Smycze reklamowe - skuteczny gadżet

  • 09.12.2019, 16:26 (aktualizacja 09.12.2019, 16:28)
  • Mariusz Strzepek
Smycze reklamowe - skuteczny gadżet
Smycze reklamowe to jedne z najskuteczniejszych gadżetów reklamowych. Nie bez powodu większość firm decyduje się na ich wykonanie. Są to niedrogie upominki, które bez problemu można dołączyć właściwie do każdego pakietu konferencyjnego, można je również połączyć z identyfikatorami, które dość często są wykorzystywane na różnego rodzaju spotkaniach firmowych, naukowych, edukacyjnych, a także lokalnych eventach.
  1. Dlaczego warto wykonać smycze reklamowe?
  2. Jak wykonać dobrą smycz?

Dlaczego warto wykonać smycze reklamowe?

Smycze z logo są gadżetem, który wielu uczestników różnego rodzaju wydarzeń potem wykorzystuje. Smycze sprawdzają się przede wszystkim w sytuacji dużych wydarzeń i eventów, kiedy za pomocą smyczy i odpowiednich identyfikatorów można zidentyfikować określoną grupę uczestników. Idealnie nadają się przede wszystkim jako dodatek do kluczy, pendrivów, telefonów, odtwarzaczy muzyki.

Wszystkie te akcesoria dzięki smyczy łatwiej odnaleźć w kobiecej torbie, można je również zawiesić na szyi, kiedy zależy nam na tym, żeby mieć wolne ręce. W każdej takiej sytuacji w nienachalny sposób przypominają użytkownikowi o firmie, której logo widnieje na smyczy. W ten sposób firma lub instytucja mogą delikatnie przypominać o swojej obecności, budować świadomość marki, jednocześnie nie narzucając się danej osobie.

Cały czas są widoczne, ale dla większości osób stanowią poręczny gadżet. To, że logo firmy jest nieustannie na widoku nikogo w takiej sytuacji nie irytuje, a przecież o to właśnie w promocji chodzi. Aby działa, nie przypominając jednocześnie o swojej obecności. 

Jak wykonać dobrą smycz?

Smycze z własnym logo są  niedrogimi upominkami firmowymi, które można dopasować do wszelkiego rodzaju budżetów biznesowych. Dzięki bogatej palecie rozwiązań kolorystycznych, jak i materiałowych można je dość łatwo dostosować do stylu komunikacji i barw logo.

Warto na to zwrócić uwagę, ponieważ nawet smycze powinny odpowiadać stylowi komunikacji firmy. Nie chodzi jedynie o dobre umiejscowienie logotypu, ale o wybór grubszego lub cieńszego materiału, zwrócenie uwagi na splot, długość smyczy, jej szerokość.

Jeśli marka specjalizuje się w produkcji sprzętu budowlanego, może sobie ona pozwolić na smycz z materiału o grubszym splocie, mocniejszą kolorystykę, instytucja promująca edukację dzieci i młodzieży powinna z kolei postawić na kolorowe i zwracającego uwagę smycze. Smycze mogą mieć nadrukowane najbardziej kolorowe i przyciągające wzrok projekty, ważne jednak aby były one spójne z pozostałymi materiałami promocyjnymi.Dlaczego warto kupić smycze reklamowe?

Mariusz Strzepek

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe