Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 18 maja 2025 20:03
Reklama
Reklama

Wygraj wymarzone wakacje w Galerii Tomaszów!

W trzy kolejne piątki i soboty zaczynając od 14 czerwca, w Galerii Tomaszów odbędzie się wielki konkurs dla wszystkich posiadaczy bezpłatnej aplikacji lojalnościowej SPOT. Dwie osoby, które zwyciężą, otrzymają aż po 3 500 zł do wykorzystania na wymarzone wakacje do realizacji w biurze podróży TUI w Galerii Tomaszów. Podczas wspólnej zabawy każdy w prosty sposób będzie mógł stworzyć własny, unikalny wakacyjny plakat. Najlepsze prace zostaną przedstawione na specjalnej wystawie w centrum.
Reklama

W kolejne piątki oraz soboty 14 i 15, 21 i 22 oraz 28 i 29 czerwca w Galerii Tomaszów w godz. 13:00 - 19:00 na placu przy H&M działać będzie specjalna strefa konkursowa. Do wspólnej zabawy i gry o dużą stawkę zapraszani będą wszyscy odwiedzający centrum. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać bezpłatną aplikację lojalnościową SPOT lub ściągnąć ją i zarejestrować na miejscu wydarzenia. Każdy będzie miał możliwość stworzenia za pomocą dostępnej na miejscu szerokiej palety gotowych materiałów stworzyć w prosty i łatwy sposób, dowolną techniką, swój własny plakat o tematyce wakacyjnej związanej z podróżą do Włoch, Hiszpanii albo do Egiptu. Przewidziane są dwie główne nagrody w postaci dwóch voucherów o wartości 3 500 zł, który będzie można wykorzystać w biurze podroży TUI. Na pozostałych finalistów będą czekały nagrody pocieszenia w postaci kart podarunkowych o wartości 100 zł.

Reklama

29 czerwca, w sobotę po zakończeniu akcji odbędą się obrady jury, w ramach których zostanie wyłonionych 10 najlepszych i najciekawszych prac. Z plakatów, które trafią do finału zostanie stworzona wystawa, która potrwa przez tydzień do 6 lipca. Każdy plakat zostanie oznakowany kodem QR, który umożliwi odwiedzającym wystawę oddanie głosu na wybraną pracę. QR kodami twórcy będą mogli się dzielić też na swoich profilach w social mediach, żeby zebrać jak najwięcej głosów. 

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, dlatego też w naszym centrum ruszamy z wyjątkowo atrakcyjnym konkursem. W zabawie mogą wziąć udział posiadacze cieszącej się dużą popularnością aplikacji SPOT. Serdecznie zachęcam do udziału wszystkich, którzy marzą o wakacjach w pięknych i ciepłych rejonach świata. Udział w wydarzeniu może stać się początkiem niezapomnianej przygody i wspaniałej podróży. Zapraszamy i trzymamy kciuki za wszystkich uczestników z Tomaszowa Mazowieckiego i okolic” – mówi Olga Wiernicka, Regional Marketing Manager NEPI Rockcastle.

Aplikację SPOT można pobrać darmowo ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zarejestrowaniu się wystarczy wybrać Galerię Tomaszów jako ulubioną galerię. Robiąc zakupy w centrum otrzymuje się punkty lojalnościowe, a za nie liczne korzyści i nagrody. Posiadacze SPOTa mogą też brać udział w dedykowanych dla nich akcjach promocyjnych i konkursach z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Klienci korzystający ze SPOT’a mają również dostęp do dedykowanych zniżek przeznaczonych tylko dla posiadaczy aplikacji. 

Reklama

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.

Badanie: ponad połowa Polaków czuje winę z powodu ilości plastiku w zakupach online odzieży

Ponad połowa, bo 56 proc. polskich kupujących czuje winę z powodu ilości plastiku, w który zapakowane są ich internetowe dostawy odzieży i akcesoriów. To najwyższy wynik we wszystkich badanych krajach - zauważyli autorzy sondażu. We Francji, gdzie odsetek ten jest najmniejszy, było to 45 proc.Data dodania artykułu: 17.05.2025 12:07
Badanie: ponad połowa Polaków czuje winę z powodu ilości plastiku w zakupach online odzieży

Do ZUS wpłynęło ponad 800 tys. wniosków o rentę wdowią; wypłaty świadczenia ruszą w lipcu

1 lipca rozpoczną się wypłaty renty wdowiej - świadczenia umożliwiającego łączenie renty rodzinnej po zmarłym małżonku np. z własną emeryturą. Dotąd do ZUS wpłynęło ponad 800 tys. wniosków o rentę wdowią, z których prawie 90 proc. złożyły kobiety.Data dodania artykułu: 17.05.2025 12:04
Do ZUS wpłynęło ponad 800 tys. wniosków o rentę wdowią; wypłaty świadczenia ruszą w lipcu

NFZ: 11 milionów Polaków ma nadciśnienie tętnicze; chorują nawet dzieci

Nadciśnienie tętnicze, które jest jedną z głównych przyczyn zgonów z powodu chorób układu krążenia, ma 11 mln Polaków. Problem coraz częściej dotyka także młodych dorosłych, a nawet dzieci - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia w obchodzonym 17 maja Światowym Dniu Nadciśnienia Tętniczego.Data dodania artykułu: 17.05.2025 12:00
NFZ: 11 milionów Polaków ma nadciśnienie tętnicze; chorują nawet dzieci

Ceny w sklepach wciąż rosną, ale coraz wolniej. W kwietniu było o 5,6 proc. drożej niż w ubiegłym roku

W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli najmniej od początku roku. Tak wynika z raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”. W marcu ogólna podwyżka rdr. wyniosła 6,7%, w lutym – 5,8%, a w styczniu – 5,9%. Ponownie liderem drożyzny są produkty tłuszczowe z masłem na czele. Mocno poszły w górę także ceny owoców, słodyczy i deserów, używek oraz nabiału. Eksperci komentujący ww. wyniki twierdzą, że średni skok byłby większy, gdyby nie aktywność promocyjna sieci handlowych w związku z Wielkanocą. Do tego dodają, że w kolejnych miesiącach spodziewają się dalszego hamowania tempa wzrostu cen w sklepach.Data dodania artykułu: 17.05.2025 10:46
Ceny w sklepach wciąż rosną, ale coraz wolniej. W kwietniu było o 5,6 proc. drożej niż w ubiegłym roku
Reklama

Polecane

Rozpoczęło się głosowanie w wyborach prezydenckich; zakończenie o godz. 21.00GKS Wikielec – Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:2 (1:1)Policja: od początku ciszy wyborczej odnotowano 15 wykroczeń, głównie w internecieEkspertka: po 65. roku życia wydłuża się czas reakcji kierowców, potrzebne działania edukacyjneTylko 10% dzieci w powiecie tomaszowskim skorzystało ze szczepieńPrzybędzie nowych mieszkań komunalnychPani Jadwiga, jak zwykle, oczarowała publicznośćEksperci: alergia na roztocza to najsilniejszy czynnik ryzyka rozwoju astmyPaliło się w Skrzynkach. Po trzech godzinach sytuacja opanowanaPrzeszłość, która buduje przyszłość - podwójny jubileusz w SP12Kolejny mecz Lechii przed namiRegionalne spotkanie biznesowe w magistracie
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 9°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1008 hPa
Wiatr: 10 km/h

Reklama
Sondaż IBRiS dla PAP: ponad 63 proc. badanych obawia się zagrożenia dla istnienia państwa

Sondaż IBRiS dla PAP: ponad 63 proc. badanych obawia się zagrożenia dla istnienia państwa

Ponad 63 proc. Polaków obawia się zagrożenia dla istnienia państwa, 36,7 proc. deklaruje chęć ucieczki w przypadku ataku – wynika z najnowszego sondażu IBRiS dla PAP. Maleje gotowość do walki i obrony sąsiadów, rośnie indywidualizm i ostrożność w relacjach społecznych - ocenia IBRiS.
Produkty brudnej kampanii

Produkty brudnej kampanii

Dziennikarze Wirtualnej Polski, Szymon Jadczak oraz Patryk Słowik ustalili, kto stoi za reklamami politycznymi promującymi Rafała Trzaskowskiego i szkalującymi jego konkurentów w Internecie. Okazuje się, że pojawia się tu pracownik i wolontariusze fundacji Akcja Demokracja, której prezesem jest człowiek, który jeszcze kilka tygodni temu był asystentem posłanki Koalicji Obywatelskiej. Reklamy były publikowane przez profile na Facebooku "Wiesz Jak Nie Jest" i "Stół Dorosłych", których administrator jest nieznany. Na promocję wydał on jednak więcej niż komitety wyborcze Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego. Skąd pochodziły pieniądze? Wszystko wskazuje na to, że z zagranicy. Ustalenia dziennikarzy są szokujące. Co ciekawe fakt finansowania reklam ze źródeł zagranicznych, potwierdził rządowy Ośrodek Analizy Dezinformacji NASK. Co na to politycy Platformy Obywatelskiej? Twierdzą, że mamy do czynienia z prowokacją. W takie tłumaczenie uwarzą co najwyżej najbardziej fanatyczni zwolennicy tej patii.
Reklama
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama