Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 4 czerwca 2025 17:56
Reklama

Wojciech Zawalski nie jest już prezesem TCZ

Jak nieoficjalnie dowiedział się portal NaszTomaszów.pl, dzisiaj o godzinie 16:00 zebrała się Rada Nadzorcza Tomaszowskiego Centrum Zdrowia, która ze stanowiska prezesa spółki odwołała Wojciecha Zawalskiego. Jego miejsce zajmie Artur Flejterski, który kilka lat temu pełnił już funkcję dyrektora ds. medycznych tomaszowskiego szpitala.

 

Reklama

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

B 15.02.2014 23:35
Wysłuchałam wypowiedzi Pan Starosty, który powiedział, że zawalski (piszę z małej litery bo na więcej nie zasłużył) został wyrzucony za złamanie prawa, podjął decyzję wbrew przepisom spółki czyli złamał prawo, pytam czy ta kreatura z tego tytułu poniesie konsekwencje. Dwa razy od niego słyszałam jak mówił jego nie obchodzi moja, moich koleżanek sprawa, bo on odpowiada sobą, swoim majątkiem. Skoro złamał prawo, proszę mi odpowiedzieć kiedy będzie rozprawa, pójdę i nacieszę swoją duszę i umysł karą jak go spotka.

Reklama
B 12.02.2014 23:46
Wróciłam po urlopie , pracuje od kilku dni. Ludzie jaka miłą atmosfera już nie muszę patrzeć na tego obrzydliwca, na jego arogancki uśmiech, na jego łódzkie maniery. Boże dzięki ci.

Przedstaiwciel Handlowy 09.02.2014 15:50
Dobrze, że ta placówka pozbyła się tego chama. Mam wykształcenie wyższe również medyczne, wykonuję rolę niestety przedstawiciela medycznego firmy farmaceutycznej, sposób w jaki mnie przyjął można określić niby szkolony a prostak.

Byly pracownik szpitala 08.02.2014 22:08
kontrakty na zasadach ktore w wiekszosci szpitali i osrodkow opieki zdrowotnej funkcjonuja sa zle i wykozystuja pracownika ( sami na to pozwalaja podpisujac takie umowy) . Ale sa firmy w ktorych kontrakty obejmuja urlopy i stawki sa odpowiednie. ( nie robia krzywdy pracownika). Tylko pracownik musi sobie to wywalczyc!! Ale sie boi ze przyjdzie inny ktoremu nie zalezy na dobrych warunkach i go wygryzie i dlatego podpisuja.

pielegniarka 08.02.2014 18:08
Słusznie ktoś napisał, "Oby do rana się udało i dalej jadę.", tak jest z ratownikami na kontrakcie, tak jest z pielęgniarkami na kontrakcie i tak jest z lekarzami na kontrakcie. Głupi jest ten co tego nie rozumie. Tak i to prawda pracodawca z kontraktowymi ma najmniej problemów, bo jak ktoś napisał " brak tam związków, nie trzeba dawać urlopów, nie chodzą kontraktowi na zwolnienia itd". Innymi słowy kontraktowi to i dla dyrekcji szpitala i dla zarządu Starostwa najlepsi pracownicy. Ktoś na innym portalu też tomaszowskim napisał kiedyś, że skoro starostwo jako organ zarządzający (nadzorujący szpital) jest takim orędownikiem kontraktów w szpitalu, to winien dla pracowników starostwa równie z wprowadzić kontrakty nie ciepłe etaciki. Starosto daj Pan przykład, wprowadź Pan w starostwie kontrakty zamiast etatów to wtedy i my pielęgniarki uwierzymy w to, że kontrakty są lepsze i się na nie zgodzimy.

zdiwiona 27.02.2014 21:01
Najgorsze jest to , że jak zwykle są równi i równiejsi. Kontraktowy lekarz nie jest równy innemu pracownikowi kontraktowemu.Lekarz to ten lepszy - ma urlop.Inni kontraktowi już niekoniecznie są w tej grupie.Oni muszą poradzić sobie bez urlopów. To jest upokarzające.Wtórne niewolnictwo. POzdrawiam.

Odosobniona? 07.02.2014 22:55
Prezesem TCZ powinien zostać człowiek , który zna realia tego szpitala. Z całym szacunkiem do doktora Artura Flejterskiego - niech by sobie był zastępcą d/s medycznych. Prezesem powinien zostać

niemedyk 07.02.2014 22:51
Piszesz Drogi medyku , że pada na Was blady strach ( " naloty" z kadr). A co na to kodeks pracy? Praca od godz- do godz. , podpisywanie listy obecności są niezgodne z K.P. .CIekawa jestem co powiedziałaby na to I.P. A może warto by było zgłosić o takich praktykach w TCZ do I.P. ? Ale zapomniałam - nie macie teraz krzykliwych Z.Z .Pozdrawiam.

WR 07.02.2014 13:42
Mam pytanie, kto pracuje w tym czasie kiedy nie ma pracownika kontraktowego, bo tak jak napisano wcześniej tego pracownika nie dotyczą godziny pracy? Jeśli pracuje kilku pracowników tak zatrudnionych na jednej zmianie, to co wtedy? Kto w tym czasie zajmuje się pacjentami? Czy taka forma pracy powinna być dopuszczona w szpitalach? Uważam, że wszystkich tam zatrudnionych powinny obowiązywać te same godziny.Piszecie, że do TCZ przychodzą osoby dorobić sobie, gdyż mają etat gdzie indziej. To ja pytam o wydajność tych osób, praca do łatwych nie należy, czy ci pracownicy dają z siebie tyle ile powinni, dlaczego nie zatrudni się nowego pracownika w pełnym wymiarze godzin? Wygląda mi to na niezły bałagan.

byly pracownik szpitala. 07.02.2014 22:14
Masz zly obraz sytuacji. W szpitalach musi byc zachowana ciaglosc pracy. Wiec jak jeden kontaktowy konczy to nastepny kontaktowiec albo etatowy zaczyna i tak dalej. Dla zobrazowania w wiekszosci przypadkow 7- 14.30( godz. etatowe) etatowcy 14.30-7 ( godz. dyzuru) kontraktowy albo etatowy (jako dodatkowe godziny pracy zgodnie z prawem unijnym; taki etatowy po dyzurze musi isc do domu.) Taka jest roznica ze kontraktowy rano zmywa sie do domu albo na nastepny dyzur albo co gorsze zostaje na jeszcze i mu placa a etatowy jak sie skonczy dyzur zostaje jeszcze na godz. albo dwie zeby przekazac stan oddzialu zmiennika rozpisac leki i badania pacjenta ale to juz za darmo. Dlaczego tak robia? Bo tak od zawsze bylo. To sie nazywa odpowiedzialnosc. Wiec dla waszej wiadomosci wiekszosc lekarzy pielegniarek i ratownikow ktorzy przyjezdzaja do szpitala na dyzury jako na dodatkowe zrodlo dochodu pracuja na zasadzie: Oby do rana sie udalo i dalej jade. Etatowy nie moze sobie na cos takiego pozwolic, bo dlugo by w ten sposob nie popracowal. Koledzy i przelozeni by na to nie pozwolili. Pracownik kontraktowy rzadko jest tak wydajny jak etatowy ale jest bardziej opacalny i mniej problemowy ( brak zwiazkow, urlopow, zwolnien i moze dluzej w pracy siedziec).

medyk 06.02.2014 14:23
Lekarze nic nie wywalczyli i smiem twierdzic , ze srednie, etatowe wynagrodzenie nie osiaga nawet sredniej krajowej.

