Chcesz efektywnie promować się w internecie? Zaufaj specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!

  • 11.06.2019, 20:27 (aktualizacja 15.06.2019, 09:04)
  • Mariusz Strzepek
Chcesz efektywnie promować się w internecie? Zaufaj specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!
Nowe media charakteryzują się przeogromnym wachlarzem możliwości, które dają zarówno konsumentom, jak też próbującym dotrzeć do nich producentom oraz usługodawcom. Z jednej strony serwisy internetowe mają olbrzymi potencjał, z drugiej zaś zmieniają się w ekspresowym tempie. Trudno być na bieżąco ze wszystkimi trendami w zakresie marketingu w internecie. Są jednak firmy, które specjalizują się w prowadzeniu działań promocyjnych w sieci. Jak wybrać biznesowego partnera, który opracuje i wdroży skuteczny plan działania?


Zapytaj o konkrety: przykładowe case studies oraz mierzalne efekty

W teorii zawsze wszystko wygląda cudownie: „Zaufaj nam, a my zwiększymy Twoje zyski!” - podobne formułki układa w zasadzie każda firma, oferująca pozycjonowanie strony ( oraz pozostałe usługi z obszaru marketingu internetowego. To piękne słowa, ale trzeba poprzeć je czynami. Dlatego podczas rozmowy z potencjalnym partnerem należy koniecznie dopytać się o konkretne przykłady i referencje. Liczą się przede wszystkim jak najlepsze pozycje w wyszukiwarce Google (mało kto zagląda poza pierwszą stronę wyników), a także liczba fraz kluczowych generujących organiczny ruch na witrynie oraz jak najniższy współczynnik odrzuceń. Jeżeli użytkownik wchodzi na firmową stronę i niemal od razu z niej wychodzi, nie zapoznając się z zawartością czy nie wchodząc na kolejne podstrony, to oznacza że serwis www wymaga dopracowania pod kątem zamieszczanych treści. Agencje takie jak Inseo, mogą pochwalić się zarówno dużą liczbą prowadzonych projektów, jak też imponującymi wynikami. 91% zadowolonych klientów spośród blisko 1000 realizacji wydaje się bardzo dobrą rekomendacją.

Zanim powierzysz komuś prowadzenie kampanii, sprawdź kompetencje danej osoby

Marketing internetowy obejmuje nie tylko działania związane ze stroną www firmy czy mediami społecznościowymi, ale również materiały promocyjne wyświetlane w innych serwisach. Tutaj prym wiedzie Google – nie dość, że oferuje wyświetlanie linków sponsorowanych i reklam produktowych w wynikach wyszukiwania, to jeszcze współpracuje z wieloma popularnymi portalami. Tzw. sieć reklamowa obejmuje mnóstwo witryn na całym świecie, często odwiedzanych przez internautów i pozwalających reklamodawcom dotrzeć do ogromnej rzeszy ludzi. Między innymi ze względu na niemal nieograniczony zasięg, a także ogromną liczbę możliwości dedykowanego narzędzia, do prowadzenia kampanii Google Ads wymagane są specjalne certyfikaty. Status Google Partner oraz świadectwa wystawione przez amerykańskiego giganta najlepiej świadczą o umiejętnościach w tej specjalistycznej dziedzinie.

Mariusz Strzepek
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe