Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 05:16
Reklama
Reklama

Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna

  1. Cel i zakres procedury
    Każdy Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących zrealizowanych usług świadczonych w witrynie www.eluban.pl. Celem niniejszej procedury jest zapewnienie sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji oraz analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności oraz podjęcie działań korygujących i zapobiegawczych.

  2. Właściciel procesu
    FH Adrian sj Adrian i Ewa Strzępek

  3. Odpowiedzialność
    FH Adrian sj Adrian i Ewa Strzępek odpowiada za:

  • kontrolę jakości realizowanych usług,

  • analizowanie przyczyn reklamacji lub niezgodności oraz podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych,

  • przyjęcie reklamacji,

  • rozpatrzenie zasadności zgłoszenia reklamacji na poziomie formalnym oraz merytorycznym

  • ustalenia formalne i merytoryczne z klientem,

  • przebieg procesu ustalonego z klientem,

4. Przebieg procesu reklamacji

1. Przyjęcie reklamacji przesłanej na adres [email protected]).
2. Rejestracja reklamacji.
3. Przeanalizowanie reklamacji pod względem formalnym:
a. Akceptacja formalna reklamacji i przekazanie do analizy merytorycznej
lub
b. Odrzucenie bez rozpatrywania z powodu braków formalnych
4. Ustalenie propozycji rekompensaty i przedstawienie jej klientowi a. Akceptacja przez klienta propozycji rekompensaty i zamknięcie procesu reklamacyjnego
5. Kontakt z klientem w celu osiągnięcia porozumienia w kwestii ustalonej propozycji rekompensaty 7. Zamknięcie procesu reklamacji
8. Podjęcie działań korygujących

5. Terminy
1. Każdy Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących usług w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia realizowanej usługi.
2. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przez organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 21 dni (z uwzględnieniem w obu przypadkach dni roboczych). Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną.

6. Dokumenty związane z funkcjonowaniem procedury


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

a) nazwę/imię i nazwisko Użytkownika;
b) adres siedziby/zamieszkania Użytkownika;
c) przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.);
d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji;
e) oczekiwania Użytkownika wobec eluban.pl

Podziel się

Napisz do nas!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas.

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama