo ściemniasz;) Parę wydawnictw dotyczących lat 1980-83 w Tomaszowie jest dostępnych w Muzeum Miejskim i w Archiwum na Spalskiej. Ostatnio IPN też wydał publikację o procesach w tym okresie i jest tam też o ludziach z Tomaszowa.
Figo-fago
Figo-fago 13.10.2021, 15:01
Tak, masz rację: ta dziewucha rzeczywiście nadawałaby się do .... wydawania papieru toaletowego wchodzącym do miejskiego szaletu.
Bapcia Casia
Bapcia Casia 10.10.2021, 22:27
"nie znam człowieka ... " ani jednego ani drugiego. Jak oni chcą kąkurować z naszym idolem???
🤟🤟🤟🤟
🤟🤟🤟🤟 11.10.2021, 13:55
Idol tam chyba śpiewają 🤔🤔🤔a to poważni ludzie bapciu srapciu jaki Idol tacy wyborcy🤣🤣🤣
Babcia Kasia symbol rozsądnej Polski
Babcia Kasia symbol rozsądnej Polski 11.10.2021, 20:18
Nie, nie. Babcia Kasia była przez długi czas ikoną odpowiedzialnej za losy Kraju kobiety, która sporo widziała i czuje odpowiedzialność. Żadna tam lewaczka. Raczej właśnie babcia, która odchowała co tam miała odchować, teraz może się poświęcić obywatelskości. Tak, tak.

W Tomaszowie też przecież Shrek ciągał mamusie na manifestacje, potem się żalił, że dostaje wezwania na Policje, a przecież ma chorą nogę.

Uważacie, że ludzie nie pamiętają spraw sprzed ilu? Czterech czy pięciu miesięcy? Przecież to jest śmieszna przewrotność.

Imperatorze, nie błaznuj.
m&m
m&m 14.10.2021, 20:16
Ta cała babcia, to żadna babcia tylko stary bluzgajacy babsztyl. Babcie robią na drutach i pasą wnuczki a nie drą ryja " wyoierddalajac" i przepychają się z policją pod publikę. To zwykła prowokatorka w przebraniu owieczki. Wzbudza trochę lepsze uczucia swoim pseudonimem i wyglądem, ale niczym nie różni się od innego, znikającego nasze życie publiczne do poziomu szamba ,babicka lamparta.
SA.
SA. 16.10.2021, 14:14
Oczywiście, szkoda nawet sekundy, by poświęcać czas na "takie coś". Jest to medialne inaczej, oczywiście w odpowiednich mediach, nic poza tym. Brak podstawowego wychowania, próbuje zabłysnąć w obecnych czasach... dno i wodorosty.
.
. 16.10.2021, 04:01
Twoja robi na drutach i cos tam wnuczki? Na pewno nie. Na drutach i wnuczki to juz naprawde w nielicznych rodzinach na Podlasiu i Lubelskiem. Ludzie maja prawo angazowac sie w sprawy dla nich wazne w kazdym wieku. Ona ma swiadczenie, mieszkanie, do Warszawy z Pruszkowa to jest 200 zl za miesieczny to sobie jezdzi. Co tu oceniac. Przy***a drzewcem - to jes zle, ale nie sama postawa w tym wieku.

Marginalizujesz ludzi za same cechy demograficzne to rownie obrzydliwe. No i bedziesz cierpial bo wszystko idzie w kierunku wlasnie nie wykluczania row iez ze wzgledu na wiek. A ze jest nas na swiecie per saldo za duzo. To starsi beda "blokowac" mlodszym miejsca. We wszystkich obszarach. Mi to nie przeszkadza.
m&m
m&m 17.10.2021, 14:53
Moje babcie już nie żyją , ale właśnie takie byly. Marginalizujesz ludzi ze względu na miejsce zamieszkania? Co Wy z tym podlasiem. A ty niby żyjesz światowcy w Nowym Jorku? Człowieku jak ktoś ma nadany pseudonim babcia i wygląda jak babcia, to wzbudza to inne skojarzenia niż wulgarne babsko prowokujące policję w celu zrobienia dobrego obrazka do mediów. I to jest obrzydliwe . Przecież o to chodzi. O takie obrazki, że zły PiS bije babcie. Wiesz co to demografia? I jakie są niestety tendencje?Nie będzie komu pracować, a nie, że ktoś komuś będzie coś blokował, bo młodych coraz mniej i sami starzy będą robic. A mi przeszkadza, że wulgarne babsztyle dochodzą do głosu i kształtują opinie publiczną w szambiarski sposób. Nie podoba mi się łaskawie nam panującą wadza, ale nie mam zamiaru stawać w jednym rzedzie krytykantów z takimi babciami czy podstawionymi lempartami, bo oni nic w zamian nie proponują. Głupota i cwaniactwo panuje w naszym kraju. Biada nam.
klug
klug 10.10.2021, 20:20
" otrzymał, nie kryjący swych "prezydenckich" ambicji Adrian Witczak"
Dlaczego użyliście cudzysłowu? Może dlatego, że Witko jest beznadziejnym burmistrzem?
Jaruba
Jaruba 12.10.2021, 15:07
Matole: najpierw dowiedz się (najlepiej z titu) o tym, że Witko nie jest burmistrzem, ale prezydentem miasta. A potem możesz popierać fircyka w zalotach, czyli twojego idola - Witczaka.
Ktoś tutaj dobrze napisał: jaki kandydat - taki jego elektorat. I tak trzymać - chłopoki ciemnioki.
?
? 16.10.2021, 04:02
To wazne?
Odyn
Odyn 10.10.2021, 19:34
W PO jest taka sama demokracja jak w PIS , doły są tylko do roboty , wszystkie decyzje zapadają na górze , nawet takie , kto ma zostać przewodniczącym , polityka to farsa ....
ds
ds 11.10.2021, 09:38
I tak powinno być. Doły to zazwyczaj hochsztaplerstwo skoncentrowane na doraźnych osobistych korzyściach, ani zdolne, ani chętne do perspektywicznych przedsięwzięć wykraczających za czubek własnego nosa.
Szkoda.
Szkoda. 10.10.2021, 15:21
Tam Witczaka na pewno nie namaścili Klatka z Gajewskim, bo oni go tam też średnio lubią, a i w takich sprawach mają umiarkowanie dużo do powiedzenia. W Łodzi musi mieć wejścia. I dobrze, bo to jest najważniejsze. Nie wiadomo co planuje jako prezydent, ale kontakty to jest podstawa. Oddolni mogą tylko oceniać, najczęściej narzekać.

By móc coś zrobić to musi być zielone światło wyżej. Pisanie wniosków jest wtórne, od tego są skryby - były chyba specjalizacje na niektórych studiach w takich sprawach. Nudy i formalności. Jak nie ten to napisze kto inny, jeśli nie ma przejść to przejdzie, jeśli jesteś na cenzurowanym to nawetnajlepiej napisany jest brany pod uwagę w ostatniej kolejności, albo blokuje się z powodu przecinka postawionego w nieodpowiednim miejscu.

Nic natomiast nie wiem o wejściach w Łodzi czy w Warszawie tych dwóch panów. Jeśli przebiją Witczaka to zapowiadają się lata bezczynności.
Osservatore Romano
Osservatore Romano 10.10.2021, 13:51
Dobrze, że w PO zagościła demokracja. Jeden kandydat? Przecież tak jest w PiS.
Oby nasza wieś spokojna
Oby nasza wieś spokojna 10.10.2021, 13:40
Ale Kucharski też jest powszechnie lubiany. Tzn wszyscy go lubią poza Naszym Tomaszowem. Wygrał przecież plebiscyt Dziennika Łódzkiego.
Ja
Ja 12.10.2021, 09:57
SMSowy plebiscyt. Wysłał na siebie najwięcej smsów hahah
Mix
Mix 12.10.2021, 17:54
Fakt Witczak i Kucharski wygrali rok po roku plebiscyt SMS. Tylko jeden cudownie zrobił to w ostatnich 5 minutach głosowania ;)
Czyli tylko trzeci Jodłowski nie uczestniczył w tego typu zabawach
psp
psp 11.10.2021, 13:10
Powszechnie to może on być znany ... gdzie Pan Kucharski już nie pracował , gdzie i czym to już nie zarządzał , jakich to działalności nie prowadził. Analizując jego przebieg " kariery " to ma wiedzę praktycznie z każdego zakresu. Pytanie tylko , dlaczego wszędzie takie krótkie staże Panie Piotrze ? W polityce troszkę ciężej obnażyć nie kompetencję co ?

Pozostałe