Na wspólnym, 30-metrowym stoisku zaprezentowały się: łódzki Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta Łodzi oraz Powiat Tomaszowski. Całość działań koordynowała Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.
Oferta wspólnego stoiska była skierowana głównie do mieszkańców Warszawy i okolic. Miasto Łódź stawiało przede wszystkim na festiwale i imprezy kulturalne odbywające się w mieście. Wszystkie działania oraz prezentowane materiały były związane z kandydaturą Łodzi do miana Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Województwo łódzkie, reprezentowane przez Urząd Marszałkowski, promowało turystykę aktywną w regionie, w tym szlaki rowerowe, kajakowe i konne.
Prezentowano również atrakcje turystyczne gmin i powiatów, a także zbiorcze materiały o folklorze, dziedzictwie kulturowym i przyrodniczym regionu.
Powiat Tomaszowski skupił się głównie na przedstawieniu oferty letniego wypoczynku – zarówno w sposób aktywny, jak i rekreacyjny. Pokazywano lokalne atrakcje turystyczne z dużym naciskiem na szlaki piesze i rowerowe oraz spływy kajakowe po Pilicy.
Rozpoznawalne były Spała, Inowłódz i Tomaszów Mazowiecki z Niebieskimi Źródłami i Skansenem Rzeki Pilicy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się wydawnictwa promocyjno-informacyjne, głównie nowy informator turystyczny „Zalew Sulejowski, Spała i Tomaszów nad Pilicą”, mapki, oferta agroturystyczna oraz gadżety reklamowe powiatu.
Warto podkreślić, że Powiat Tomaszowski był jedynym powiatem w województwie łódzkim (obok Bełchatowa), który promował się w gronie wystawców na imprezie targowej.
Obsługę stoiska powiatu zapewnili pracownicy Wydziału Informacji Turystycznej i Promocji Starostwa Powiatowego.
Stoisko Łodzi i regionu łódzkiego cieszyło się dużym zainteresowaniem. Najczęściej poszukiwane były informacje o weekendowym wypoczynku, szlakach turystyki aktywnej oraz noclegach w Łodzi i regionie łódzkim.
Czytaj również:
























































Napisz komentarz
Komentarze