– To dla nas wyjątkowo ważne i cenne nagrody. Traktujemy ten konkurs jako najważniejsze wydarzenie w branży płytek ceramicznych – powiedział Piotr Tokarski, prezes zarządu spółek Grupy Paradyż. – Liczba nominacji, nagrodzonych kolekcji oraz tytuł „Wielkiej Perły Ceramiki UE 2009” potwierdzają naszą pozycję lidera rynkowego – firmy, która wyznacza zarówno polskie, jak i światowe trendy we wzornictwie.
Konkurs „Perły Ceramiki UE”, organizowany przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” od 2004 roku, promuje kolekcje płytek wyróżniające się nowoczesnym wzornictwem, bogactwem elementów, wysoką jakością oraz zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W tegorocznej edycji jury, obradujące pod przewodnictwem Magdaleny Kaliszuk-Barańskiej z Sekcji Architektury Wnętrz Związku Artystów Plastyków, oceniało m.in. spójność stylu kolekcji, zgodność ze światowymi trendami, oryginalność koncepcji, jakość oraz funkcjonalność płytek w sześciu kategoriach.
Tytuły „Perła Ceramiki Dystrybutorów 2009” otrzymały dwie kolekcje z portfolio Ceramiki Paradyż: ARKESIA oraz CALEDONIA.



































































Napisz komentarz
Komentarze