Reklama
też medyk 06.02.2014 11:26
Do Medyka piszesz w wpisie 51, "pomagał koledze na izbie przyjęć bo właśnie pogotowie przywiozło 5 osób z wypadku...", ludzie tu nie mówią o lekarzu, który dyżuruje na SOR i został dłużej bo przywieźli chorych z wypadku. Mowa jest głównie chyba o internie, chirurgi, również neuroligii i o wyjściach wcześniejszych lekarzy.

...) 06.02.2014 11:19
Zgadzam się prawie ze wszystkim o czym piszesz, tylko że w szpitalu powinno być zatrudnionych na etatach tylu lekarzy żeby każdy z nich mógł spokojnie leczyć, mieć czas dla pacjenta i wszystkie inne czynności związane z leczeniem jak to jeszcze nie tak dawno temu funkcjonowało w naszym szpitalu. Powinniśmy walczyć o to i nie dopuścić aby szpitale były przekształcane w spółki i traktowane jak przedsiębiorstwa produkcyjne BO PACJENT JEST NAJWAŻNIESZY wszak wszyscy decydenci o tym wrzeszczą. Szkoda tylko ,że lekarze nie tak dawno walcząc o godne wynagrodzenie argumentowali to brakiem czasu na dokształcanie ,wypoczynek po pracy, brakiem czasu dla rodziny a jak już wywalczyli wysokie stawki i godne wynagrodzenie (chyba trzy średnie krajowe na pewno też kosztem innych grup zawodowych ) to ten czas spędzają nie na wypoczynku, dokształcaniu tylko pracując ile się da i gdzie się da na kontraktach i są przemęczeni i zdarza się , że też nieprzyjemni dla pacjentów i dla personelu. A jeżeli lekarze pracują po godzinach i nie biorą za to pieniędzy to niech tego nie wypominają tylko niech żądają zapłaty za swoją pracę.

medyk 04.02.2014 20:46
I jeszcze kilka ciekawostek:) http://prawo.rp.pl/artykul/757...orego.html http://prawo.rp.pl/artykul/757...lnych.html I najciekawszy artykul:) http://prawo.rp.pl/artykul/757...lach-.html Jak widac temat jest juz walkowany od dawna i zapewniam, ze nic sie w tej materii nie zmieni, bo taki uklad, poza nielicznymi bardzo odpowiada zarowno pracownikom jak i pracodawcom!Nikt prawa nie lamie;)

niemedyk 05.02.2014 20:22
Drogi Medyku sam wiesz jak pracują lekarze.W tym samym czasie "pracują" w szpitalu , gab. pryw. i diabli wiedzą gdzie jeszcze . Opluwana administracja i inny personel muszą pracować od godziny do godziny.Niejednokrotnie również na kontraktach.Uwierz mi , że za grosze. Pozdrawiam.

medyk 05.02.2014 22:34
Mysle, a nawet jestem pewny, ze w dzisiejszych czasach nikogo nie stac na oplacanie nieobecnego pracownika.Zgadzam sie, ze lekarze pracuja w wielu miejscach, ale z pewnoscia nie w tym samym czasie....Kontraktowcy maja zazwyczaj elastyczny czas pracy i moga wyjsc wczesniej niz etatowi, by zdazyc do innej pracy.Pracownicy etatowi sa w TCZ skrupulatnie pilnowani.Podpisuja liste obecnosci,a od czasu do czasu niespodziewanie poddawani sa tzw nalotom kadr....Wtedy na wszystkich pada blady strach;)A teraz sonda;).....Czy za czas kiedy lekarz zostaje po pracy , bo np. nie chcial byc niegrzeczny w stosunku do rodziny pytajacej o zdrowie chorego, konczyl wypis dla pacjenta spoza miasta,wypisywal zwolnienie, po dyzurze robil obchod na swoich salach,lub powazniejsze sprawy -wlasnie kogos reanimowal, konczyl przedluzajaca sie operacje, pomagal koledze na izbie przyjec bo wlasnie pogotowie przywiozlo 5 osob z wypadku....Czy za takie pozostanie w pracy powinien zadac od pracodawcy zaplaty za nadgodziny czy nie????Lub np w ramach rekompensaty czasem wyjsc wczesniej z pracy?....Z tego co wiem lekarze w naszym szpitalu robia te wszystkie rzeczy charytatywnie;)Moze skonczmy zatem z tym generalizowaniem.W kazdej grupie zawodowej sa czarne owce, ale to nie powod zeby szkalowac calosc.Martwi mnie postawa mediow ,ktore w imie sensacji, poslugujac sie jakimis pojedynczymi, dalece patologicznymi przypadkami, budzacymi wstret zarowno wsrod pacjentow jak i samych lekarzy rujnuja szacunek spoleczenstwa dla tej szlachetnej profesji. Jesli chodzi o kontrowersyjne kontrakty.Niestety...polskie przepisy sa tak skonstruowane, ze sprzyjaja rodzeniu sie patologii.O ile pracodawca , ale i zdrowy rozsadek pracownika nie ureguluja ile maksymalnie moze on spedzac czasu w pracy to praktycznie moze on z pracy nie wychodzic...Pracodawcy niestety czesto przedkladaja wartosc takiego robokopa nad normalnym pracownikiem, ktory ma zycie rodzinne, towarzyskie, a i wyspac sie zdecydowanie potrzebuje:)Pozdrawiam.

medyk 05.02.2014 22:43
Co sie zas tyczy wynagrodzenia.....Kazdy moim zdaniem ma prawo za uczciwa prace zadac godziwego wynagrodzenia....I zycze wszystkim by tak bylo.A realia znam.

byly pracownik szpitala. 06.02.2014 20:39
niemedyku. Lekarze, pielegniarki jak i ratownicy wypracowują swój etat a w wolnym czasie pracuja w innych miejscach ( gabinetach, oddzialach, SORach, pogotowiach) zeby miec wiecej pieniedzy. Skoro drażni Cie to że lekarze i medycy zarabiaja wiecej to po wyjściu z biurowca o godzinie 15 idź do nastepnej firmy na nastepne 8 godzin pracy. Nikt Ci nie broni.

medyk 04.02.2014 20:26
do ekonom: Masz troche racji....Ale jak to wyglada w praktyce....Przeczytaj ten artykul. http://prawo.rp.pl/artykul/716...7.html?p=1

St-an 04.02.2014 17:26
Życzę powodzenia na tym stanowisku Panu Arturowi Flejterskiemu, jego zaangażowanie w pracy na oddziale, w którym pracuje mogłem podziwiać leżąc jak pacjent. Dało się zauważyć, że dla niego ważnym jest pacjent, był pierwszym, który przychodził do pracy i ostatnim, który wychodził z pracy. Podobno był bardzo zaangażowanym w pracę Dyr. Medycznego przed kilkoma laty, więc myślę, że i tu się sprawdzi. Gratulacje Panie doktorze.

Ekonom 04.02.2014 16:19
do Byly pracownik szpitala, - gościu ja nie wiem o czym ty piszesz, raz atakujesz sposób zarządzania innym bronisz. Piszesz, że nikt ani prokuratura ani IP nie mają nic do kontraktów, gówno prawda. Widzisz co wychodzi w Bydgoszczy, poczytaj sobie ichniejszą prasę, okazuje się, że na etatach zostali tylko wybrani a reszta hołoty pracuje na kontraktach a więc od godziny- do godziny i wolne i resztę mam w dupie. Każdy na kontrakcie myśli jak zejść 15 min wcześniej, żeby zdążyć do innej poradni, przychodni. Jak jeszcze byłeś tym pracownikiem widziałeś też jak tu się działo. Samozatrudnienie jest możliwe w większej niż norma kodeksowa ale nie wszędzie. W Bydgoszczy prokuratura sprawdza ostatnie dwa tygodnie przed tragicznym wydarzeniem zatrudnienie lekarzy i pielęgniarek w każdej plaćówce i wychodzą podobno jaja jak berety. Ciekaw jestem jak jest tu w twoim byłym miejscu pracy.

Reklama

Opinie

Reklama

Premier: 11 czerwca w Sejmie wotum zaufania dla rządu

Premier Donald Tusk poinformował we wtorek, że w przyszłą środę, 11 czerwca, Sejm rozpatrzy wniosek o wotum zaufania dla rządu, odbędzie się też głosowanie w tej sprawie. Przekazał, że konsekwencją wotum zaufania będzie także "okresowa" ocena prac rządu i poszczególnych resortów.Data dodania artykułu: 03.06.2025 15:00
Premier: 11 czerwca w Sejmie wotum zaufania dla rządu

Bosak (Konfederacja): będziemy przeciwko wotum zaufania dla rządu; pomysły utworzenia rządu technicznego - bezprzedmiotowe

Będziemy głosować przeciwko wotum zaufania dla rządu Donalda Tuska, ale pomysły na utworzenie rządu technicznego są bezprzedmiotowe, bo nie ma dla nich większości w Sejmie - powiedział PAP współprzewodniczący Konfederacji Krzysztof Bosak.Data dodania artykułu: 03.06.2025 14:44
Bosak (Konfederacja): będziemy przeciwko wotum zaufania dla rządu; pomysły utworzenia rządu technicznego - bezprzedmiotowe

Serce pneumatyki: Poznaj tajniki sprężarek tłokowych

Współczesne systemy pneumatyczne są niezbędnym elementem w wielu branżach przemysłowych – od produkcji, przez transport, aż po automatykę. Wśród urządzeń, które zapewniają efektywność działania tych systemów, na szczególną uwagę zasługują sprężarki tłokowe. Choć ich konstrukcja może wydawać się prosta, to w rzeczywistości są one skomplikowanymi maszynami, które odgrywają ważną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości sprężonego powietrza.Data dodania artykułu: 03.06.2025 08:58
Serce pneumatyki: Poznaj tajniki sprężarek tłokowych

We wtorek rozpoczyna się dodatkowa sesja maturalna

We wtorek o godz. 9.00 pisemnym egzaminem z języka polskiego na poziomie podstawowym rozpocznie się dodatkowa sesja egzaminów maturalnych. Przystąpią do niej ci maturzyści, którzy z powodów zdrowotnych lub losowych nie mogli ich zdawać w sesji głównej, majowej.Data dodania artykułu: 03.06.2025 08:54
We wtorek rozpoczyna się dodatkowa sesja maturalna

Bezpieczny plac zabaw: nawierzchnia gumowa i zabawki z atestem – co mówi prawo?

Plac zabaw to przestrzeń, w której dzieci spędzają intensywny czas. Biegają, wspinają się, upadają, testują granice swoich możliwości i zyskują cenne umiejętności koordynacji ruchowej. Bezpieczne warunki zabawy to fundament dobrze zaprojektowanej przestrzeni dla dzieci.Data dodania artykułu: 03.06.2025 08:42
Bezpieczny plac zabaw: nawierzchnia gumowa i zabawki z atestem – co mówi prawo?

PZU i Bank Pekao: spółki planują połączenie i stworzenie nowej grupy bankowo-ubezpieczeniowej

PZU i Bank Pekao podpisały memorandum o współpracy w celu przeprowadzenia potencjalnej transakcji połączenia do 30 czerwca 2026 roku - poinformowały spółki w poniedziałkowym komunikacie prasowym.Data dodania artykułu: 02.06.2025 20:53
PZU i Bank Pekao: spółki planują połączenie i stworzenie nowej grupy bankowo-ubezpieczeniowej

Największa inwestycja ciepłownicza w Grupie PGE oddana do eksploatacji

Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA, należący do PGE Energia Ciepła z Grupy PGE, uruchomił nową elektrociepłownię gazową Czechnica-2 w Siechnicach o mocy elektrycznej 179 MWe i termicznej 315 MWt. Nowo wybudowana instalacja zaspokoi około 20 proc. zapotrzebowania na ciepło mieszkańców Wrocławia i wszystkich odbiorców w gminie Siechnice przyłączonych do sieci ciepłowniczej, a nakłady przeznaczone na jej wybudowanie sięgają 1,4 mld PLN. Docelowo do 2035 roku Grupa PGE planuje przeznaczyć na ciepłownictwo około 18 mld PLN.Data dodania artykułu: 01.06.2025 10:36
Największa inwestycja ciepłownicza w Grupie PGE oddana do eksploatacji

Wybory prezydenckie: rozpoczęło się głosowanie w II turze

O godzinie 7 w niedzielę rozpoczęło się głosowanie w II turze wyborów prezydenckich. Głosujący otrzyma w lokalu wyborczym kartę do głosowania w formacie A5 z nazwiskami dwóch kandydatów na prezydenta. Aby oddać głos ważny, należy postawić znak X w kratce przy nazwisku wyłącznie jednego z nich.Data dodania artykułu: 01.06.2025 09:52
Wybory prezydenckie: rozpoczęło się głosowanie w II turze
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.

Polecane

Komedia ze szpitalem w tle

Komedia ze szpitalem w tle

Wczorajsza sesja rady powiatu zwołana w trybie nadzwyczajnym miała także nieco inny wymiar. Na temat samej próby odwołania Starosty Mariusza Węgrzynowskiego, pisałem we wcześniejszym felietonie. Ale to nie był jedyny zaplanowany punkt obrad. Drugim miała być informacja Prezesa Tomaszowskiego Centrum Zdrowia na temat wyniku finansowego za ubiegły rok, oraz z bieżącej działalności szpitala. Ten punkt bardzo mnie interesował i specjalnie dla niego przybyłem na obrady. W porządku obrad umieścili go wnioskodawcy, czyli radni Koalicji Obywatelskiej. Byłem nieco zaskoczony, kiedy zauważyłem, że Prezesa Utrackiego nie ma. Nie było też nikogo innego, kto reprezentowałby naszą placówkę medyczną. Nie dostaliśmy też żadnych materiałów, na bazie których moglibyśmy prowadzić dyskusję. Podkreślę to mocno: nie jest do tego potrzebne kworum. Do dzisiaj rana myślałem, że absencja, to złośliwe działanie Starosty i Zarządu szpitala. Rano jednak dowiedziałem się, że wnioskodawcy (KO) zapomnieli Prezesa powiadomić. Trudno mu się więc dziwić, że nie przyszedł. Może się to komuś wyda śmieszne, ale wcale takie nie jest.Data dodania artykułu: Dzisiaj, 13:38 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 1
Jak będzie wyglądać Schronisko w Tomaszowie? Nowoczesny i funkcjonalny obiekt

Jak będzie wyglądać Schronisko w Tomaszowie? Nowoczesny i funkcjonalny obiekt

O potrzebie budowy nowego schroniska dla bezdomnych zwierząt mówi się w Tomaszowie Mazowieckim od lat. Przez ten czas ciągle inwestycję odkładano. Brakowało pieniędzy, znajdowano inne ważne cele. Zwierzęta przebywały w warunkach... antycywilizacyjnych. Wiele osób sugerowało nawet, że utrzymywanie ich przy życiu jest nieracjonalne i nie ma uzasadnienia... ekonomicznego. Wśród nich byli też radni. Obiecana przez Marcina Witko budowa w końcu ruszyła. Wartość inwestycji to ponad 15 milionów złotych, a ponad połowę pozyskano z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji strategicznych, wprowadzonego w czasie rządów Prawa i Sprawiedliwości. Zadanie realizowane jest w formule projektuj-buduj i rozpoczęło się w 2024 roku od fazy projektowej a powinno zakończyć się w maju 2026 roku.Data dodania artykułu: Dzisiaj, 08:25 Liczba komentarzy: 2 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 1
Ależ to będzie festiwal!Zapraszamy na Dni Tomaszowa 2025. Przed nami wiele atrakcji!Komedia ze szpitalem w tlePorywające nowości w kinach HeliosGwiazdy sportu już jutro w "ósemce"Jak będzie wyglądać Schronisko w Tomaszowie? Nowoczesny i funkcjonalny obiekt102 lata mieszkanki UjazduDobra wiadomość nie tylko dla zwierzolubówKolejna jednostka OSP z nowymi wozamiStarosta zostaje na stanowisku. Radni KO nie złożyli wniosku83 410 zł dotacji na „Ogrody Wyspiańskiego” w ZSP 6Helios Anime przedstawia:  DAN DA DAN: Evil Eye
Reklama
Reklama
Wojewoda łódzka drastycznie obcięła dotacje dla WOPR. Kto będzie ratował ludzi nad Zalewem?

Wojewoda łódzka drastycznie obcięła dotacje dla WOPR. Kto będzie ratował ludzi nad Zalewem?

Lato zbliża się szybkimi krokami. Jednak słońce za oknem powoduje, że sezon nad Zalewem Sulejowskim już się rozpoczął. Ściągają tu nie tylko amatorzy kąpieli słonecznych, ale także sportów wodnych. Nad ich bezpieczeństwem od lat czuwa tomaszowskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. Działalność WOPR-u jest tu niezbędna. Co roku ratownicy podejmują setki interwencji na wodzie, z poświęceniem ratując tych, którzy znaleźli się (najczęściej z własnej winy) w tarapatach. Sezon letni trwa u nas de facto przez 4 miesiące. Dokładnie tyle czasu praca WOPR jest tu niezbędna. W tym roku jednak pozostaje ona pod znakiem zapytania. Reprezentująca Koalicję Obywatelską, wojewoda łódzka, Dorota Ryl, postanowiła, że obetnie naszym woprowcom, finansowanie. W latach ubiegłych otrzymywali oni ok. 45 tysięcy złotych, co już wówczas z trudem wystarczało na zabezpieczenie, wypoczywających tu ludzi. Tym razem otrzymali zaledwie 13 tysięcy. To w skali miesiąca nie jest nawet równowartość, jednego minimalnego wynagrodzenia. Czy to znaczy, że ludzie będą tonąć, bo nie będzie miał kto im pomóc?
Komedia ze szpitalem w tle

Komedia ze szpitalem w tle

Wczorajsza sesja rady powiatu zwołana w trybie nadzwyczajnym miała także nieco inny wymiar. Na temat samej próby odwołania Starosty Mariusza Węgrzynowskiego, pisałem we wcześniejszym felietonie. Ale to nie był jedyny zaplanowany punkt obrad. Drugim miała być informacja Prezesa Tomaszowskiego Centrum Zdrowia na temat wyniku finansowego za ubiegły rok, oraz z bieżącej działalności szpitala. Ten punkt bardzo mnie interesował i specjalnie dla niego przybyłem na obrady. W porządku obrad umieścili go wnioskodawcy, czyli radni Koalicji Obywatelskiej. Byłem nieco zaskoczony, kiedy zauważyłem, że Prezesa Utrackiego nie ma. Nie było też nikogo innego, kto reprezentowałby naszą placówkę medyczną. Nie dostaliśmy też żadnych materiałów, na bazie których moglibyśmy prowadzić dyskusję. Podkreślę to mocno: nie jest do tego potrzebne kworum. Do dzisiaj rana myślałem, że absencja, to złośliwe działanie Starosty i Zarządu szpitala. Rano jednak dowiedziałem się, że wnioskodawcy (KO) zapomnieli Prezesa powiadomić. Trudno mu się więc dziwić, że nie przyszedł. Może się to komuś wyda śmieszne, ale wcale takie nie jest.
Reklama
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama