Content is king. Pozycjonowanie stron bez angażujących treści nie będzie tak skuteczne

  • 04.03.2021, 19:41
  • redakcja
Content is king. Pozycjonowanie stron bez angażujących treści nie będzie tak skuteczne
Zastanawiałeś się kiedyś, jak dużą moc posiada słowo opublikowane w internecie? Jeżeli pod uwagę bierzesz content tworzony w ramach działań promocyjnych na Twojej stronie internetowej, jego siła przebicia jest wręcz ogromna. Artykuł w dzisiejszych czasach to nie tylko informacja, ale również możliwość do zachęcenia Klienta oraz w konsekwencji do skutecznej sprzedaży usług lub produktów. Nie bez znaczenia content marketing jest ważny w pozycjonowaniu, tworzeniu bloga bądź reklamie w social media.

Skuteczny content marketing to połączenie wymogów algorytmów i potencjalnego Klienta

Tworząc artykuł blogowy czy treść na zewnętrzny serwis musisz pamiętać o tym, że czytaniem takich tekstów zajmuje się nie tylko potencjalny Klient, czyli w tym przypadku użytkownik sieci. Dosłownie kilka chwil na lekturę chętnie poświęci również algorytm wyszukiwarki Google, a to właśnie on odpowiada za Twoją pozycję rankingową w zestawieniu na poszczególne słowa klucze. Synonim content marketingu pierwszorzędnej klasy jest więc oczywisty: treść musi być dobra dla wirtualnego gościa oraz dla sztucznej inteligencji. Żeby pozycjonowanie stron internetowych przyniosło oczekiwane efekty warto stosować starannie wyselekcjonowane frazy kluczowe. Oczywiście z głową. Zbytnie przesycenie treści takimi słowami powoduje tworzenie precli, znajdujących się w zasadach Black Hat SEO.

Content marketing od strony technicznej. Niech treść wspomaga SEO oraz sprzedaż!

Po drugie urozmaicenie treści. Należy zapamiętać, że wydłużone bloki samego tekstu z całą pewnością nie przypadną do gustu potencjalnemu Klientowi. Nawet algorytm wyszukiwarki na takie praktyki spogląda przymrużonym okiem. Stosowanie nagłówków w treści okazuje się więc obowiązkowym aspektem. Zwłaszcza, że możesz umiejętnie ukryć tam własne słowa kluczowe. Pięć minut uwagi poświęć także na grafiki, wykresy oraz zdjęcia produktowe. Jest to naturalna przerwa między blokami znaków, która dodatkowo może przyciągnąć uwagę czytelnika. Jeżeli dodatkowo poprawnie uzupełnisz atrybut alt oraz pole title, takie multimedia będą wspomagały proces pozycjonowania w wyszukiwarce Google.

redakcja_

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe