Ceramika Paradyż została uhonorowana Złotą Statuetką w międzynarodowym konkursie International Business Awards® (Stevie® Awards 2025) za działania marketingowe. To wyróżnienie trafia do organizacji z całego świata za wybitne osiągnięcia biznesowe, innowacyjność i realny wpływ na rozwój branż. Uroczysta gala odbyła się 10 października w Lizbonie, gromadząc liderów i przedstawicieli firm z ponad 70 krajów. W imieniu marki nagrodę odebrała dyrektor marketingu Agata Brodzka wraz z zespołem odpowiedzialnym za nagrodzony projekt.
– „Jesteśmy dumni, że polska firma znalazła się w tak znamienitym gronie światowych marek. To dowód, że kreatywność, ambicja, odwaga i zaangażowanie naszego zespołu mają międzynarodową wartość i są zauważane na globalnej scenie” – podkreśliła Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż.
Jury złożone z ponad 200 ekspertów doceniło projekt w kategorii Event – Roadshow. Wyróżniono innowacyjną formułę Mobilnego Showroomu – pop-upowej przestrzeni zaprojektowanej przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio. To połączenie elegancji, funkcjonalności i interaktywności, w którym spieki kwarcowe TRI-D prezentowane są w unikatowy, mobilny sposób. Showroom pełni także rolę miejsca spotkań i kreatywnej wymiany myśli: odbywają się tu warsztaty i szkolenia dla profesjonalistów, a także inicjatywy edukacyjne, m.in. tworzenie podstawek z odpadów poprodukcyjnych.
International Business Awards, znane jako „Stevie Awards”, od ponad dwóch dekad należą do najbardziej prestiżowych globalnych konkursów biznesowych. Zdobycie statuetki to nie tylko międzynarodowy prestiż, lecz także potwierdzenie skuteczności działań i wzmocnienie wiarygodności w relacjach z klientami, partnerami i inwestorami.
Ceramika Paradyż to rodzinna firma z polskim kapitałem – czołowy producent płytek ceramicznych, spieków kwarcowych oraz wyposażenia domu i ogrodu. Od 36 lat dostarcza na ponad 50 rynków innowacyjne produkty o charakterystycznym wzornictwie i najwyższej jakości. Marka ma na koncie liczne nagrody, m.in. Dobry Wzór 2024, ADC Award 2022, Bronze A’Design 2020, iF Design 2017, Red Dot 2016, a także Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP i tytuł w plebiscycie „Best Managed Companies Poland”. Paradyż od lat wspiera rozwój kultury designu – jako Mecenas Łódź Design Festival, Partner Pawilonu Polskiego podczas Biennale w Wenecji i współinicjator projektów podnoszących jakość i estetykę przestrzeni miejskiej.
























































Napisz komentarz
Komentarze