Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 27 czerwca 2026 13:44
Reklama Twój Sklep Medyczny
Reklama

Getto, czy oaza bezpieczeństwa

Tomaszów opanowała mania odgradzania się. Gdzie tylko się da stawiane są płoty i szlabany. Ogradzane są całe osiedla ale i pojedyncze bloki. Te wszystkie zasieki mają ponoć poprawiać bezpieczeństwo mieszkańców. Prawda jest jednak taka, że z tym bezpieczeństwem bywa różnie. Weźcie udział w naszej sondzie

- Nie wiem, czy ma to tworzyć jakieś poczucie pozornej elitarności? Zamkniemy się i jesteśmy lepsi? Poprawa jakości przez przebywanie za kratami? To raczej tworzenie getta. Tomaszów to stosunkowo bezpieczne miasto. Zdarzają się incydenty ale są rzadkie. Już nawet coraz mniej pijaków widać na ulicach. Przed czym mają więc te płoty ochraniać ludzi, którzy próbują się za nimi ukryć - pisze czytelniczka naszego portalu.

 

­- Te ogrodzenia to jakaś porażka. Strażacy sobie z bramami poradzą w razie pożaru, ale dla nas to prawdziwy kłopot. Jedziemy na wezwanie, a tam brama albo szlaban. A często liczy się każda minuta. Co gorsza zamyka się też ciasne uliczki, na których trudno jest manewrować. Miałem kiedyś przypadek, gdzie starszą panią na noszach musieliśmy nieść kilkadziesiąt metrów - opowiada jeden z ratowników medycznych z Tomaszowskiego Centrum Zdrowia.

 

- Ludzie myślą, że jak się pozagradzają, to nie będą im na parkingach obcy ludzie parkować. Zabawny jest ten sposób argumentowania w czasach, kiedy w wielu domach jest więcej niż jeden samochód. W moim bloku mieszka 30 rodzin. W części są po dwa samochody. Szacuję ich liczbę na 50. Parking mieści 15. Założenie szlabanu coś zmieni? Nie sądzę. Poza tym ja wiem, że ruch to zdrowie, ale często aby przejść z jednego miejsca w drugie trzeba sporo drogi nadłożyć, a przecież na pieszo chodzą głównie ludzie starsi - mówi mieszkanka otwartego  jeszcze osiedla. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

m&m 04.03.2018 18:27
Oto typowy przykład buraka oderwanego od rzeczywistości. Zrozum, że niektórym auta są niezbędne do życia. Naprawde zazdroszcze ludziom, którym samochody nie jest potrzebne. Połóż się na trawniku i go broń. Przecirz można wyburzyc jakiś blok i tam zbudować parking. Albo nie! Lepiej zakazać aut! I kazać wyjechać z miasta takim chamom jak ja! Jesteś na poziomie Kononowicza. Tego, który krzyczał, że nie będzie niczego. Ja akurat nie żądam od nikogo niczego, bo jestem tym, ktory sobie żyje w getcie. Pieszo chodze dużo (rekreacyjnie po lesie a nie po zasranych trawnikach), rowerem również. Ale poza tymi przyjemnymi chwilami duza czesc dnia spędzam w aucie. Podobnie jak znaczna część mieszkańców miasta. Współczuję, że twój komunistyczny rozum Tego nie pojmuje, że świat przyspieszył i należy się do tego przystosować. Te podjazdy do mnie pokazują, że Ty nawet nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Jakim trzeba być tępym żeby nie kumac, że są proste rozwiązania, które mogą rozładować problemy typu: pizzerman albo gość nie ma gdzie stanac. Ale najłatwiej postawić zakaz zatrzymania i walić mandaty zamiast zrobić coś trudniejszego: zbudoeac zatoczke czy kawałek park8ngu tu i ówdzie. Ale niektórzy wola patrzeć na innych wilkiem, wszędzie szukać podziałów na My, Oni. I wylewać wiadro pomyj na kogokolwiek. Byle pozbyć się trochę prywatnej żółci. Rozumne istota powinna wiedzieć, że życie poszczególnych jednostek różnie może być ułożone i nie wszystkich można oceniać wg swojego widzi mi się. Niestety u nas komuna mocno jeszcze zakorzeniona czego Multi jesteś przykładem.

m&m 04.03.2018 15:23
Tomaszów, to nie Londyn czy Warszawa. Gdzie mam auto postawic? Nad Pilica?Na moim boisku z dzieciństwa też teraz parking. Ale taka jest rzeczywistość. Na osiedlach( nie centrum!l) nie ma wystarczającej ilości miejsc. Trzeba je zrobić i tyle. Osiedle ogrodzone czy nie ogrodzone - miejsca parkingowe musza byc. Wszystko inne, to zaklinanie rzeczywistości.

multi99 04.03.2018 16:50
masz racje parkingi musza być ... Ale to nie powód aby je budowac kosztem trawników .... Może lepiej bylo by aby miasto czy Spółdzielnia wybudowała parking piętrowy lub podziemny ... cytuje : Gdzie mam auto postawic? A co mnie to obcchodzi ??? Nie masz miejsca parkingowego sprzedaj auto .. A nie będziesz żądał od innych aby Ci wybudowali Parking !!!! ZRESZTĄ SAM POWIEDZIAŁEŚ Tomaszów to nie LONDYN czy WARSZAWA można chodzić pieszo , poruszać się rowerem a po za tym mamy darmową MZK !!!!! i najważniejsze wszędzie jest blisko !!!!

multi99 04.03.2018 13:49
Ja też od ponad 30 lat mieszkam na osiedlu Niebrów ... Kiedys wszystko bylo wspólne .... teraz mieszkańcy bloków wojskowych odgrozili się .. Mało tego ładne boisko asfaltowe na którym wychowało się i ćwiczyło grę w piłkę nożną czy ręczną kilkanaście roczników dzieci z pobliskiej szkoły nr 10 od jakiegoś czsu przerobione na parking .... cytuję: zróbmy zakaz wjezdzania autami do miasta ... A wiesz że dużo miast wprowadza bezwględny zakaz wjazdu samochodami do CENTRUM. i na koniec POLSKIE OSIEDLA nie są przystosowane do tworzenia gett na osiedlach ..

m&m 04.03.2018 12:09
Multi jakie "jestescie", jakie "robicie"? Masz jakas paranoje, ze jacys " oni" za wszystkim stoja? Ja piszę za siebie. Zrób wszędzie trawniki i zróbmy zakaz wjezdzania autami do miasta... Na tym pseudotrawniku nikt sie nie bawi, bo jest zasrany przez psy i sasiaduje bezposrednio z ulica. Na co to komu? Las 5 minut spacerem , jak ktoś chce przyrody. To jest miasto. Sa bloki. Ludzie mają auta. Jak to przeszkadza, to na wies a nie do bloku. Nie moze byc zasrany? Ale niestety jest jak skurw... i będzie. Strach na takie coś wejść. Lepiej patrzeć na to i wzajemnie na siebie dzwonić na Straż i ganiac się mandatami. To są naprawdę absurdalne sytuacje. Ten artykuł naprawdę trafia w 10 z problemem. Człowieku mieszkam na ogrodzonym osiedlu i przez to, że moje bloki i osiedle nie jest przystosowane do ISTNIEJĄCEJ sytuacji już kilka razy byłem na straży miejskiej podobnie jak moi sąsiedzi. Ten sytuacji się nie zmieni pieprzeniiem o betonowej pustyni. Kurw.. mieszkamy w Tomaszowie. Z 4 piętra dookoła widać Las...wiec jaka pustynia?Najlepiej wszystkiego zakazać i udawać że wszystko jest w porządku.

multi99 04.03.2018 10:52
Dam wam mały przykład : mieszkam kolo szkoły podstawowej nr 10 na osiedlu NIEBRÓW ... Tam obok szkoły stoja odgrodzone płotem 3 bloki wojskowe wszystko w porządku .. TYLKO dlaczego właściciele psów mieszkający w tym gettie lub odgrodzonych blokach wychodzą na spacer ze swoimi pieskami za teren swojego ogrodzenia tam pieski się załatwiają a właściciele zostawiaja odchody tych piesków jak by nigdy nic sie nie stało i odchodzą spokojnie do swojeg bloku za płot ... Czy to jest sprawiedliwiie ???? Jeśli mieszkasz za płotem to tam wyprowadzaj psa ... Co wy o tym sądzicie ???

Robert 03.03.2018 09:18
W zasadzie to nie rozumiem ludzi,którzy przyjeżdżają z innego miasta,pakują się na osiedle ze szlabanem i maja pretensje,że nie mogą później wyjechać,bo szlaban zamknięty...Ja jadąc do innego miasta,ba,nawet w inną część naszego miasta nie wjeżdżam tam gdzie jest szlaban.Dla mnie jest to jasny sygnał,że ludzie mieszkający na danym osiedlu nie chcą tam nikogo obcego.Dalej idąc,skoro płace czynsz,podatek od gruntu,jakieś fundusze remontowe etc.to mam prawo do tego,aby wracając z pracy,móc spokojnie zaparkować swoje auto w miejscu,gdzie mieszkam,a nie szukać przez 10 minut albo i dłużej miejsca parkingowego,bo ktoś sobie tam przyjechał i zostawił auto.Szlabany jak najbardziej popieram.I dodatkowo powinny być umieszczone znaki zakazu wjazdu z wyjątkiem mieszkańców danego osiedla.Przykład,jedno osiedle przy ul.Św.Antoniego przy szkole Autobis.Idąc tam pieszo,nie zauważyłem braku miejsc do parkowania.A przeciwników takiego rozwiązania polecam zapoznać się z uczuciem,jak to jest wracać o 23 lub 24 z pracy i szukać parkingu,bo na własnym osiedlu nie możesz znaleść miejsca,dlatego że zajmują je rejestracje EL,WI,EPI itd.Pogotowie,,Policję,Straż i inne służby można wyposażyć w specjalne piloty i będzie po problemie.

m&m 03.03.2018 10:37
Robert w zasadzie masz rację, ale nie powinno też tak być, że dla tych na EL, WI i EPI nie ma sensownego rozwiązania. Jeżeli ktoś przebywa samochodem na jakimś osiedlu, to pewnie z jakiegoś powodu i nie można mówić ludziom żeby sobie parkowali 2km dalej. Ludzie się grodzą, bo słusznie chcą mieć gdzie stanąć na swoim terenie. Ale infrastruktura miejska powinna być dla wszystkich. Inaczej robi się właśnie tytułowe getto. Najważniejsze, żę JA mam gdzie stanąć a reszta niech się goni. To jest podejście? To świadczy o tym, że w pogoni za poprawą jakości życia i urządzaniem przestrzeni wokół siebie, połykamy niektóre etapy właściwego zagospodarowania. Kierowca karetki, rodzina w odwiedzinach, klient sklepu, hydraulik czy dostawca pizzy, to też użytkownik, który powinien mieć możliwość dojazdu i zaparkowania w każdej dzielnicy miasta. Podam prosty przykład. Mieszkałem kilka lat w Warszawie w bloku, który był ogrodzony i każdy miał swoje miejsce. Ale za bramą, wzdłuż ogrodzenia był zrobiony parking dla tych wszystkich, którzy się również w tym miejscu pojawiają autem i dzięki temu mają gdzie się zatrzymać. Dla kontrastu. Mieszkam teraz w Tomaszowie. Na osiedlu ogrodzonym, na którym parkujący gość- kierowca naraża się na wizytę Straży Miejskiej. Mało tego. Wielu mieszkańców ma dwa samochody i pomimo non stop wolnych miejsc również naraża się na wizytę Straży Miejskiej wzywanej z pasją przez "życzliwych aktywistów " trąbiących o "kulturze", ponieważ zaparkowało nie na swoim numerku. Teren ograniczony. Ok. Nie dla każdego parking strzeżony. Ale jaka jest alternatywa? Na ulicy niedawno naustawiano znaki zakazu. Czyli nikt nie pomyślał: kurczę- każdy blok w okolicy ma tu szlaban. Przyjedzie np. dziadek w goście i nie ma gdzie stanąć. Może by ten zasrany przez psy trawnik przerobić na parking? Nie. Lepiej zabronić WSZYSTKIEGO tym "chamom" co się odważyli odwiedzić moje Getto. Jeżeli ktoś do mnie przyjeżdża i się pyta: gdzie mam się zatrzymać, to tak naprawdę nie mam co odpowiedzieć. Takie podejście świadczy o tym, że nie dorośliśmy w Tomaszowie do strzeżonych osiedli. Niektórzy posuwają sie za daleko w walce o swoje i wyganianiu "obcych" To prawdziwa antykultura, albo prościej chamstwo ukryte pod płaszczykiem chęci zrobienia porządku. Moim zdaniem będą to Getta jeżeli tereny wokół grodzonych bloków będą dodatkowo naszpikowane zakazami zatrzymania bez dodatkowych zatoczek, parkingów dla masy ludzi, którzy próbują funkcjonować pomiędzy tymi gettami. Temat naprawdę poważny i do rozważania przez nasze władze.

multi99 04.03.2018 11:02
. Może by ten zasrany przez psy trawnik przerobić na parking? NIE NIE TRAWNIK nie może być zasrany i nie może być przerabiany na PARKING !!!!!! Mało tego jesteście zajebistymi hipokrytami ... Pod blokami własnyi oknami wszystko co zielone byście betonowali i przerabiali na PARKINGI a gdzie dzieci się maja bawic pod blokiem na PARKINGU jak nie będzie trawników ??? Ale np na wyremontowanym placu Kościuszki gdzie posadzono dodatkowo 30 drzew więcej niz wycięt starych ROBICIE AWANTURĘ że stworzono betonową pustynie !!!!!! A WY co chcecie POD BLOKAMI ROBIĆ ???? Skoro chcecie likwidować trawniki ?????? nie Betonową pustynie nie nie CHCECIE zrobi PUSTYNIE ASFALTOWĄ !!!!!

ok 02.03.2018 11:07
sprawa powinna zająć sie RADA MIEJSKA,dosyć głupot ty mieście!Zakazać zamykania bram i szlabanów np.do godz 21od7 rano.PO OTWIRAC TE GETTA,WYGLĄDAJĄ JAK KRAINA DUCHÓW.ZAMIAST SIĘ INTEGROWAC JAKO SPOŁECZEŃSTWO,TO POWSTAJĄ PRZEPAŚCIE MIĘDZY NIMI.BO PARU FILOZOFOM SIĘ UBZDURAŁO I WODE LUDZIOM Z MÓZGU ZROBILI. ZAKAZAŁBYM MIESZKANCOM TYCH OSIEDLI,NA WJAZD NA DROGI MIEJSKIE I POWIATOWE BEZ OPŁAT JEŚLI NIE CZUJĄ SIE MIESZKAŃCAMI TEGO MIASTA.CHCĄ ŻYĆ TYM GRAJDOLE TO NIE CHCEMY ICH NA ULICACH.PRECZ GETAMI!!!!!!!!!!!!!!!

m&m 02.03.2018 19:04
Myślałem, że napiszesz: "sprawa powinnam się zająć rada miejska, bo..." powinni przemyśleć, że jak się stawia szlabany i zakazy( co nie powinno być zabronione i często ma uzasadnienie), to może jakieś miejsca dla nietubylców też by się zdało zaplanować. A jak ich nie ma , to może nie karać tych nieszczesnych kierowców mandatami w różnych miejscach, tylko przemyśleć rozwiązania jak im pomóc, bo kierowca powinien dobrze sie czuc nie tylko u siebie na parkingu ogrodzonym plotem i szlabanem. Bo tak w 21 w funkcjonuje świat, że każdy musi szybko autem i wszędzie. I tym powinnabzajac się rada mieska:) A getto, to inny temat. Ale Ty napisałeś coś innego.

kolo 02.03.2018 10:01
jest taka miejscówka jadąc od ronda .. za przejściem a przed znakiem zakazu i masz dwa bloki w zasięgu a druga za wyjazdem z parkingu w prawo obok wjazdu na posesję i po sprawie

kolo 02.03.2018 09:57
jak w szlafroku to może napiwek w naturze

Jax 02.03.2018 09:11
Na 4 piętro najczęściej mi trafiają się dostawy a napiwek to sporadyczna sprawa w tych przypadkach

m&m 02.03.2018 07:42
Wcale nie jestem zadowolony w 100% ze wszystkich aspektów mieszkania "za płotem" . Nie podoba mi się grodzenie tylko ze względu na zaklepanie sobie miejsca parkingowego (choć podkreślam nie odmawiam nikomu prawa do tego). Miasto powinno być przyjazne dla swoich wszystkich mieszkańców i dostosowane do jego potrzeb. Między innymi do tego, żeby mieszkańcy mieli gdzie parkować swoje auta( gadanie, żę tomaszów, to małe miasto i nie potrzeba auta pozostawiam bez komentarza- szczęśliwi są tacy ludzie, którzy mogą tak pisać). Pamiętam osiedle z dzieciństwa- gra w palanta na terenie, gdzie jest parking, czy w hokeja na ulicy, bo ruch był mały... Teraz się to zmieniło a miejsc parkingowych nie przybyło odpowiednio w stosunku do zwiększenia się ilości samochodów. Jeżeli jakiś teren jest ogrodzony i ma oprócz parkingu jakąś infrastrukturę- ławki, piaskownice itd, gdzie mogą się bezpiecznie bawić dzieciaki, to jest to ok. Ale stawianie samych szlabanów wiąże się zawsze z tym, że ktoś poza nim zostaje z dużym problemem. A miasto nic z tym nie robi tylko jeszcze zakazy zatrzymania stawia. To brak myślenia.

? 02.03.2018 06:48
Nie rozumiem - jak Ty mieszkasz na ogrodzonym terenie to dobrze ale jak inni to już złe ?

Mieszkaniec Stolarskiej 02.03.2018 02:21
U Nas, na Stolarskiej, od niedawna mamy dwa szlabany, jeden wjazdowy, a drugi wyjazdowy z parkingu. Są znaki, ale co z tego... Większa połowa zmotoryzowanych lokatorów chyba za ujmę uważa wyjeżdżanie szlabanem wyjazdowym, bo po co... , bo trzeba objechać parking dookoła, już jest za daleko. Trzeba jechać prosto, pod zakaz... Szkoda gadać! Druga sprawa to auta mieszkańców sąsiednich bloków Przodownika parkujące na nie swoim parkingu (na części nie odgrodzonej szlabanami)...

m&m 01.03.2018 16:00
kolo chyba nie używa auta

kolo 02.03.2018 09:53
uwierz wiem piszę

kolo 01.03.2018 14:49
do kierowców karetek...jak się dobrze zna miasto to dojazd karetki do miejsca nie robi problemu

Opinie

23 czerwca w historii. Od Jazdowa i Kościuszki po K2, Brexit i muzykę wolności

Dziś jest wtorek, 23 czerwca 2026 roku, sto siedemdziesiąty czwarty dzień roku. Słońce wstało o godz. 4.14, zajdzie o godz. 21.01. Imieniny obchodzą m.in. Anna, Jan, Józef, Maria, Wanda i Zenon. Data dodania artykułu: 23.06.2026 07:46
23 czerwca w historii. Od Jazdowa i Kościuszki po K2, Brexit i muzykę wolności

22 czerwca w historii. Virtuti Militari, Hubal, Konwicki, Barbarossa i głos Cyndi Lauper

22 czerwca to jedna z tych dat, w których historia nie idzie spokojnym krokiem przez kartki kalendarza, ale wchodzi na scenę jak orkiestra po pierwszym uderzeniu werbla. Jest tu królewski dokument i narodziny miasta, jest order za męstwo, który do dziś ma w polskiej pamięci ciężar większy niż metal, jest wojna, literatura, zimna wojna i muzyka, która raz brzmi jak country Krisa Kristoffersona, raz jak kolorowy manifest Cyndi Lauper z epoki MTV. Data dodania artykułu: 22.06.2026 08:27
22 czerwca w historii. Virtuti Militari, Hubal, Konwicki, Barbarossa i głos Cyndi Lauper

Fałszywa nadzieja sprzedaje się lepiej niż medycyna. Ekspertki ostrzegają przed medyczną dezinformacją

Najgroźniejsze kłamstwa nie przychodzą dziś w stroju szaleńca z aluminiową czapką. Przychodzą w estetycznym filmiku, w miękkim świetle, z uśmiechniętą twarzą influencera, wykresem wyrwanym z kontekstu i obietnicą, że „lekarze o tym nie mówią”. Od picia boraksu po porzucanie terapii onkologicznych – medyczna dezinformacja dawno przestała być tylko internetową ciekawostką. Stała się realnym zagrożeniem dla zdrowia i życia pacjentów. Data dodania artykułu: 21.06.2026 10:54
Fałszywa nadzieja sprzedaje się lepiej niż medycyna. Ekspertki ostrzegają przed medyczną dezinformacją

John Lee Hooker. Bluesman, który jednym riffem potrafił uleczyć samotność

Są artyści, których muzyka brzmi jak zapis nutowy. I są tacy, których muzyka brzmi jak życie: kurz drogi, stukot pociągu, zmęczenie po pracy, nocne światło w oknie i głos człowieka, który więcej przeżył, niż chciałby opowiedzieć. John Lee Hooker należał do tej drugiej kategorii. Nie potrzebował orkiestry, popisów technicznych ani długich solówek. Wystarczały gitara, tupot stopy i głos głęboki jak stara studnia. Data dodania artykułu: 21.06.2026 10:35
John Lee Hooker. Bluesman, który jednym riffem potrafił uleczyć samotność
Festiwal „A może byśmy tak do…Tomaszowa” – Dni Tomaszowa Mazowieckiego 2026

Festiwal „A może byśmy tak do…Tomaszowa” – Dni Tomaszowa Mazowieckiego 2026

Święto miasta pełne koncertów i atrakcjiFestiwal „A może byśmy tak do…Tomaszowa” – Dni Tomaszowa Mazowieckiego 2026 odbędzie się w dniach 26–28 czerwca 2026 roku. Przez trzy dni na mieszkańców i gości czeka bogaty program koncertowy, wydarzenia towarzyszące oraz liczne strefy aktywności przygotowane z myślą o całych rodzinach.Program wydarzeniaW piątek, 26 czerwca, obchody rozpoczną się o 19:00 przemarszem Tomaszowian z Placu Kościuszki ulicami miasta. Tego samego dnia o 20:00 w Parku Miejskim „Solidarność” wystąpią TM Orchestra i Maciej Balcar.W sobotę, 27 czerwca, na Tomaszowskich Błoniach zaplanowano koncerty od godziny 16:30. Na scenie pojawią się Kazzu, wokaliści MCK, Teatr Piosenki MCK, Chór Artis Gaudium, Sarius oraz Happysad.W niedzielę, 28 czerwca, również na Tomaszowskich Błoniach, od godziny 17:00 wystąpią Akcent Zenek Martyniuk, Michał Szczygieł z Zespołem oraz Fun Factory. Przed koncertami odbędą się także pokazy akrobatyki powietrznej przygotowane przez Fundację Astra Fly Academy.Dodatkowe atrakcjeW sobotę i niedzielę w godzinach 17:00–20:00 działać będą specjalne strefy na Tomaszowskich Błoniach oraz na Przystani. W programie znalazły się m.in. Strefa Przedszkolaka, Strefa Mieszkańca, Strefa Mundurowa oraz Strefa Sportu.W ramach wydarzeń sportowych zaplanowano także Turniej Piłki Nożnej o Puchar Prezydenta Miasta oraz Turniej Plażowej Piłki Siatkowej o Puchar Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.Informacje organizacyjneWydarzenie skierowane jest do mieszkańców Tomaszowa Mazowieckiego i wszystkich gości, którzy chcą wspólnie świętować dni miasta. Główne koncerty i atrakcje odbędą się na Tomaszowskich Błoniach, a inauguracja rozpocznie się przemarszem z centrum miasta. Data rozpoczęcia wydarzenia: 26.06.2026

Polecane

Szkoła czy polityczna scena? Uczniowie, czy publiczność dla partyjnych działaczy?

Szkoła czy polityczna scena? Uczniowie, czy publiczność dla partyjnych działaczy?

Zakończenie roku szkolnego powinno być świętem uczniów, nauczycieli i rodziców. Powinno pachnieć wakacjami, świadectwami, kwiatami niesionymi trochę z wdzięczności, a trochę z tradycji. Powinno być momentem, w którym młody człowiek słyszy: „dobrze pracowałeś, odpocznij, idź dalej”. Tymczasem coraz częściej szkolna sala gimnastyczna zaczyna przypominać nie tyle miejsce edukacji, ile scenę objazdowego teatru politycznego. Z dekoracją z biało-czerwonych flag, z mikrofonem w ręku, z obowiązkowym przemówieniem i z tą dobrze znaną lokalną przypadłością: polityk musi być wszędzie, nawet tam, gdzie nikt go nie zamawiał. Data dodania artykułu: Wczoraj, 14:59 Liczba komentarzy: 5 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 5
Pijany za kierownicą. Sprawa radnego Leona Karwata zakończona w sądzie. Redakcja występuje o akta Dzień tych, którzy nie mają działu PR, ale mają telefon zawsze pod ręką Samochody z USA z bogatym wyposażeniem - dlaczego wersje amerykańskie często różnią się od europejskich? Zdrowie ile cię trzeba cenić ?!! Dyskopatia Prognoza pogody na 27 i 28 czerwca. Tomaszów pod czerwoną lampą upału Ponad milion złotych na ratowanie zabytków w powiecie tomaszowskim. Od Krzemienicy po Inowłódz Rowerem do Skansenu i Grot. Tomaszów Mazowiecki z nową inwestycją turystyczną za 120 tysięcy złotych Jaki hotel SPA w łódzkiem wybrać na weekendowy relaks Ponad 6,2 mln zł z KPO dla szpitala onkologicznego w Tomaszowie. Dane, sztuczna inteligencja i bezpieczeństwo pacjentów Kiedy najlepiej umówić wymianę opon w Warszawie Czerwony pasek, czyli polska szkoła w krzywym zwierciadle. Nagradzamy oceny, a potem udajemy, że nie o oceny chodzi Szkoła czy polityczna scena? Uczniowie, czy publiczność dla partyjnych działaczy?
Na sprzedaż komfortowe mieszkanie 53 m² przy ulicy Niskiej

Na sprzedaż komfortowe mieszkanie 53 m² przy ulicy Niskiej

Cena: 435000 PLN Są mieszkania, do których wchodzi się z myślą o remoncie. I są takie, w których już od progu czuć spokój, światło i przestrzeń. Ta oferta należy właśnie do drugiej kategorii.Na sprzedaż wyjątkowo funkcjonalne i starannie wykończone mieszkanie o powierzchni 53 m², położone w Tomaszowie Mazowieckim. To propozycja dla osób, które szukają miejsca gotowego do życia – bez wielomiesięcznych remontów, nerwów i dodatkowych kosztów.Lokal zachwyca przemyślanym układem pomieszczeń oraz nowoczesnym standardem wykończenia. Jasne wnętrza, estetyczne detale i dobrze wykorzystana przestrzeń sprawiają, że mieszkanie będzie idealne zarówno dla pary, rodziny z dzieckiem, jak i osób szukających komfortowej inwestycji pod wynajem.Najważniejsze informacje:powierzchnia mieszkania: 53 m²cena: 435 000 złfunkcjonalny układ pomieszczeńmieszkanie gotowe do wprowadzeniabardzo dobra lokalizacja w Tomaszowie Mazowieckimoferta idealna zarówno do zamieszkania, jak i inwestycyjnieDużym atutem nieruchomości jest lokalizacja. W pobliżu znajdują się sklepy, punkty usługowe, szkoły, komunikacja miejska oraz tereny zielone. To miejsce, które pozwala połączyć wygodę codziennego życia z ciszą i poczuciem prywatności.Wnętrze mieszkania zostało urządzone w nowoczesnym, uniwersalnym stylu, dzięki czemu nowy właściciel może od razu poczuć się „u siebie”. Przestrzeń dzienna daje komfort zarówno odpoczynku, jak i spotkań z rodziną czy znajomymi. To mieszkanie ma w sobie coś, czego nie oddają suche parametry – przyjemny klimat i poczucie domowego ciepła.Rynek nieruchomości w Tomaszowie Mazowieckim w ostatnich latach wyraźnie się zmienia. Coraz trudniej znaleźć mieszkanie, które łączy rozsądną powierzchnię, dobrą lokalizację i wysoki standard wykończenia. Ta oferta wyróżnia się właśnie takim połączeniem.
Reklama Twój Sklep MEydczny
Reklama Twój Sklep Medyczny
Reklama Twój Sklep Medyczny
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: woody Treść komentarza: ZAMIAST TANCOWANIA INWESTOWAC W HISTORIE KASY NIE ZA BOGATO Źródło komentarza: Ponad milion złotych na ratowanie zabytków w powiecie tomaszowskim. Od Krzemienicy po Inowłódz Autor komentarza: Ajdejano Treść komentarza: Cytat ze wstępniaka grubym drukiem: "...polityk musi być wszędzie, nawet tam, gdzie nikt go nie zamawiał." To jest sedno opisanej sprawy. Ta lokalna, niby "samorządowa" sitwa, To jest antyspołeczne dziadostwo, które nawet uczniom podczas zakończenia ważnego dla uczniów każdego roku szkolnego, potrafi obrzydzić sens takiej ważnej dla tych uczniów uroczystości. I przyłażą takie miernoty , takie totalne zera i obrzydzają życie uczniom, nauczycielom i rodzicom tych uczniów. To jest kompletne, moralne DNO!!! Źródło komentarza: Szkoła czy polityczna scena? Uczniowie, czy publiczność dla partyjnych działaczy? Autor komentarza: Zdziwiony Treść komentarza: Niech mi ktoś wytłumaczy, jak można glosować za udzieleniem bądź nie absolutorium Zarządowi powiatu, który powołano w tym roku i nie realizował budżetu, będącego przedmiotem oceny Rady za ubiegły rok. Jak mnie pamięć nie myli przez cały rok budżetowy 2025 Zarząd powiatu był inny i to oni powinni być oceniani. Źródło komentarza: Koalicja Węgrzynowski - Jodłowski nie udzieliła wotum zaufania Zarządowi Powiatu. Autor komentarza: Pit Treść komentarza: W koncu madry artykul. Zgadzam sie w 100% Bycie radnym, miejskim czy powiatowym, to sluzba mieszkancom. Dlatego do samorządu powinniśmy wybierać ludzi z doświadczeniem zawodowym, niezależnych finansowo, mających własne firmy. Niezależnie od barw partyjnych. Źródło komentarza: Kruk krukowi mandatu nie wygasi. Sprawą Pauliny Sochy zajmie się wojewoda Autor komentarza: Monika Treść komentarza: Nie mają kompetencji czy kwalifikacji ale plecy u rozdającego posadki, by przytulać co miesiąc ogromne wynagrodzenie jak na Tomaszów. Źródło komentarza: Kolejni radni pod lupą wojewody? Pytania o miejskie spółki, szpital i prawo do mandatu Autor komentarza: woody Treść komentarza: poprosze o taka analize dla UJAZDU Źródło komentarza: Szkoła czy polityczna scena? Uczniowie, czy publiczność dla partyjnych działaczy?
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne frotte ze srebrem

Skarpetki zdrowotne frotte ze srebrem

Skład:bawełna 80%, Prolen® Siltex ze srebrem 17%, Lycra® 3% Wielkości:35-37, 38-40, 41-43, 44-46, 47-49 (oprócz koloru białego i szarego)        (według ZN-JJW-P-005)Konstrukcja:Skarpetki nieuciskające Medic Deo® Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Medic Deo® Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!Specjalna konstrukcja cholewki i niewielka domieszka nowoczesnego włókna Lycra® w całym wyrobie powodują idealne bezuciskowe przyleganie do nóg i maksymalną elastyczność - nietamowanie przepływu krwi i komfort nawet dla opuchniętych nóg.Dzięki działaniu przędzy z jonami srebra, wzmocnionemu apreturą antybakteryjną i antygrzybiczną Sanitized®, skarpetki hamują rozwój mikrobów i zapobiegają jednocześnie przykremu zapachowi podczas użytkowania. Miejsca stóp narażone na otarcia i urazy są chronione przez miękką trójwarstwową dzianinę frotte. Opaska elastyczna na śródstopiu zapobiega przesuwaniu się skarpetki na nodze.Skarpetki nadają się znakomicie do aktywności fizycznej. Do produkcji skarpetek jest używana czysta bawełna - naturalna przędza najwyższej jakości.SKARPETKI ZAREJESTROWANE JAKO WYRÓB MEDYCZNYZ pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama