Willa znanego tomaszowskiego notariusza Jana Różyckiego na sprzedaż

  • 31.10.2019, 17:27 (aktualizacja 03.11.2019, 11:33)
  • Mariusz Strzepek
Willa znanego tomaszowskiego notariusza Jana Różyckiego na sprzedaż
Kilkanaście miesięcy temu tomaszowski SANEPiD został przeniesiony do nowej siedziby, która znajduja się w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego przy ul. Majowej. Dotychczasowa przy ul. Św. Antoniego wymagała kosztownych remontów. Pałacyk jest własnością Skarbu Państwa i został obecnie przeznaczony do sprzedaży. Jego wartość oszacowano na 1,8 miliona złotych. 20% tej kwoty trafić może do budżetu powiatu, o ila znajdzie się na obiekt nabywca. Działka na której znajduje się budynek biurowy oraz pomieszczenia magazynowe ma powierzchnię 1800 metrów.

.

Mariusz Strzepek

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (16)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wybijmy tomaszowskie zabytki w Google Maps. Kazdy z nas ma dłuto.
Wybijmy tomaszowskie zabytki w Google Maps. Kazdy z nas ma dłuto. 04.02.2020, 14:31
Dla osob ktorym zalezy by to miejsce pojawialo sie na Google Maps, zachecam do wpisywania w Google: Willa Jana Rozyckiego (d.Sanepid), no i wystawiania ocen jakie chcecie. Wazne by mapy uwzglednialy nieliczne tomaszowskie zabytki.

To samo z Google: "Dom bednarza" (domy tkaczy 1826 roku)"

Sa dwa podejscia do zycia w naszym Miescie:
1. Ze to jest wazne. Mikorodzialania praktywkowane przez wielu z nas wplywaja na rzeczywistosc.

I

2. Mam to w du.pie Niech nawet zaorają.

Kazdy sobie wybiera.
Ja zachecam do wyboru pierwszego.
Patrycja
Patrycja 06.11.2019, 11:50
To wyjątkowe miejsce na Salę Weselną no i ekstra biznes dla właściciela.
Breaking News
Breaking News 06.11.2019, 11:38
Prezydent Andrzej Duda: od 11 listopada TEGO ROKU (za kilka dni!) Latamy do USA BEZ WIZ

I teraz tak: albo do Łodzi Kasz-busem i rajanem do Heatrow i stamtad.

Albo PKSem do Wawy i bezpośrednio.

Zachodnie czy wschodnie wybrzeże?

10 tysi trzeba na coś takiego przeznaczyć. W te i nazat.
Ajdejano
Ajdejano 03.11.2019, 09:23
Spróbuję jeszcze raz (już raz zostałem stąd wymiksowany) do "Vlad_Palovnick".
Wydźwięk Twoich wpisów jest następujący: prl skończył się już 30 lat temu. No dobra: zabrał temu notariuszowi, zabrał Ossolińskim, wielu zabrał i co z tego ?! Prl zabierał, bo tak należało - prawda?! Sprawiedliwość dziejowa - prawda ?!

I wychodzi to czerwone - tez prawda.
Jan Niezbędny
Jan Niezbędny 01.11.2019, 20:48
Z tego co mi się kiedyś obiło o uszy, to Grek co kupił Herbapol, ma na ten budynek przedwojenne kwity własności, nie chciał ruszać sprawy, ale teraz, gdy po Herbapolu i MDK-u są już wspomnienia, to ciekawe, czy o ten budynek się nie upomni.
Co z przeszlosci Tomaszowa zobacza nasze dzieci? Studio Paznokcia?
Co z przeszlosci Tomaszowa zobacza nasze dzieci? Studio Paznokcia? 31.10.2019, 21:53
Na mediatekę w sam raz.

Jesli to nie bedzie miejskie / powiatowe - mozemy sie spodziewac kolejnego punktu z czesciami samchodowmi, potem "Wszystko za 1,50 zl", nastepnie " Frmowe wedliny prosto rzezni" w koncu rozbiorka ja mykwy na Tkackiej.

Gdybysmy mieli jeszcze tych zbytkow tle co Łódź, ale u nas to sa juz pojedyncze budynki z architektura ktorej nie zakrywa sie watą ociepleniową, ktora mozna jako tako zidentyfikowac To nie chodzi o zadna turystyke, ale tozsamosc miejsca, do ktorej mozna sie odnosic krytycznie / afirmatywnie ale mozna. Jest jakies materialne dziedzictwo ktore odroznia srodmoescia od przedmiesc. Centra od peryferii. Tak mnie uczono przynajmniej. Tylko powtarzam.

Jesli nie, no to " dzieci, powiedzcie rodzicom, by dali wam na wtorek 20 zl bo nie bedzie obiadu w przeskolu, poniewaz idziemu na wycieczke do Galerii Tomaszow i stolujemy sie w KFC"

Dla mnie dramat :( nie chce miec dzieci w takim swiecie.

Tylko dzisiaj. Jutro nie wiadomo, a za nami nic.

Płakać mi się chce na mysl, ze nawet to ogrodznie - pewnie duzo mlodsze od willi, ale zrobione z jakims pomyslem, zastapi siata powlekana PCV.

PS w willi przy sw.Antoniego vis a vis kultowego spozywczaka "Groszka" tam gdzie przez wiele lat byla Bibloteka Mlodziezowa, z pieknym rzezbionym w kamieniu napisem nad weksciem dzis jest "Studio Paznokcia. Gornego i dolnego"
taka_ona
taka_ona 02.11.2019, 08:30
A czy ten rzeźbiony napis jeszcze jest gdzieś widoczny?
Władza Ludowa 2.0
Władza Ludowa 2.0 02.11.2019, 15:19
nie. Nie wiem czy wykuli czy tylko obłożyli, w każdym razie nie widać. Jeśli nie wykuli, to gdy odbierzemy po Rewolucji Narodowej. Dostaną na "Studio paznokcia. Górnego i dolnego" lokal na dole (bo niech sobie prowadzą, jeśli pazury są dla kogoś ważne, to niech polerują), a reszta wraca na bibliotekę. OGÓLNODOSTĘPNĄ, DLA WSZYSTKICH.

Kto jest za, niech na razie się nie ujawnia za bardzo, ale w komentarzach niech się odzywa.
Musimy się najpierw policzyć, potem głosować.

W sondażach oczywiście kłamać, a potem wybierać tak jak się uważa.

PS tak, mojej Mamusi również.
Władza Ludowa 2.0
Władza Ludowa 2.0 02.11.2019, 15:23
no i oczyścimy z pianki montażowej napis
„BIblioteka Młodzieżowa” po odebraniu.

Bo tam nie dokończyłem.
Jozek
Jozek 01.11.2019, 08:13
Nie rozmazaj sie
dzieci
dzieci 31.10.2019, 22:01
Poza tym dwie bańki to jest stanowczo za malo. Te rudere na rogu Kolataja / Warszawskiej chcial sprzedac za 3. Bylo ogloszenie na Olx. Wprawdzie powierzchnia wieksza, ale niemal wszystko w srodku do wymiany. Lacznie ze stropami. Jak kanalowe leczenie zeba. Jest tylko korona w srodku trzeba wydlubac i wstawic wszystko nowe.

Tutaj nie sadze, ze Sanepid nie mial sprawnej hudrauliki, czy nie remomtowali pomieszczen. W PRLu na pewno odnawiali.
Vlad_Palovnick
Vlad_Palovnick 01.11.2019, 09:07
Od PRLu minęło 30 lat....
@VP
@VP 02.11.2019, 16:23
I co tego? W II LO kible urzadzone w latach 70-tych wymieiaja dopiero dzis. A w jednak zadbanym budynku jak ta willa, to wszystko bylo montowane solidnie i uzywane jedynie przez urzednikow. Jakosc materialow w PRLu byla zwykle wyzsza niz dzisiejszych, wiec spokojnie posluza komus jeszcze z 50 lat. Inaczej jest w dawnych czumszowkach, gdzie zydowscy prywaciarze budowali jak najtaniej bo sami tam nie mieszkali tylko bylo to wynajmowane. No i potem oczywiscie przez lumpenproletryat ktory zawsze sie tafi w takich miejscach, dewastowane, rozkradane.

Na Pomorzu i to w mniejszych miastach jest masa takich dawnych urzedniczych kamienic w ktorch wiekszosc infrastruktry jest jeszcze poniemiecka. To byly czasy gdy wyzsza cena byla rownoznacza z wyzsza jakoscia. Czlowiek bral odpowiedzialnosc za produkt/usluge, ktora sprzedawal. Dzsiaj? "A w d.up.ie tam" Masowka, po 5 - 10 latach wmagajaca wymiany. I to noezaleznie od ceny.

To jest kolejna perelka miejska, ktora tracimy jak palac Pieschow przy Barlickiego, ktorego wlascicielowi juz sie nawet nie chce zmykac okien podczas deszczu. Nic dziwnego, ze nikt nie chce za 3 banki, skoro na dzien dobry trzeba wymieniac wszystko, bo po wejsciu na pietro mozna zleciec z podloga.
Ajdejano
Ajdejano 31.10.2019, 21:04
Oczywiście: należy rozumieć, że stan prawny tej nieruchomości jest oczywisty (???).

Tytuł materiału powyżej: "Willa znanego tomaszowskiego notariusza Jana Różyckiego na sprzedaż".

Informacja z tekstu z materiału powyżej: "Pałacyk jest własnością Skarbu Państwa i został obecnie przeznaczony do sprzedaży."

Teraz pytam: co tu jest grane w tym temacie, czyli: kto tu jest właścicielem tej nieruchomości ?! Do Admina: więcej staranności w przedstawianiu informacji.
Vlad_Palovnick
Vlad_Palovnick 01.11.2019, 09:03
Wszystko jest jasne. Kiedyś willa należała do Różyckiego teraz do Skarbu Państwa. Na tej samej zasadzie-nie wiem-np. Biblioteka Ossolińskich kiedyś należała do Ossolińskich a teraz do Skarbu Państwa. Czego tu nie rozumieć?
.
. 31.10.2019, 22:05
Dla mnie wszystko jest jasne.

Pozostałe