Jakie wymogi stawiane są potencjalnym kandydatom? Oczekiwane są: wykształcenie wyższe oraz minimum 5 lat stażu pracy. Ubiegając się o to stanowisko należy przygotować koncepcję funkcjonowania instytucji zarówno od strony programowej i finansowej.
Kandydat musi posiadać też doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych i mieć talent menadżerski.
Dokumenty na konkurs można składać do 28 grudnia 2015 r. Szczegółowe informacje dostępne są oczywiście w Biuletynie Informacji Publicznej Tomaszowa Mazowieckiego. Na 30 grudnia zaplanowano przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
Który z nich "spełni wszystkie wymogi kwalifikacyjne stawiane w ogłoszeniu o naborze oraz uzyska najwyższą liczbę punktów a ponadto posiadał będzie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem, a w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej przedstawi spójną i racjonalną koncepcję funkcjonowania i rozwoju jednostki?
- odpowiedź na te pytania przedstawimy naszym czytelnikom niezwłocznie po rozstrzygnięciu.






















































Napisz komentarz
Komentarze