Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 19 stycznia 2026 19:59
Reklama
Reklama

Pijani rodzice i bandyckie wybryki

By zrobić porządek z niedbającymi o własne dzieci pijakami, należałoby ich chyba zakuwać w dyby i smagać rózgami w centrum miasta. Prawdopodobnie jednak i to niewiele by pomogło. Często miłość do kieliszka bywa silniejsza od miłości rodzicielskiej. Wielokrotnie już w tym roku pisaliśmy o interwencjach podejmowanych przez tomaszowskich policjantów, w sytuacjach, gdy pijani rodzice nie byli w stanie sprawować należytej opieki nad swoimi dziećmi. Wczoraj miała miejsce kolejna.

Funkcjonariusze zostali wezwani na ulicę Nadrzeczną około godziny 13:30. Według zgłoszenia, z jednego z mieszkań dochodziły odgłosy awantury oraz płacz dzieci.

Policjanci, którzy przybyli na miejsce, potwierdzili zgłoszenie. W mieszkaniu zastali trójkę dzieci, z których najmłodszy to 10-miesięczny chłopiec. Pozostała dwójka to jego 3-letni brat i 8-letnia siostra.

W lokalu znajdowali się również rodzice dzieci, którzy wspólnie z czterema innymi osobami urządzili libację alkoholową. „Rodziców” — 31-letnią kobietę i 27-letniego mężczyznę — przebadano alkomatem; stwierdzono u nich stan nietrzeźwości. Oboje mieli w organizmie prawie 2,5 promila alkoholu. Domownicy oraz ich goście twierdzili, że mieli „osobiste powody” do zorganizowania zakrapianej imprezy.

Do mieszkania, w którym dziećmi „opiekowali się” pijani rodzice, policjanci wezwali pogotowie ratunkowe. Lekarz nie stwierdził zagrożenia życia ani zdrowia dzieci. Do czasu wytrzeźwienia rodziców dziećmi zaopiekowała się sąsiadka.

Sprawa trafi do Sądu Rodzinnego, który zdecyduje o dalszym losie nieletnich i ich opiekunów.


Wczoraj policja zatrzymała sprawczynię rozboju, do którego doszło 8 listopada na ulicy Stolarskiej. Zaatakowana została 50-letnia kobieta. Poszkodowana zeznała, że agresorem była młoda kobieta, która twierdziła, że ma tego dnia urodziny i zażądała od niej alkoholu z torebki. Gdy spotkała się z odmową, napastniczka pobiła kobietę i zabrała jej z torebki butelkę wódki, telefon komórkowy oraz 10 zł.

Policjanci z Tomaszowa podjęli czynności mające na celu ustalenie sprawcy. Przesłuchali świadków i wykonali czynności operacyjne, które pozwoliły na przedstawienie zarzutów 31-letniej mieszkance Tomaszowa. Odzyskano skradziony telefon komórkowy. Podejrzana przyznała się do czynu i usłyszała zarzut rozboju, za który grozi kara do 12 lat pozbawienia wolności. Kobieta była już karana za przestępstwa podobne.


Policja poszukuje dwóch młodych mężczyzn, którzy 1 grudnia około godziny 18:20 zaatakowali dwóch mieszkańców naszego miasta (62 i 70 lat) na ulicy Biernackiego. Napastnicy kopali i bili pokrzywdzonych rękami oraz użyli szklanej butelki. Poszkodowani doznali licznych obrażeń ciała i zostali hospitalizowani.

Rysopisy sprawców: mężczyźni w wieku około 17–20 lat. Pierwszy — krępej budowy ciała, krótkie włosy, wzrost około 180 cm; drugi — wzrost około 170 cm, średnia budowa ciała.

Osoby, które widziały to zdarzenie lub posiadają informacje na jego temat, proszone są o kontakt z Komendą Powiatową Policji w Tomaszowie Mazowieckim pod numerem telefonu 44 726 10 00 lub 997.


Opracowano na podstawie materiałów prasowych Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim / Tomaszów Mazowiecki – policja.

Proponowane frazy kluczowe SEO (dodatkowo): Tomaszów Mazowiecki, awantura domowa, nietrzeźwi rodzice, libacja alkoholowa, Sąd Rodzinny, rozbój Tomaszów, ulica Nadrzeczna, ulica Stolarska, ulica Biernackiego, poszukiwani sprawcy, pobicie seniorów, komunikat policji, 2,5 promila.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

John 10.12.2008 20:43
kolega ty ublizasz mojej rodzinie i tyle kapisz kolego ?????? Masz jakies zdanie to przyjdz do mnie a nie tu ploty nosisz i nie twierdz ze moja siostra chodzi non sto pijana bo tak nie jest moze matka tak i ojciec dzieci ale nie siostra a co do ublizania to nieublizam tylko robicie sobie z tego cos co o niczym nie macie pojecia a co do mojej pisowni to sie nie wtryniaj madralo bo sam lepszy nie jestes ze lepiej sie klawiatura poslugujesz to juz nobla zdobyles???

