Nowa rzeczywistość w bezpośrednich kontaktach z klientem. Ułatwienie pracy i redukcja ryzyka

  • 30.10.2020, 10:05 (aktualizacja 04.11.2020, 10:44)
  • redakcja
Nowa rzeczywistość w bezpośrednich kontaktach z klientem. Ułatwienie pracy i redukcja ryzyka
Nie wszystko da się załatwić zdalnie, przez internet albo za pomocą jakiejś aplikacji na urządzenia mobilne. Czasami trzeba udać się gdzieś osobiście, porozmawiać z drugim człowiekiem, wymienić opinie czy dokumenty. Zarządcy urzędów, sklepów i najróżniejszych punktów obsługi klienta muszą teraz zwracać szczególną uwagę na zapewnienie wszystkim pełnej ochrony. Ważnym elementem nowych standardów stają się interkomy kasowe. Nie zaburzają komunikacji, a pozwalają fizycznie rozdzielić wszystkie strony konwersacji.

Reguły bezpieczeństwa wymagają, by pomiędzy osobami znajdowała się szyba lub pleksi

Pierwotnie interkomy montowane na stanowiskach w bankach, na poczcie czy kasach biletowych służyły przede wszystkim jako część systemu ochrony na wypadek napadu. Potencjalny napastnik nie miałby bezpośredniego dostępu do newralgicznych miejsc, a zwykły klient był obsługiwany w standardowy sposób. Konieczność zachowania dystansu społecznego sprawia, że te specyficzne stacje głosowe znalazły zastosowanie w wielu nowych miejscach. Na recepcji, przy kasie sklepowej – przykłady można by mnożyć niemal w nieskończoność. Gwałtownie zwiększone zapotrzebowanie na specjalistyczny sprzęt sprawia, że wzrasta również jakość urządzeń służących do bezpośredniej komunikacji. Interkom, który zniekształca głos i utrudnia prowadzenie rozmowy, bardzo szybko będzie zastąpiony przez model od innego dostawcy.

Nowoczesne interkomy redukują wszelkie szumy i wyciszają hałas z otoczenia

Dla producentów elektroniki użytkowej to z jednej strony czas prosperity, z drugiej nie mogą sobie pozwolić na przeoczenie jakiejkolwiek wady fabrycznej. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy 5Tech , na rynku panuje coraz bardziej zacięta konkurencja. Oni sami zajmują się przede wszystkim wideodomofonami, ale skoro dysponują odpowiednim know-how i zasobami, to mogą zaspokoić lawinowo rosnący popyt. Podobnie postępuje wiele innych przedsiębiorstw, również z innych branż. Każdy dostosowuje się do nowej rzeczywistości, a upowszechnienie interkomów kasowych w wielu dziedzinach to tylko jeden z licznych przykładów. Ważne, że nie jest to wyłącznie pogoń za łatwym pieniądzem, ale realne ułatwienie codziennego życia w zmienionych warunkach. Skoro ludzi musi oddzielać ściana ze szkła lub tworzywa sztucznego, trzeba ułatwić im porozumiewanie się. I temu właśnie służą interkomy ze stacją głosową.

redakcja_

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe