Reklama
Reklama
ORSKA x PARADYŻ: limitowane breloki z ceramiki. Światowy debiut w Berlinie, polska premiera w Warszawie
1/21
Premiera ORSKA x PARADYŻ – goście wydarzenia

Zbiorowy kadr z polskiej premiery „Statement piece by ORSKA x PARADYŻ” w Warszawie Wschodniej; industrialne wnętrze z zielenią i gablotami.
2/21
Ekspozycja breloków – spotkanie z gośćmi

Wernisaż kolekcji w otoczeniu czarnych postumentów i kolorowych ekspozytorów; rozmowy o designie i rzemiośle less waste.
3/21
Detal kolekcji – pozłacany brelok ORSKA x PARADYŻ

Ujęcie podkreśla ręczne wykończenie i charakter „statement piece”; biżuteria powstała z przetworzonych fragmentów MONUMENTAL Ceramiki Paradyż.
Reklama
4/21
Wernisaż w Warszawie Wschodniej – przy gablotach

Premierowa prezentacja kolekcji; w tle postumenty z gablotami i instalacje kolorystyczne, atmosfera spotkania branżowego.
5/21
Goście premiery – strefa ekspozycji ORSKA x PARADYŻ

Kadr z części networkingowej; rozmowy o funkcjonalności breloków i sposobach noszenia ich jako naszyjników.
6/21
Przy kolekcji – rozmowy o rzemiośle i designie

Spotkanie przy ekspozycji w otoczeniu drewnianych regałów i zieleni; podkreślona idea połączenia ceramiki i jubilerstwa.
7/21
Album i inspiracje – rozmowy z publicznością

Kuluarowy moment wydarzenia ORSKA x PARADYŻ; goście dzielą się wrażeniami i przeglądają materiały towarzyszące kolekcji.
8/21
Ekspozycja ORSKA x PARADYŻ – oglądanie gablot

Uczestnicy premiery przyglądają się detalom limitowanej kolekcji; widoczne ekspozytory w kolorach niebieskim i fuksji na marmurowych postumentach.
9/21
Detal pozłacanego breloka – ORSKA x PARADYŻ

Packshot podkreślający ręczne wykończenie i fakturę breloka stworzonego z przetworzonych fragmentów ceramiki MONUMENTAL.
10/21
Podziękowania po premierze – kwiaty dla organizatorów

Kadr z finału wernisażu w restauracji Warszawa Wschodnia; w tle strefa z logo Paradyż.
11/21
Warszawa Wschodnia – miejsce polskiej premiery

Fasada z cegły i zielenią akcentuje industrialny klimat przestrzeni, w której zaprezentowano limitowaną kolekcję.
12/21
Produkt – brelok ORSKA x PARADYŻ na tle ceramiki

Packshot promujący limitowaną linię „Statement piece”; połączenie biżuterii i ceramiki w duchu less waste.
Reklama
13/21
Wernisaż kolekcji – przestrzeń wystawowa pełna gości

Panorama wydarzenia: marmurowe postumenty, kolorowe ekspozytory i networking wśród zaproszonych gości.
14/21
Rozmowy przy gablotach – ORSKA x PARADYŻ

Kuluarowe spotkania między gablotami; tło stanowią instalacje z biżuterią i zieleń aranżacji.
15/21
Błękitna ekspozycja – breloki ORSKA x PARADYŻ

Aranżacja w odcieniach błękitu prezentuje różne formy breloków – od długich łańcuchów po geometryczne zawieszki inspirowane naturą.
16/21
Branding wydarzenia – PARADYŻ x ORSKA na bukietach

Detal identyfikacji wizualnej premiery; elegancki bukiet podkreśla charakter wydarzenia i współpracę marek.
17/21
Przy fuksjowej gablocie – projekt i premiera

Portret przy ekspozycji kolekcji „Statement piece” w przestrzeni z zielenią i marmurowymi postumentami.
18/21
Kuluary wernisażu – chwila na zdjęcie

Nieformalny kadr ze strefy networkingowej; rozmowy gości i poczęstunek towarzyszą oglądaniu biżuterii.
19/21
Rozmowy o designie – przy gablotach z brelokami

Kuluarowe spotkanie między gablotami; widoczne instalacje w odcieniach fuksji oraz drewniane regały z zielenią.
20/21
Detal kolekcji – złote zawieszki liści

Motywy roślinne nawiązują do natury; biżuteria powstaje w duchu less waste, z wykorzystaniem elementów ceramicznych.
21/21
„Dłoń” – symboliczny brelok na kwiatowej instalacji

Ikoniczny element kolekcji „Statement piece” prezentowany na efektownej, ręcznie wykonanej ekspozycji.
Reklama






Napisz komentarz
Komentarze