Administrator 10.12.2008 20:41
Na temat numerów IP już dzisiaj wypowiadaliśmy się. Nikt po stronny nie ma do nich dostępu. I stwierdzamy z całą stanowczością mieć nie będzie !!!! Z uwagi na fakt, że ton dyskusji nabrał pełnego agresji brzmienia postawiliśmy zablokowac możliwość zamieszczania dalszych komentarzy w tym temacie.

John 10.12.2008 20:36
A co do do nieznanej czy jak jej tam. sluchaj mnie. nic nie wiesz nic nie widzialas nawet nie wiesz ktory blok i ktore mieszkanie chyba bo jakbys cos wiedziala to bys do mnie podeszla co??? chyba ze to ty rozprowadzasz alkohol na tym osiedlu to wiesz gdzie kto i co ???? łyso ci??? mieszkasz sama to kto wie co ty robisz a moze werbujesz gdzies te dzieci i cos im robisz tak sie o nie martwisz??? co ???? samotna kobieta bez faceta??? no duzo dajhe do myslenia moze i tam sie kiedys interwencja by przydala bo nikt nie wie co ty robisz i jak ??? pasi ci?? wiec sie odwal a jak cos masz to dojdz do mnie i powiedz to mi a nie z a monitorem !!!

kolega 10.12.2008 20:34
Do wszystkich piszących komentarze na temat "pijanej rodzinki" z Michałówka z wyjątkiem tych dwóch obrońców,czyli "ktoś" i "John" choć ich nie rozumiem...mieszkam tam niedaleko i przyznaje Wam wszystkim rację, że tam pić to piją codziennie, o dzieci nie dbają,tylko ludzie nie dzwonią na policję, bo się boją (nie wiem czego)...a może nie dzwonili dlatego żeby nie rozdzielać dzieci ale to wcale nie jest dobre rozwiązanie...więc trzeba było przerwać te pogaduszki za plecami i zacząć działać...a teraz do tych dwóch zagorzałych obrońców pijaków, to po 1)niech się nauczą pisać po polsku po 2)niech się nuczą szacunku do drugich osób, bo że im się taka rodzina podoba to nie znaczy że musi wszystkim...i następna sprawa, jak by wszyscy myśleli takimi kategoriami jak oni to dzieci wcale by nie wychodziły no dwór... nie ona jedna ma dzieci, mają więcej jak dwoje małych i wychodzą... jak byś nie wiedział to wymyślili wózki...matki pracują na trzy zmiany i wychodzą z dziećmi nie narzekając tylko są zadowolone z tego...i nie ubliżaj nikomu, bo Tobie nikt nie ubliża.

John 10.12.2008 20:27
zb.... gosciu!!! nie mow na mnie nic bo nic o mnie nie wiesz i tej rodzinie jarzysz????... jak masz jakis interes to przyjdz i mi powiedz prosto w oczy !!! i nie mow ze ty nie pijesz bo wiem nawet kim jestes wiesz i twoje ip komputera tez mi jest znane rozumiesz???? Matke kolo bronie bo to moja siostra gamoniu jede3n ty a babcia jest moja mama kapujesz komu rzucasz teksty??? wiec sie odp..... !!!! i cala reszta a jezeli masz cos do do dodania to przyjdz do mnie i to powiedz !!!! Jeszcze jakies pytania????? .A co do dzieci kolego sie odwal jasne!!!?????? nie chodza glodne ani ubrane po szyje jak to stwierdzasz idz i zobacz a nie bedziuesz tu wygadywal bo ja ciebie tez moge opisac wiesz??? zdajesz sobie z tego sprawe a masz duzo na sumieniu .Wiec mowie do was!!!! kiedy bylo potrzeba pomoc im i mnie cos zrobic nikogo nie bylo teraz jak to co sie wydarzylo zostalo celowo ukartowane bo mam prawie 100% pewnosci ze tak jest !! Jasne !!!! i nie obwiniac za to mojej siostry a do dzieci tym bardziej wiec zakonczcie pisanie bzdur a jak chcecie sie konkretnie cos dowiedziec lub zapytac to gadajcie ze mna nie na internecie lecz w 4 oczy moze wtedy bedziecie wiuedziec co jest grane i jak to wyglada a nie zaslaniacie sie przed monitorami i piszecie bo wy wiecie!! G..no wielkie wiecie i tyle zastanowcie sie i tyle !!!!

koś 10.12.2008 11:45
nie napisałem że matka miała 0,1 wynik na alkoteście ! tylko zapytałem się jaki był !! nieznana . a powiedz mi jedno jeżeli byś miała 2 małych dzieci i jedno kilkumiesięczne to gdzie byś mądra głowo cały czas wychodziła na podwórko . a co do alkocholictwa matki biorąc pod uwagę że wcześniej pisałaś mi tu że dzieci grzeją się w oparach alkocholowych a w mieszkanie jest przesiąknięte smrodem wódy a teraz mi piszesz że średnio 2 razy w tygodniu jest tam impreza to dlaczego nie INTERWENIOWAŁAŚ tylko akceptowałaś ...... a po zatym wcześniej napisałaś że są tam cały czas libacje..... a czy ja napisałem choć 1 raz że babka nie pije?? czy ja napisałem że matka jest abstynentką?? wiesz jakoś mi się wydaje że należysz do tych które cały dzień siedzą na ławeczce lub w oknie .... Tylko nieznana/NIECHCIANA powiedz mi dlaczego nie wspomniałaś na początku że matka tych dzieci pracuje.... bo moim zdaniem logiczne jest że osoba która pracuje co dziennie i ma kontakt z OCHRONĄ która jak widzi kogoś "NIEWYRAŹNEGO" bada go alkomatem jeżeli jest jakiś wynik kategorycznie dyscyplinarka ..... to jakim cudem Ona ma pracę?? więc Jakbyś NIECHCIANA pracowała gotowała itp... miałabyś czas i śiły wychodzić na podwórko z pociechami ???? bo ja jak wracam nieraz z 12 godz.zmiany to nie mam sił na nic a świadomość kolejnej zmiany...... więc nie pieprz mi tu że chodzi codziennie naj..bana . Ps. ostatnio jak wróciłem do domu i mnie sąsiad zobaczył to zszokowany zapytał się mnie xxxxxx to ty pijesz ? - a ja byłem po niedospany przez chore dziecko i tylko 10 godzinach w pracy :) więc NIECHCIANA pozdrawiam cię serdecznie i proponuje zapukać do tego mieszkania i zobaczyć jak mieszkają ..... bo jeżeli są alkocholikami i cały czas piją to mieszkanie jest zaniedbane prawda ???? a jeżeli w mieszkaniu jest czysto i schludnie to myśle że jest to zaprzeczeniem w jakimś stopniu tego co tu piszesz .... Co do yyyyyyyy - potrąconego dziecka ... miało to miejsce 2 lata temu , sprawca zbiegł dziecko było przebadane przez lekarzy a matka głupia Ci.o była trzeźwa . bo jak wytłumaczysz fakt że z szpitala poszła z dzieckiem na policję i nikt nie zauważył żeby była PIJANA ?? więc jak piszesz bzdury to pisz chociarz urealnione a nie staropaniensko-dewociarskie ploty żal mi ciebie NIECHCIANA

Kibic 10.12.2008 09:12
Boszsze! Co za polszczyzna! Jestem załamany. To przykre. Jak tak można kaleczyć język polski!!!

nieznana 10.12.2008 08:51
a tak z 2 strony taki pewny jestes wyniku matki to ty ja badales na zawarcie alkoholu w organizmie... sasiedzi ja widzieli jak wygladala .... i nie pisz glupot ze miala tak malo bo jestes śmieszny

nieznana 10.12.2008 08:43
Ktos posluchaj czlowieku ja nie pije i nigdy nie pilam bo nie lubie a w moim domu nie ma oparow alkoholowych bo nikt ze mna nie mieszka i to mnie wqrwia pierd......twoich glupot.... Co moze powiedziecz czlowiek ktory przebywa w tym powazystwie no przeciesz nie powie nic zlego na swoich znajomych... ja doskonale wiem jak ta mamusia nie pije widze ja praktycznie codziennie o babci juz nie wspomne bo ja kilka razy dziennie i jesli mowisz ze matka tych dzieci wypila bo byly jakies urodziny czy inna impreza to wiesz co chyba bardzo dobrze im sie powodzi bo takich imprez w tygodniu maja conajmniej dwie mowie teraz tu o matce tych dzieci. A wracajac do sprawy potracenia najstarszej dziewczynki to co ...jak wytlumaczysz swoja kolezanke ze tym razem miala imieniny czy cos innego i nie mogla zajmowac sie dziecmi tylko biegaja cale lato po osiedlu same od rana do poznego wieczora to jest matka tak jej bronisz ze nawet 5minut nie posiedzi z dziecmi na dworku tylko wypusci przed blok i co ulica ma chowac im te dzieci to po co im te dzieci jak nie maja czasu dla nich...

ktoś 10.12.2008 02:56
"zb..." "jl ...." "nieznana& quot; wiecie co żal mi Was ale wqrwia mnie jak piszecie bzdury szczególnie "nieznana" Powiedz że mi kobieto Twój komentarz : "skoro nie ma Cie teraz w TM to skad mozesz wiedziec ze dzieci siedza w cieplym mieszkaniu chyba ze masz na mysli cieple opary alkoholowe wyziewane przez rodzicow,babcie i inne towarzystwo..... Ja nie bywam gosciem w takich domach jak ten nawet gdybym musiala jechac tam sluzbowo nie wiem jakbym wytrzymala tam 5minut skoro tam bywales wiesz dobrze co mam na mysli...... Szkoda mi jest tych dzieci bo patrza tylko na libacje i pijanych rodzicow i babcie.... więc w ramach Twojej świadomości informuję cię że byłem w tym mieszkaniu o godzinie 20:00 i byłem Tam nie tylko dziś i Qrwa nie czułem swądu alkocholowego a jeżeli nie chodzisz do Takich mieszkań jak sama Twierdzisz to współczuje Tobie że musisz siedzieć Teraz przy komputerze w cieplym mieszkaniu chyba ze masz na mysli cieple opary alkoholowe wyziewane przez inne towarzystwo..... :-) - bo skąd możesz wiedzieć jak jest w tym mieszkaniu skoro nie chodzisz do takich mieszkań nasówa się jedna myśl masz opary alkocholowe w domu ... nie twierdzę że pijesz może czasami jak matka tych dzieci ( np urodziny) ale są inni domownicy tak jak i w tamtym domu tyle że tam dzieci nie patrzą na pijane towarzystwo ....... Nudzi mnie wchodzenie na tą stronę i konwersowanie z osobami które Tak naprawdę nie wiedzą co piszą a piszą dla śmiesznej sensacji a pozatym "John" napisał prawdę Matka dzieci nie jest alkocholiczką jestem ciekaw dlaczego do niego nie podeszłaś nigdy wcześniej i nie powiedziałaś mu tego w oczy ? JOHN a tu apel do Ciebie poproś "Życzliwe " osoby żeby do Ciebie podeszły i z Tobą porozmawiały - może się dowiesz że jak ja tam przychodzę to to też są libacje alkocholowe i wychodzę na kolanach, zapewne przynoszę wódę z mety i chlejemy aż pewni sąsiedzi z osiedla upijają się oparami w następstwie czego piszą tu takie bzdury :-) ja od dziś będę tylko odwiedzał tą stronke i jak zobaczę naprawdę ROZSĄDNĄ KONWERSACJE to się dołączę napisałem co chciałem i jeszcze raz napiszę : "znam tą rodzinę osobiście , i jestem troszkę zbulwersowany.... Osoby dodające komętarze chyba nie do końca wiedzą co piszą .... 1- W CAŁEJ OKAZAŁOŚCI NIE POPIERAM ZACHOWANIA RODZICÓW TYCH ŻE DZIECI (...) faktem jest że pomimo iż znam Tą rodzinę to uwarzam iż nad dziećmi po takiej sytuacji powinien mieć opiekę KURATOR ale pomysł z odebraniem rodzicom dzieći jest tragicznie błędny , żadna placówka "opiekuńcza" nie zapewni takiej opieki dziecią jak dom rodzinny , następnie nawet jeżeli trafili by już do takiego miejsca to nie mają praktycznie żadnych szans na zdobycie wspulnie nowej rodziny A POZATYM MAM PYTANIE DO WSZYSTKICH ZNAJĄCYCH TE "BIEDNE I GŁODNE DZIECI" D L A C Z E G O N I E I N T E R W E N I O W A L I W MOMĘCIE GDY TE DZIECI CHODZIŁY NIBY GŁODNE I GDY JAK TO KTOŚ NAPISAŁ : Jeżeli chodzi o ten incydent na Michałówku, to nie jest to pierwszy raz. Ta dwójka dzieci chodzi cały czas i prosi o jedzenie, ponieważ są głodne,a mamusia (jeśli można ją tak nazwać!!!) z babcią i resztą piją, nic innego ich nie interesuje. LUDZIE JAK WIDZICIE TAKIE SYTUACJE TO DZWOŃCIE NA POLICJĘ a nie pie.....e że tam takie żeczy się dzieją!! NIE BRONIĘ RODZICÓW ŻE SIĘ SCHLALI!! ALE QR.A TE DZIECI NIE SĄ ZANIEDBANE (...) DZIĘKUJĘ OSOBIE KTÓRA ZADZWONIŁA NA POLICJE - Bo to oznacza że jeszcze jest ktoś kto interesuje się losem kogoś za zamkniętych drzwi mieszkania. Ps. myślę że każdy może popełnić błąd grunt aby z niego wyciągnoł DOBRE NAUKI A JEŚLI CHODZI O SZCZEGÓŁY TO MATKA DZIECI NA PEWNO NIE JEST ALKOCHOLICZKĄ ALE TWGO JUŻ ŻADEN SĄSIAD Z MICHAŁÓWKA NIE ZAÓWAŻYŁ..... " a teraz pytanie do ADMINISTRATORA tej że strony ile promili miała matka a ile inni poszczególni goście w tym mieszkaniu ?? matka może miała 0,1 promila a ojciec 2,3 to daje wynik obojgu prawie 2,5 to tak w ramach ciekawości

zb... 09.12.2008 22:32
"John" Posłuchaj człowieku nie wiem kim jesteś i mało mnie to obchodzi..nikt kto się z nimi nie kumpluje nie obstaje za nimi tylko Ty i Ktoś, bo tam chodzicie i nie wypada Wam na nich mówić...a prawda jest taka jak tutaj piszemy... kto mieszka na Michałówku i ten kto ich zna powiedział by to samo...nikt nikomu nie chce rujnować życia,ale dzieciom na pewno było by lepiej gdzie indziej ...przynajmniej miały by ciepło i nie chodziły by ubrane po zęby w domu, a na pewno nie były by głodne...nie broń matki,bo wcale nie jest lepsza od ojca czy babki...a mało tego to jeszcze z chodzą się inni...a na koniec to nie mów że obrzucamy kogoś błotem, bo to nie o to chodzi tylko o dobro tych dzieci...i jeszcze jedno:nie wszyscy piją alkohol !!!!!!

jl.... 09.12.2008 21:56
jaki jestes madry czlowieku ja tez ich znam wiem kim sa jak sie nazywaja dlaczego sie przeprowadzili bo znam ich tez osobiscie i to ty nie pisz glupot ze matka nie naduzywa alkoholu bo to bzdura nie raz nie dwa nie trzy widzialam byla tez taka sytuacja ze pijana ciagala za rece najstarsza dziewczynke i to juz wtedy mozna bylo zadzwonic i zglosic teraz tylko moge tego zalowac... na temat calej tej rodzinki nie mozna powiedziec zbyt wiele dobrego raczej same przeciwienstwa tego slowa. Teraz kazdy sie lituje tylko nad kim napewno nie nad tymi dzieciaczkami tylko nad alkoholikami bo dostaja pieniadze na te dzieci zeby mogli pic...

John 09.12.2008 20:37
PS.przepraszam za błedy jeżeli też kogoś uraziły, a co do wypicia alkoholu to kazdy ma prawo i wy sami tez to robicie!!!!!!

John 09.12.2008 20:21
Hola,hola,Hola!!!! "zb...",nieznana,t omaszowianka,zszokowana,zbulwe rsowana i inni wszyscy co klepia tutaj jakies bzdury!!!! "ktos"ma racje to fakt !! moze nie we wszystkim ale wie duzo i ja go popieram, poniewaz sam tez tam czesto bywam i wiem najwiecej. "zb" ty to juz wogole sie nie wtracaj bo zaraz sie okaze ze i cale wojewodztwo ich zna i wogole ze wszyscy o nich wiedza, a wy sami piszecie tylko i wylacznie to co hccecie lub chcielibyscie widziec bo nie macie odwagi nawet sie podpisac pod waszym postem.Dodawac, dokladac historyji i jakies elementy kazdy potrafi a wiekszosc z was co tu pisze to nawet nie wie o kim pisze i wogole tylko wylapali temat zeby kogos zgnoic i wogole a w waszych domach podejrzewam ze nie jest lepiej mowie o tych co oczywiscie ich znaja (ci co tu pisza ze wiedza i znaja), a jesli jest ktos z was odwazny niech napisze do mnie na maila i sie spotkamy to zobaczymy czy sie odwazy to powiedziec prosto w oczy co???? Rujnowac komus zycie jest prosto co??? lecz gdzy sie okaze ze to nie prawda zastanawialiscie sie jak to naprawicie???? tez glupimi komentarzami wymyslonymi z kosmosu???? powiem krotko po czesci jest to prawda co piszecie ale wiekszosc z tych rzeczy jest to wasze wymyslenie szczegolnie to ze dzieci do kazdego z was przychodzily i chcialy jesc i pic!! Skoro tak bylo to niech kazdy z was kto tego doswiadczyl i widzial niech sie skontaktuje ze mna jezeli ma odwage a jezeli nie to niech poszuka innego tematu bo tu trzeba pomoc w jakis sposob a nie tylko karac i wyzywac i opisywac,tymbardziej ze matka nie ma z tym nic wspolnego,ojciec wiecej i babcia wiec trzeba jej pomoc a nie tylko obrzucac wyzwiskami itd. a jak ktos chce sie ze mna skontaktowac i powiedziec mi to prosto w oczy coi widzial i ma na to dowody prosze napisac !!! Heh szkoda was ludzie .... bo jeszcze was podobna sytuacja niespotkala to tacy madzry jestescie.

zb... 09.12.2008 17:13
"ktoś" Posłuchaj,o tej rodzinie wie prawie cały Tomaszów- a połowa na pewno...nie krytykuj co kto napisał,bo ludzie piszą prawdę o nich...tylko Ty jeden bronisz tej rodziny...a to że jesteś ich gościem, to nawet ładnie o Tobie świadczy...i bardzo się dziwię że kłamiesz na ten temat, wiedząc jaka jest sytuacja naprawdę...i nie wyzywaj ludzi nie mając racji (Ty sam dobrze o tym wiesz)

Opinie

Reklama
Reklama

Polecane

Co dalej z budżetem i Zarządem Powiatu. Wyjaśniamy co stanowią przepisy prawa

Co dalej z budżetem i Zarządem Powiatu. Wyjaśniamy co stanowią przepisy prawa

Nieodpowiedzialny wniosek o przerwę w obradach, złożony przez radnego Mordakę a wszystko wskazuje na to, że wcześniej skonsultowany z radnymi PiS i Koalicji Obywatelskiej, doprowadził do sytuacji patowej w powiecie. Chaos i destrukcja okazują się nie tylko sposobem na zarządzanie krajem ale zostały też przeniesione do samorządu. Do kogo na leży krzesło i kto powinien na nim siedzieć, kto z kim może a kto nie powinien rozmawiać. A przecież przepisy są jasne. Prawdopodobnie próba destabilizacji zrobiona przez Kazimierza Mordakę się nie powiedzie, bo radni z wybranym starostą Kowalczykiem na czele już złożyli wniosek o zwołanie kolejnej sesji. Powinna się odbyć w ciągu 7 dni, a więc najpóźniej we wtorek. Co jeśli Michał Jodłowski jej jednak nie zwoła? Wtedy zająć się nim będzie musiał prokurator.Data dodania artykułu: Wczoraj, 21:24 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 3
Most nad Wolbórką w ciągu ul. Legionów zamknięty od połowy listopada. Przebudowa najwcześniej wiosną

Most nad Wolbórką w ciągu ul. Legionów zamknięty od połowy listopada. Przebudowa najwcześniej wiosną

Most nad Wolbórką w ciągu ulicy Legionów pozostaje zamknięty dla ruchu od 17 listopada i – jak dziś wynika z deklaracji Zarządu Dróg Powiatowych – na szybkie rozpoczęcie przebudowy nie ma co liczyć. Wszystko wskazuje na to, że prace ruszą dopiero wiosną, a kluczową przeszkodą ma być brak uchwalonego budżetu powiatu, co blokuje możliwość ogłoszenia przetargu. Kazimierz Mordaka oraz radni PiS i KO postanowili, że przerwa w obradach Rady Powiatu może potrwać półtora miesiąca, mimo, że budżet należy przyjąć do 30 stycznia. Zgodnie z propozycją Starosty Dariusza Kowalczyka sesja budżetowa powinna się odbyć jutro.Data dodania artykułu: Wczoraj, 19:50 Liczba komentarzy: 2
Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza Kowalczyka

Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza Kowalczyka

Sławomir Żegota był prawdziwym a nie tylko domniemanym kandydatem na Starostę Powiatu Tomaszowskiego, którego wymyśliłby jednoosobowo poseł a wsparło wąskie, dwuosobowe kółko wzajemnej adoracji. W drodze dyskusji i kompromisu odpuścił zajmowanie tego stanowiska na rzecz Dariusza Kowalczyka, co było decyzją nie tylko kompromisową ale i pragmatyczną. Obaj panowie co prawda mają duże doświadczenie samorządowe, ale sam Żegota był wcześniej jedynie nieetatowym członkiem Zarządu, a Kowalczyk jednak wicestarostą, któremu podlegały bezpośrednio wszystkie najważniejsze wydziały w Powiecie. Ma Żegotę w ostatnich dnia wylano całe masę obrzydliwych a nawet wulgarnych komentarzy. Radny Mordaka krzyczał nawet do niego: wydymałeś mnie! Cokolwiek miałoby to oznaczać. Żegota do dzisiaj milczał, cierpliwe znosząc chamstwo i obelgi. Dzisiaj jednak postanowił zabrać głos. Poniżej jego komentarz do sytuacji w Powiecie, jaki opublikował na swoim profilu internetowym.Data dodania artykułu: 17.01.2026 11:41 Liczba komentarzy: 15 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 11
Pierwsza Złota Tarcza dla Technikum nr 6Noc w Śródziemiu w Heliosie. Maraton „Władcy Pierścieni” w wersjach reżyserskichProf. Przemysław Kosiński: poród może w sekundę z fizjologii przerodzić się w patologię (wywiad)Co dalej z budżetem i Zarządem Powiatu. Wyjaśniamy co stanowią przepisy prawaMost nad Wolbórką w ciągu ul. Legionów zamknięty od połowy listopada. Przebudowa najwcześniej wiosnąUKS Pilica rocznik 2019 najlepszy w Ekstralidze Talentów w SosnowcuDziś w kraju i na świecie (niedziela, 18 stycznia)Czwartek z PLS 1. Ligą: CUK Anioły Toruń – Lechia Tomaszów Mazowiecki 3:0Złota Łyżwa w Tomaszowie: pierwszy dzień Ogólnopolskich Zawodów Dzieci za nami.Perspektywy 2025: jak wypadły szkoły z Tomaszowa Mazowieckiego i co mówią o rankingu sami pedagodzy?Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza KowalczykaJeden telefon może uratować życie. Policyjna interwencja na ul. Tkackiej w Tomaszowie
Reklama
Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko DOZORCY.

Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko DOZORCY.

1. Podstawowym obowiązkiem dozorcy jest dbałość o powierzone jego pieczy budynki i ich wyposażenie w urządzenia techniczne.2. Niezwłoczne zawiadamianie zarządcy nieruchomości i właściwych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych.3. Podejmowanie doraźnych działań w zakresie ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania urządzeń wspólnego użytku.4. Niezwłoczne usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi w okresie zimowym.5. Sprzątanie, konserwacja i właściwe utrzymywanie przydzielonych terenów zielonych w okresie letnim.6. Udział w organizowanych akcjach sanitarno-porządkowych, odśnieżania, odgruzowywania itp.7. Dbałość o należyty stan wyposażenia nieruchomości, sprzętu ppoż. oraz pojemników do gromadzenia nieczystości, zawiadamianie zarządcy nieruchomości o konieczności ich wymiany.8. Niezwłoczne zawiadamianie zarządcy nieruchomości o konieczności wywozu nieczystości.9. Czuwanie nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych w budynkach mieszkalnych i gospodarczych.10. Zgłaszanie do administratora faktów o samowolnym zajmowaniu lokali.11. Zawiadamianie zarządcy nieruchomości o rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego.12. Wywieszanie flag z okazji świąt i uroczystości oraz utrzymywanie ich w czystości.13. Rozklejanie ogłoszeń, dostarczanie lokatorom korespondencji dot. zmian wysokości czynszu, upomnień itp.14. Wystawianie pojemników na odpady komunalne, selektywne i biodegradowalne zgodnie z harmonogramem wywozów przedstawionych przez firmę zajmującą się wywozem odpadów; wstawianie opróżnionych pojemników w wyznaczone miejsce.15. Sprzątanie pozostałości odpadów w miejscu składowania pojemników.16. Dbałość o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymywania porządku i czystości posesji.17. Wykonywanie innych czynności nieobjętych niniejszym zakresem obowiązków, a wynikających z umowy o pracę, obowiązujących przepisów oraz poleceń administratora. 
Reklama
Reklama
Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza Kowalczyka

Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza Kowalczyka

Sławomir Żegota był prawdziwym a nie tylko domniemanym kandydatem na Starostę Powiatu Tomaszowskiego, którego wymyśliłby jednoosobowo poseł a wsparło wąskie, dwuosobowe kółko wzajemnej adoracji. W drodze dyskusji i kompromisu odpuścił zajmowanie tego stanowiska na rzecz Dariusza Kowalczyka, co było decyzją nie tylko kompromisową ale i pragmatyczną. Obaj panowie co prawda mają duże doświadczenie samorządowe, ale sam Żegota był wcześniej jedynie nieetatowym członkiem Zarządu, a Kowalczyk jednak wicestarostą, któremu podlegały bezpośrednio wszystkie najważniejsze wydziały w Powiecie. Ma Żegotę w ostatnich dnia wylano całe masę obrzydliwych a nawet wulgarnych komentarzy. Radny Mordaka krzyczał nawet do niego: wydymałeś mnie! Cokolwiek miałoby to oznaczać. Żegota do dzisiaj milczał, cierpliwe znosząc chamstwo i obelgi. Dzisiaj jednak postanowił zabrać głos. Poniżej jego komentarz do sytuacji w Powiecie, jaki opublikował na swoim profilu internetowym.
Pomysł Mordaki może zabrać pieniądze dzieciom i niepełnosprawnym. Nie będzie też mostu na Legionów

Pomysł Mordaki może zabrać pieniądze dzieciom i niepełnosprawnym. Nie będzie też mostu na Legionów

W powiecie tomaszowskim wrze. Radni Koalicji Obywatelskiej najpierw odwołują Mariusza Węgrzynowskiego, a później go próbowali powołać ponownie. Nie wyszło, bo zabrakło jednego głosu. Co więc wydarzyło się takiego, że chwilę później nie udało się powołać pełnego składu Zarządu? Należałoby o to zapytać Mariusza Węgrzynowskiego oraz Michała Jodłowskiego. Stojąc na korytarzu obserwowaliśmy, jak dwaj ci panowie "ganiali" Leona Karwata. Do pokoju wrócił wyraźnie przestraszony. Ktoś temu człowiekowi groził? Wszystko na to wskazuje. Niestety kolejna sesja też nie przyniosła rozwiązania. Dzięki wnioskowi Kazimierza Mordaki. Poprosił o półtoramiesięczną przerwę. Genialne? Skrajnie głupie i nieodpowiedzialne. Niestety tak jest, kiedy ludzie bez odpowiedniej wiedzy starają się dorwać do władzy najgorzej jest wtedy, kiedy im się to udaje. Jaki jest efekt działania radnego z Wąwału. Skutki mogą być bardzo poważne. I nie chodzi o to, że mogą się odbyć kolejne wybory i miejsce obecnych radnych zgodnie z prawem Kopernika. Dzięki Kazimierzowi Mordace dzieci z tomaszowskich szkół mogą nie pojechać na Erazmusa, most na Legionów nie może być remontowany a osoby niepełnosprawne nie dostaną pieniędzy na rehabilitację.
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: EllaTreść komentarza: Brawo nauczyciele, brawo uczniowie. Swietna mlodziez, tak trzymac.Źródło komentarza: Pierwsza Złota Tarcza dla Technikum nr 6Autor komentarza: EllaTreść komentarza: Dobry artykul, autora prosimy. Tych ludzi ze zdjecia to juz chyba nie ma. A jednak sa, dzieki zdjeciu.Źródło komentarza: 18 stycznia 1945: przeprawy przez Pilicę i walka o miastoAutor komentarza: TomaszówTreść komentarza: Dobrze że nie wściekłe Lampertowe,kurdej szafranowe;)czy tęczowo lewackie napinatory!Źródło komentarza: Rycerze Maryi, Antoni Macierewicz, Anna Milczanowska, kluby Gazety PolskiejAutor komentarza: niebrowiakTreść komentarza: Lewa strona miasta licząc od Warszawskiej ma dwa mosty dla pojazdów a prawa tylko jeden. I dlatego te korki, rozumnym myśleniem dochodzimy do wniosku że po prawej od Warszawskiej powinny być też dwa mosty to nie byłoby bałaganu. Zaniechanie tego tematu przed laty mści się teraz na mieszkańcach, którzy przeklinają...Źródło komentarza: Most nad Wolbórką w ciągu ul. Legionów zamknięty od połowy listopada. Przebudowa najwcześniej wiosnąAutor komentarza: BeriaTreść komentarza: "ludzie ludziom zgotowali ten los ..." Znacie ten cytat? Tylko Stalin mógłby pomóc.Źródło komentarza: Most nad Wolbórką w ciągu ul. Legionów zamknięty od połowy listopada. Przebudowa najwcześniej wiosnąAutor komentarza: MigotekTreść komentarza: To co się dzieje w Starostwie to ŻENADA.Źródło komentarza: Sławomir Żegota wyjaśnia: ustąpiłem dla dobra powiatu, poparłem Dariusza Kowalczyka
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama