– Inwestycja będzie realizowana odcinkami – mówi nam Jacek Kowalewski, członek Zarządu Powiatu Tomaszowskiego odpowiedzialny za inwestycje w infrastrukturę drogową. – Chodzi o to, by nie sparaliżować całkowicie ruchu w mieście.
Przetarg na budowę kanalizacji wygrała firma z Moszczenicy, oferując cenę 923 tys. zł.
Niestety zamówienie nie obejmuje przebudowy chodników ani położenia nowej nawierzchni asfaltowej, a jedynie „przywrócenie do stanu poprzedniego”, co może oznaczać tylko załatanie dziury w miejscu, w którym dokonano wykopu.
Tymczasem, zdaniem mieszkańców, ulica Głowackiego wymaga całkowitej i kompleksowej przebudowy. Porusza się nią ciężki transport, w tym piaskarki wożące piach z kopalni na Białej Górze.
– Można się nabawić nerwicy – opowiada nam pan Roman. – Za każdym razem, gdy przejeżdża tędy taki duży samochód, w mieszkaniu wszystko się trzęsie. Na ulicy jest ciemno i niebezpiecznie. Po prawej stronie zrobiono ścieżkę rowerową, po lewej – chodnik w całości kwalifikuje się do wymiany. Tu jest po prostu niebezpiecznie. Skoro już rozkopuje się całą ulicę, to czy nie można zrobić remontu z prawdziwego zdarzenia? – dodaje.
– Ciężki transport kołowy to duży problem w całym mieście. Jest tylko jedno sensowne rozwiązanie: budowa drogi S74 wraz z obwodnicą miasta – uważa Jacek Kowalewski.
W związku z rozpoczęciem robót budowlanych od 13 grudnia obowiązuje zmieniona trasa przejazdu linii nr 3: z pominięciem ulic prez. Mościckiego i B. Głowackiego. Przejazd odbywa się ulicą św. Antoniego do ul. Mazowieckiej.
Zmiana trasy obowiązuje w obu kierunkach. Na trasie objazdu obowiązują wszystkie przystanki. Kursy linii nr 3 rozpoczynające się z pl. Kościuszki opóźnią się o 2 minuty.

























































Napisz komentarz
Komentarze