Powyższy ranking sporządzany jest przez portal galeriehandlowe.pl na podstawie liczby odwiedzin prezentacji centrów handlowych przez użytkowników portalu. Statystyki w rankingu zliczane są przez cały rok kalendarzowy, a z ostatnim dniem roku następuje wyzerowanie licznika.
Prezentacje centrów handlowych, które na ostatni dzień 2009 roku osiągnęły największą liczbę oglądalności, należą do:
- Factory Outlet Luboń k. Poznania – z liczbą 55 817 odsłon prezentacji
- Focus Mall Piotrków Trybunalski – z liczbą 36 861 odsłon prezentacji
- Factory Outlet Wrocław – z liczbą 23 958 odsłon prezentacji centrum
Zainteresowanie użytkowników portalu znajduje odzwierciedlenie w odwiedzalności galerii przez klientów. Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim została oddana przez Parkridge Retail Poland do użytku 13 listopada 2009 r. i od razu przyciągała tłumy klientów. W ciągu zaledwie dwóch tygodni funkcjonowania ustanowiła rekord na rynku nieruchomości komercyjnych w odwiedzalności obiektu. Galerię w 14 dni odwiedziło ponad 350 tys. osób.
Dalsze statystyki przedstawiają się następująco: w dniach od 1–31 grudnia 2009 r. galerię odwiedziło 477 037 osób, a od 1–5 stycznia 2010 r. – 74 950 osób.
Jak pokazują statystyki odwiedzin prezentacji internetowej, a przede wszystkim samej galerii, wydaje się, że zapotrzebowanie w mniejszych miastach na tego typu obiekty jest wciąż wysokie i nie przeszkadza w tym spowolnienie gospodarcze, o którym dużo mówi się w mediach.
– Rosnące koszty funkcjonowania w dużych aglomeracjach sprawiają, że handlowcy i przedsiębiorcy doceniają tańsze lokalizacje – twierdzi Jarosław Fijałkowski, prezes Parkridge Retail Poland. – Średnie i mniejsze miasta wymagają jednak przemyślanej, starannie opracowanej strategii, która będzie ponadczasowa i nie oprze się kryzysowi. Dodatkowo na taki sukces składa się bardzo dobra lokalizacja i szeroka oferta rozrywkowo-handlowa, wpisana w oczekiwania i potrzeby mieszkańców miasta. Tak duże zainteresowanie mieszkańców ofertą galerii świadczy też o bardzo dobrze przeprowadzonej komercjalizacji, którą – w przypadku galerii w Piotrkowie Trybunalskim, jak i przy wszystkich pozostałych Focus Mallach Parkridge’a – zajmuje się firma The Blue Ocean Investment Group – BOIG. 2. miejsce, jakie otrzymaliśmy w rankingu oglądalności prezentacji naszej galerii, to dla nas kolejne bardzo ważne wyróżnienie, bo wynika ono nie z oceny specjalistów z branży (co jest dla nas ważne), ale właśnie klientów, za co bardzo serdecznie im dziękujemy, życząc wszystkiego dobrego w 2010 roku.
– Informacja ta tym bardziej nas ucieszyła, gdyż pełna prezentacja galerii Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim była dostępna dla odwiedzających od 1 października 2009 roku, a więc zaledwie przez trzy miesiące funkcjonowania, podczas gdy prezentacje innych galerii dostępne były przez cały rok kalendarzowy – dodaje Agnieszka Drucis, PR & Marketing Director Parkridge’a..






























































Napisz komentarz
Komentarze