Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 18 grudnia 2025 13:39
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

Firma, która odmieniła polski rynek. MediaMarkt ma już 25 lat

Ćwierć wieku temu rozpoczął się nowy rozdział na rynku elektroniki użytkowej. Specjalistyczne sklepy MediaMarkt szturmem podbiły serca Polaków i ukształtowały ich technologiczne gusta. Dziś marka nadal wyznacza trendy w branży i podejmuje kolejne wyzwania odpowiadając na potrzeby współczesnego, wymagającego użytkownika nowych technologii.

MediaMarkt od początku swojej obecności w Polsce jest wyrazistą marką, przełamuje schematy i wyznacza nowe trendy. W latach 90. wielkopowierzchniowe markety z elektroniką nie były jeszcze tak popularne jak dziś. Pojawienie się na rynku MediaMarkt zmieniło ten stan rzeczy. Polska, której gospodarka dopiero przybierała nowy kształt, była spragniona nowości - szczególnie tych związanych z technologią. Nic dziwnego, że otwarcie w październiku 1998 roku specjalistycznego sklepu marki w Czeladzi, w którym można było zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne artykuły elektroniczne, było strzałem w dziesiątkę.

Market w Czeladzi niedługo był tym jedynym. W samym 1999 roku otwarto kolejne sklepy w Poznaniu, Częstochowie, podwarszawskich Markach, Zabrzu i Łodzi. Sieć z czerwonym logo stawała się coraz bardziej rozpoznawalna. Klienci zaufali jej na tyle, że w krótkim czasie została pierwszym adresem Polaków, jeśli chodzi o zakup telewizorów, komputerów czy lodówek.

Nie ma wątpliwości, że MediaMarkt w dużej mierze ukształtował zwyczaje zakupowe Polaków. Znakiem rozpoznawczym sieci stały się częste i głośnie promocje czy możliwość zakupów sprzętu RTV i AGD w systemie rat 0%. Pamiętna stała się również wprowadzona przez sieć akcja „Świat bez VAT” - atrakcyjne promocje przyciągały tak dużą liczbę klientów, że niejednokrotnie wymagały interwencji pracowników ochrony.

Ćwierćwiecze przemian w branży elektroniki użytkowej w Polsce

Rynek elektroniki użytkowej w Polsce rozwijał się niezwykle dynamicznie w ciągu tych 25 lat. Jak wskazuje GfK -an NIQ company, rośnie ogólna siła nabywcza Polaków, którą definiujemy jako sumę dochodów netto na mieszkańca naszego kraju. Dla przykładu, w roku 2013 potencjał zakupowy statystycznego Polaka wynosił 24 571 złotych, a w 2023 roku jest to już 44 925 złotych w skali roku.

Sklepy stacjonarne MediaMarkt były zawsze magnesem dla użytkowników nowych technologii poszukujących fachowego doradztwa, możliwości porównania różnych modeli sprzętów czy przetestowania najnowszych rozwiązań. Zaoferowanie konsumentom możliwości rezerwacji produktów przez stronę internetową czy uruchomienie w 2012 roku sprzedaży online otworzyło konsumentom szerszy dostęp do elektroniki użytkowej. Dwa lat później marka ruszyła w trasę po Polsce z kampanią promocyjną „MediaMarkt Tour” docierając z mobilnym miasteczkiem technologicznym do mieszkańców mniejszych miejscowości i promując zakupy przez Internet.

Realizacja strategii omnichannel dała sieci wiele dróg dotarcia do konsumentów, co sprawdziło się szczególnie w okresie zamknięcia dużej części sklepów stacjonarnych, podczas pandemii. A to jeszcze nie koniec wyznaczonych przez markę standardów na przestrzeni lat. Sieć jako pierwsza wprowadziła np. wyprzedaże sprzętu RTV/AGD na tak dużą skalę, szeroką ofertę usług dodatkowych czy pierwszy na rynku elektroniki użytkowej klub lojalnościowy „Klub MediaMarkt”, oferujący jego uczestnikom liczne korzyści. Program liczy już ponad 4 miliony uczestników i stale się powiększa. Nowością w branży było również wprowadzenie do oferty w 2010 roku produktów marek własnych PEAQ, ISY, ok. i KOENIC, dając tym samym klientom tańszą i sprawdzoną alternatywę nowoczesnych urządzeń.

„Otwartość na innowacje oraz szybkie reagowanie na zmiany i ewoluujące potrzeby klientów są szczególnie ważne na tak dynamicznym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Od początku MediaMarkt jest dla klientów partnerem i przewodnikiem po świecie nowych technologii i cały czas rozwijamy tę koncepcję zapewniając użytkownikom nowych technologii najlepsze doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach sprzedaży” - mówi Snjezana Bandner, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Marka z wartościami, czyli zrównoważone wejście w kolejne lata

MediaMarkt rozwija się w sposób zrównoważony. Chcąc w przejrzysty sposób zrealizować tę obietnicę marka stworzyła logo „BetterWay” pod którym skupia wszystko, co wiąże się ze zrównoważonym rozwojem, sprawiedliwością społeczną i ochroną środowiska - wartości bliskie coraz większej liczbie klientów, szczególnie młodych.

Produkty oznaczone logo „BetterWay” wspierają klientów marki w prowadzeniu zrównoważonego stylu życia. Aby produkt, został oznaczony zielonym znakiem, musi spełniać kryteria niezależnej organizacji testującej lub kryteria MediaMarkt opracowane we współpracy z TÜV Rheinland w danej kategorii sprzętów. Oceniana jest społecznie odpowiedzialna produkcja, użyte materiały, wydajność energetyczna i emisje lub możliwość recyklingu produktu.

Dobry sprzęt? To już nie wystarczy

Jednym z najważniejszych trendów, za którym podąża sieć, jest sukcesywne rozwijanie oferty usług. Dla współczesnego klienta sam produkt, nawet wyjątkowo wyspecjalizowany i w dobrej cenie, to obecnie zdecydowanie za mało. Coraz częściej liczy się pozytywne doświadczenie związane z zakupami, na które składają się wartości reprezentowane przez daną markę, ale i szeroki wybór usług wspierających klienta w całej ścieżce zakupowej oraz efektywnym użytkowaniu produktu. Potwierdza to najnowsze badanie wykonane we wrześniu 2023 roku na zlecenie MediaMarkt przez agencję SW Research, pt. „Rozwój usług w branży elektroniki użytkowej”.[1] 2/3 ankietowanych badania deklaruje, że do zakupów elektroniki w danej sieci zachęca ich dostępność dodatkowych usług. Najczęściej wskazywane są dostawa i transport RTV i AGD - z tej możliwości korzystało aż 47% respondentów. Na drugim miejscu plasują się popularne w ostatnich latach zakupy na raty lub odroczone płatności (28%), a nieco mniejszy odsetek respondentów deklaruje, że korzystał z dodatkowego ubezpieczenia sprzętu (24%). Wyniki te potwierdzają, że sam dobry sprzęt już nie wystarczy dzisiejszym konsumentom.

Badani po raz kolejny potwierdzają też jak ważnym kryterium zakupowym jest zrównoważone podejście marki. Stąd duże zainteresowanie usługami pomagającymi oszczędzać zasoby: Oferta wypożyczenia urządzeń elektronicznych zainteresowała co trzeciego badanego. Do największych zalet wynajmu urządzeń wg respondentów należy możliwość wypróbowania różnych rodzajów sprzętu (39%), a także oszczędność pieniędzy (31%). Prawie 21% badanych postrzega sharing urządzeń elektronicznych jako ekologiczne rozwiązanie.

Jak widać, w sklepach z elektroniką użytkową, świadczenie usług jest konieczne, aby zdobyć pełne uznanie klienta. Taki też cel konsekwentnie realizuje MediaMarkt.

Wszystkie z wymienionych wyżej usług można znaleźć w ofercie MediaMarkt, co jest efektem mocnego skupienia się na kliencie i jego potrzebach. Poza sharingiem MediaMarkt wzbogacił swoje portfolio także o usługi wydłużające sprzętom życie, np. naprawa pogwarancyjna, zabezpieczanie ekranów urządzeń mobilnych, czy możliwość zamiany zużytego sprzętu elektronicznego na kartę podarunkową do sklepów sieci.

Reklamy, które znają wszyscy

MediaMarkt zapewne nie zaistniałby na polskim rynku tak mocno w przestrzeni publicznej, gdyby nie odważny, wcześniej nierzadko polaryzujący społeczeństwo, przekaz marketingowy. Chyba każdy pamięta hasło „Powinni tego zabronić”, nie mówiąc już o jednym z najpopularniejszych sloganów reklamowych lat 2000’ - „Nie dla idiotów”. W telewizji pojawiały się reklamy, wobec których nie można było przejść obojętnie, jak spoty z udziałem ludzi chodzących z torbami MediaMarkt, których ani na chwilę nie mogli odłożyć, ponieważ - jak przekonywali - „Prawdziwej okazji nie wypuszcza się z ręki”. Natomiast pokazywanie ekstremalnie bezsensownych zachowań bohaterów reklam, lektor kwitował stwierdzeniem: „Ten pan nie kupuje w MediaMarkt”.

Inspiracją do tworzenia ciekawych i zaangażowanych w bieżące wydarzenia kampanii, były wydarzenia sportowe czy społecznie ważne tematy, jak np. mający rzekomo nadejść koniec świata w 2012 roku. Reklamy sieci jednych śmieszyły, drugich denerwowały, jeszcze innych skłaniały do zastanowienia. Jedno jest pewne - nigdy nie pozostawały bez echa. I o to właśnie chodziło.

Przekaz marki z biegiem lat się zmieniał, podobnie jak wrażliwość odbiorców, jednak kampanie MediaMarkt niezmiennie cechują się dużą dawką humoru i odniesieniem do aktualnych potrzeb konsumentów. Kilka lat temu twarzami marki zostali bohaterowie komiksów Papcia Chmiela - Tytus, Romek i A’Tomek. Dziś poprzez hasło „Let’s Go” marka dzieli się z odbiorcami energią i radością z poznawania technologii i jej nieograniczonych możliwości. Droga reklamowa MediaMarkt pokazuje, że jako firma związana z nowoczesnymi technologiami, marka śmiało patrzy w przyszłość, konsekwentnie realizując swoje cele poprzez budowanie najlepszych doświadczeń klientów.

MediaMarkt zaprasza do wspólnego celebrowania

Jubileusz 25. lat na polskim rynku MediaMarkt świętuje kampanią „Let’s Party 25 lat”, kierując tym samym do klientów zaproszenie do wspólnego celebrowania ćwierćwiecza marki i odkrywania radości z nowych technologii.

„Jubileusz to ważne wydarzenie dla marki i świętujemy go razem z naszymi klientami, dzieląc się z nimi naszą pasją do technologii. Każdego dnia dbamy o to, żeby zapewnić im jak najlepszą ofertę produktów i usług, wzmacniając również pozytywne doświadczenia zakupowe w każdym kanale sprzedaży. Dlatego modernizujemy nasze markety, poprawiamy funkcjonalność sklepu internetowego oraz contact center, a także modyfikujemy i wzbogacamy nasz asortyment wsłuchując się w potrzeby klientów - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Co ważne, rozwijamy się w sposób zrównoważony, dbając o lepszą przyszłość ludzi i środowiska” - mówi Snjezana Bandner, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Na klientów MediaMarkt w ramach kampanii „Let’s Party 25 lat - 25 lat technologii, 25 niskich cen”, która potrwa przez cały październik, czekają liczne atrakcje urodzinowe, m.in.:

- tematyczne eventy w wybranych sklepach marki poświęcone fotografii, urodzie czy kawie. W programie są również pokazy kulinarne oraz Gaming Tour,

- specjalny urodzinowy produkt na każdy dzień przez 25 kolejnych dni października,

- atrakcyjna urodzinowa oferta promocyjna na sprzęty z każdej kategorii produktowej.

Szczegóły są dostępne na stronie mediamarkt.pl.

[1] Badanie na zlecenie MediaMarkt zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1015 Polek i Polaków, powyżej 18 roku życia w dniach 12-13 września 2023 roku.

O MediaMarkt

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się mistrzem najlepszych doświadczeń zakupowych w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. Polscy konsumenci doceniają markę, przyznając jej na podstawie badań sondażowych liczne nagrody, m.in. Gwiazda Jakości Obsługi 2022 i 2023, Złoty Laur Konsumenta 2022, Laur Konsumenta 2022 oraz e-Laur Konsumenta.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

Reklama
Reklama
Repertuar kina Helios

Repertuar kina Helios

W najbliższym tygodniu Helios zaskoczy kinomanów nie tylko mnogością propozycji filmowych, lecz także projektów specjalnych dla widzów o rozmaitych zainteresowaniach. W repertuarze znajdzie się najnowsza animacja „Magiczna gwiazdka zwierzaków”, japoński hit „Jujutsu Kaisen: Execution” oraz projekcje muzyczne i tematyczne cykle.Od piątku, 12 grudnia w repertuarze zagości nowość w klimacie nadchodzących Świąt – animacja „Magiczna gwiazdka zwierzaków”. Podczas gdy dzieci wypatrują Świętego Mikołaja, on sam rozbija się na lodowej wyspie, z której musi wydostać się jak najszybciej. Jednocześnie maleńkie pisklę musi uratować przyjęcie w kurniku, dziewczynka, której mama wciąż jest bardzo zajęta, szuka choinki na własną rękę, mały jenot zgubił się w lesie, a ryś próbuje dotrzeć na czas na magiczny spektakl. Różnorodne historie przypomną kinomanom, dlaczego co roku nie możemy doczekać się Gwiazdki!Na ekranach Heliosa znajdą się też inne gwiazdkowe produkcje. „Mikołaj i ekipa” to historia Świętego Mikołaja, który po niefortunnym wypadku zaczyna uważać się za superbohatera i znika tuż przed Wigilią… Elf Leo oraz odważna 11-letnia Billie wyruszają na wielkie poszukiwania, a po drodze odkrywają spisek bezwzględnego producenta zabawek, chcącego zniszczyć świąteczną tradycję i przejąć kontrolę nad prezentami… Inną propozycją na rodzinny seans jest zabawny tytuł „Mysz-masz na Święta”. Mysia rodzina szykuje się do wspólnego spędzania Świąt. Jednak wszystko się zmienia, kiedy w ich domu pojawiają się… ludzie. Myszy nie chcą dzielić się przestrzenią i rozpoczynają realizację planu, który mają na celu wyproszenie nieproszonych gości! Wśród filmów dla widzów w każdym wieku ogromną popularnością cieszy się animacja Disneya „Zwierzogród 2”. Opowiada ona o ambitnej króliczej policjantce, Judy Hops oraz przebiegłym lisie, Nicku Bajerze. Duet detektywów tym razem rusza tropem tajemniczego gada, który nagle pojawia się w Zwierzogrodzie. Helios zaprasza na inne filmowe hity, do których należy kontynuacja horroru na podstawie kultowych gier – „Pięć koszmarnych nocy 2”. Akcja filmu toczy się rok po traumatycznych wydarzeniach w pizzerii Freddy’ego Fazbeara. Mike Schmidt i policjantka Vanessa Shelly próbują chronić młodszą siostrę Mike’a, Abby, jednak dziewczynka zaczyna potajemnie wracać do pizzerii, a w tle ponownie pojawia się postać tajemniczego Williama Aftona. Nadal na ekranach sieci dostępny jest też szeroko komentowany „Dom dobry” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. Obraz przedstawia toksyczny związek Gośki i Grześka, w którym dochodzi do coraz bardziej niebezpiecznych sytuacji, a przemoc staje się codziennością… W głównych rolach wystąpili Agata Turkot i Tomasz SchuchardtSieć przygotowała również seanse dla fanów japońskiej animacji w ramach cyklu Helios Anime. W dniach 12-18 grudnia we wszystkich kinach odbędą się projekcje tytułu „Jujutsu Kaisen: Execution Shibuya Incident x The Culling Game Begins”. Kulminacją filmu, który podsumowuje dotychczasowe wydarzenia z serialu, jest dramatyczny pojedynek dwóch ulubionych uczniów Gojō. To wstęp do trzeciego sezonu anime, prezentowany przedpremierowo w kinach! Na piątek, 12 grudnia zaplanowano wydarzenie z cyklu Nocne Maratony Filmowe – tym razem będzie to Maraton Strachów. O godzinie 23:00 rozpoczną się projekcje aż czterech horrorów, w tym porywającej nowości „Cicha noc, śmierci noc”. To nie koniec projektów specjalnych odbywających się w najbliższym tygodniu! Swój czas w repertuarze będzie miał słynny maestro i jego orkiestra. „André Rieu. Wesołych Świąt!” to koncert z najpiękniejszymi kolędami i przebojami na radosny czas wyczekiwania Gwiazdki. Widowisko będzie dostępne w piątek i sobotę, 12 i 13 grudnia, a następnie 17 i 18 grudnia. Ponadto w niedzielę, 14 grudnia w wybranych kinach sieci odbędzie się wyjątkowa transmisja baletu „Dziadek do orzechów” wprost z Londynu! Widowisko urzeka niezwykłą choreografią i magiczną scenografią, nawiązującą do świątecznej aury.W poniedziałek, 15 grudnia do wybranych lokalizacji zawita cykl Kino Konesera z tajwańskim kandydatem do Oscara – „Left-Handed Girl. To była ręka… diabła!”. Samotna matka i jej dwie córki powracają do Tajpej po kilku latach życia na wsi, aby otworzyć stoisko na tętniącym życiem nocnym targu. W czwartkowe popołudnie, 18 grudnia we wszystkich kinach zagości cykl Kultura Dostępna i komedia „LARP. Miłość, trolle i inne questy”. Sergiusz, nastolatek zakochany w fantastyce i LARP-ach, zmaga się z prześladowaniami w szkole i swoim uczuciem do Helen. Gdy odkrywa jej tajemnicę, zyskuje szansę na niezwykłą przygodę!Bilety na grudniowe seanse dostępne są w kasach kin Helios, w aplikacji mobilnej oraz na stronie www.helios.pl. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a także zaoszczędzić w ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”.Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Obecnie dysponuje 53 kinami, które mają łącznie 300 ekranów i ponad 54 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych grup medialnych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (portal Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Eurozet).Data rozpoczęcia wydarzenia: 12.12.2025
Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Szybkim

Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Szybkim

Gwiazdy europejskiego łyżwiarstwa szybkiego w Tomaszowie Mazowieckim powalczą o medale mistrzostw EuropyTo będzie jeden z najważniejszych sprawdzianów przed igrzyskami olimpijskimi w Mediolanie! Na początku stycznia, niespełna miesiąc przed rozpoczęciem najważniejszej imprezy sportowej czterolecia, w Tomaszowie Mazowieckim odbędą się Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Szybkim.Tomaszów Mazowiecki kolejny raz będzie gościł czołowych panczenistów Europy a Polacy będą startować w najmocniejszym składzie, z wszystkimi gwiazdami polskich panczenów, m.in. Kają Ziomek-Nogal, Andżeliką Wójcik, Damianem Żurkiem, Markiem Kanią, Piotrem Michalskim, czy Władymirem Semirunnijem na czele.Mistrzostwa Europy w tomaszowskiej Arenie Lodowej rozpoczną się w piątek, 9 stycznia, wieczorem. Już pierwszego dnia o medale zawodnicy powalczą w czterech konkurencjach – sprincie drużynowym kobiet, drużynie mężczyzn oraz na 3000 metrów kobiet i 1000 metrów mężczyzn. Dzień później zmagania rozpoczną się o godz. 14, a w programie są sprint drużynowy mężczyzn, 500 metrów kobiet, 5000 metrów mężczyzn i 1500 metrów kobiet. Mistrzostwa zakończą się w niedzielę, 11 stycznia, a tego dnia w Arenie Lodowej zostaną rozdane medale na dystansach 1000 metrów kobiet, 500 i 1500 metrów mężczyzn oraz w rywalizacji drużynowej mężczyzn i w biegach ze startu masowego.Organizatorzy jak zawsze przygotowali dla kibiców jak zawsze dużo dobrej zabawy, emocji a całość uświetni piątkowy pokaz świateł.09-11 stycznia 2026 r.Arena Lodowa w Tomaszowie Mazowieckim.Data rozpoczęcia wydarzenia: 09.01.2026
Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie

Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie

Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie (Wincentynów) – wyjątkowy wieczór w domowym salonieJuż 18 stycznia 2026 roku (niedziela) o godz. 17:00 Czesław Mozil zaprasza na jedyne w swoim rodzaju wydarzenie muzyczne — koncert "Czesław Mozil Solo – w mieszkaniu". Miejsce: niewielka wieś Wincentynów (gmina Sławno, powiat opoczyński), blisko Opoczna, w malowniczym zakątku województwa łódzkiego. Prywatna przestrzeń – salon domu – stanie się areną bliskiego spotkania artysty z publicznością.Miejsce pełne folklorystycznego klimatuWincentynów to kameralna miejscowość — według danych z 2021 r. liczy zaledwie 179 mieszkańców W sąsiedztwie znajduje się prywatny miniskansen "Niebowo", prezentujący tradycyjną wiejską architekturę regionu opoczyńskiego: chatę ze strzechą, ziemiankę, stodółkę i autentyczne wnętrza izby białej, kuchni i sieni.  Ta nieoczywista, serdeczna sceneria doskonale komponuje się z domowym klimatem koncertów Mozila.Co czyni ten wieczór wyjątkowymBliskość artysty: Czesław zagra niemal jak "u sąsiada" — w salonie, na kanapie, czasem na podłodze, a może ktoś usłyszy go z kuchni. Ta forma koncertu wyczarowuje atmosferę kameralności i autentycznego kontaktu.Unikalna formuła: To połączenie solowego show muzycznego i błyskotliwego stand-upu — pełne inteligentnych obserwacji, humoru i muzycznych emocji.Repertuar: Poza znanymi piosenkami, usłyszymy utwory z ostatnich albumów oraz premiery nowych nagrań, które trafią na kolejną płytę.Aktualny czas twórczy: Mozil zdobył tegoroczną Festiwalową Nagrodę Opola za piosenkę „Ławeczka”, singiel „Leń” z „Akademii Pana Kleksa 2” stał się hitem, a jego album „Inwazja Nerdów vol. 1” zdobył Fryderyka w 2025 roku.Kilka faktów o artyścieUrodzony w 1979 r. w Zabrzu, wykształcony akordeonista (Król. Duńska Akademia Muzyczna w Kopenhadze) Twórca złożonych dzieł: muzyka, teksty, aktorstwo dubbingowe (np. Olaf z "Krainy Lodu"), osobowość TVLaureat licznych nagród: Fryderyków, nagrody opolskiego festiwalu, platynowych płytStyl znany z połączenia kabaretu, folku, punka i inteligentnego humoru — trudno zamknąć go w jednym słowie Szczegóły wydarzeniaData: 18 stycznia 2026 (niedziela), godz. 17:00Miejsce: dom mieszkalny w Wincentynowie k. Opoczna („Niebowo”)Bilety: tylko 40 sztuk, cena 130 zł — dostępne na stronie: [biletomat.pl]Więcej informacji na: wydarzenie na FacebookuTaki koncert to znakomita okazja, by przeżyć muzykę i humor Mozila w najbardziej osobistej formie. To więcej niż performance — to spotkanie, które zostaje w pamięci na długo.Data rozpoczęcia wydarzenia: 18.01.2026

Polecane

Alicja w krainie czarów, czyli jak wpaść z deszczu pod rynnę

Alicja w krainie czarów, czyli jak wpaść z deszczu pod rynnę

Na wczorajszej sesji Rady Powiatu Tomaszowskiego po raz kolejny nie udało powołać się nowego Zarządu Powiatu. Co prawda w programie obrad, jaki przesłano radnym takiego punktu nie było, ale w kuluarach mówiono o wniosku o rozszerzenie porządku. Postaram się nieco odsłonić kulisy tego, co dzieje się w powiecie a więc i w mieście, bo samorządy, to jednak system naczyń połączonych, których zadania powinny mieć charakter komplementarny. Taki przynajmniej był zamysł twórców tzw. reformy samorządowej. Nie przewidzieli oni jednak jednego. Otóż tego, że te nasze najmniejsze ojczyzny, zawłaszczą partyjniackie grupy interesów.Data dodania artykułu: Wczoraj, 07:05 Liczba komentarzy: 3 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 4
EFEKT CHOPINA w PCASDo 25. Brygady Kawalerii Powietrznej trafią dwa kolejne śmigłowce AW149Alibaba i 40 rozbójników, czyli samorządowy Sezamie otwieraj sięAlicja w krainie czarów, czyli jak wpaść z deszczu pod rynnęSzukali satanistów... znaleźli całkiem coś innegoBadanie: 77 proc. badanych lubi dawać prezentyŚwiąteczne seanse w kinach HeliosRada Powiatu Tomaszowskiego odrzuciła budżet 2026Ostatni Jarmark Bożonarodzeniowy w Tomaszowie już w ten weekend!Płk Piotr Gołos przejął dowodzenie w Tomaszowie MazowieckimAtak młotkiem i nożem przy ul. Czołgistów. Prokuratura mówi o usiłowaniu zabójstwaDzięki rozbudowie DK48 w Inowłodzu ma poprawić się bezpieczeństwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: BIP-iecTreść komentarza: A TTBS kierują: 1 Prezes Spółki, 2 jego zastępców oraz 1 Prokurent ( Radna rady powiatowej) a nadzór nad spółką stanowi 3 osobowy Zarząd. Czy nie jest ich za dużo?Źródło komentarza: Alibaba i 40 rozbójników, czyli samorządowy Sezamie otwieraj sięAutor komentarza: Najważniejsza jest partia.Treść komentarza: Ja głosuje przede wszystkim na listę o szyld partyjny. Lokalne kadry są w zasadzie bez znaczenia, żadnej tej gęby dajmy na to z Rady Miasta czy Powiatu nie sądzę szacunkiem. Część pamiętam z dawnych lat, to były miernoty wyrzucane ze szkół (musiał się przenieś, albo nie zdałby z klasy do klasy), niektórzy ...nie zdawali z klasy do klasy... Zatem kto to jest? Sklep z gaciami dla seniorów jest jakaś rekomendacją? xDŹródło komentarza: Alibaba i 40 rozbójników, czyli samorządowy Sezamie otwieraj sięAutor komentarza: Maciek MTreść komentarza: Co z tego, że mamy wiele rond, jak my nie umiemy jak po nich jeździć. Z politowaniem...Źródło komentarza: Tomaszów Mazowiecki czeka drogowa rewolucjaAutor komentarza: MichuTreść komentarza: Najlepszy był radny miejski i jego odniesienie do jego pracy magisterskiej. Pamiętamy , pamiętamy. A tak z ciekawości to ile osób studiujących z UM miało dotację na te studia ? . Może zamiast tego jakaś przypowieść z zajęć ? Czy sądzicie elito , że ludzie nie mają pamięci ?Źródło komentarza: Alicja w krainie czarów, czyli jak wpaść z deszczu pod rynnęAutor komentarza: TomaszówTreść komentarza: Jesteśmy chyba jednym powiatem w Polsce gdzie pisiory głosują za odwołaniem pisiorow!brawo panie prezydencie WIT KO:)mam nadzieję ,że ci wszyscy prawicowi wyborcy w kolejnych wyborach pani podziękują!całkowity brak honoru!Źródło komentarza: Alibaba i 40 rozbójników, czyli samorządowy Sezamie otwieraj sięAutor komentarza: Po/PiS=PSLTreść komentarza: Proszę Was przestańcie promować tego gościa!!!Źródło komentarza: Szukali satanistów... znaleźli całkiem coś innego
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama