26 października o 13:55, na ulicy Spalskiej doszło do wypadku drogowego. Jak ustalili policjanci 33-letnia mieszkanka Luboszew, kierując renault scenic na oznakowanym przejeździe dla rowerzystów potrąciła 73-letnią kierującą rowerem. Pokrzywdzona z obrażeniami ciała została przewieziona do szpitala. Sprawę wyjaśniają policjanci z Tomaszowa.
28.10.2013 12:07
(aktualizacja 02.08.2023 08:51)
Podziel się
Oceń
Napisz komentarz
Komentarze
AK-47
01.11.2013 22:09
Znaki widoczne na zdjęciu są znakami nakazu(!) a znak D-6b jest znakiem informacyjnym! Ty też jesteś okrągłą opcją!.....znaku który czyni człowiek na wysokości czoła gdy ma do czynienia z idiotą
tomaszowianin
01.11.2013 07:54
Panowie JDM i AK-47: z obu stron tego niebezpiecznego miejsca (z powodu zachowań kierowców) znajduje się znak D-6b. Proponuję zajrzeć do Kodeksu Drogowego.
AK-47
01.11.2013 20:10
Na zdjęciu tych znaków nie widać. A miejsce może być lub jest niebezpieczne nie tylko z powodu zachowań kierowców.
01.11.2013 20:58
jak nie widac znaku a po lewej stronie co masz ????? tyle tylko że opcja znaku okrągła !!!!!
AK-47
29.10.2013 13:29
Jaka jest hierarchia w stosowaniu się do znaków na drodze? Podpowiadam: policjant, sygnalizacja świetlna, znaki pionowe, znaki poziome.
Jadąc w kierunku Spały (lub odwrotnie), kierowca widzi znak "koniec ścieżki rowerowej" ma prawo przypuszczać, że rowerzysta zastosuje się do przepisów i dojeżdżając do przejścia rower przez ulicę przeprowadzi.
W tym przypadku być może popełniono błąd przy wykonywaniu oznakowania.Wydaje mi się, że oznakowanie dla rowerów jest sprzeczne.
29.10.2013 12:57
A przejazd na jezdni nie powinien być oznakowany innym kolorem, skoro jest to skrzyżowanie, jak rozumiem, ze ścieżką rowerową?
P. Dick
29.10.2013 11:17
Kiedy doczekamy się Systemu Elektronicznej Globalnej Kontroli Ruchu Drogowego. Samochody sprzężone z GPS, sterowane z ich pomocą, powinny same dostosowywać prędkość do wymagań drogi. Zbliżając się do przejść dla pieszych powinny zwalniać do 10 km/h, a po mieście regulaminowo 50km/h, itd. Rowery też powinny być sprzęgnięte z systemem. I tak rower zbliżający się do przejazdu przez ulicę komunikował by się z samochodami zbliżającymi się do przejścia, powodując ich zatrzymanie. Po co nam kontrole radarowe i wielkie dyskusje o intencjach władz, stawiających radary przy drogach. Dzięki SEGKRD samochód nie mógłby przekraczać dozwolonych prędkości. Proste.
marian
29.10.2013 10:10
W takim razie po co jest oznakowany przejazd na jezdni? Miszczu??
AK-47
28.10.2013 18:21
Jesteś pewny? Z prawej strony jest znak informujący o końcu ścieżki rowerowej a z lewej o jej początku. Więc chyba jest to tylko przejście dla pieszych a nie żaden przejazd dla rowerów....
Ciekawy
28.10.2013 17:32
Rowerzystka z pierwszeństwem? Co oznacza ten znak w prawym górnym rogu zdjęcia? Ona przejeżdżała czy przechodziła?
28.10.2013 17:46
Moim zdaniem to nie jest przejazd dla rowerów tylko droga i dla pieszych i dla rowerów. Kończy się na przejściu przez które należy przeprowadzić rower, o czym informuje z resztą zakaz ruchu rowerów po drugiej stronie przejścia. Niestety rowerzyści, zwłaszcza starsi, nie znają przepisów ani znaków ruchu drogowego.
rowerzysta
28.10.2013 18:13
tam jest przejazd rowerowy jak i przejscie dla pieszych i kazdy kierowca ma obowiazek sie zatrzymac i przepuscic rowerzyste,
rowerzysta
28.10.2013 14:41
dureń który wymyślił takie zjawisko jak jazda rowerem po rondach jest bez szarych komórek bezpieczeństwo na pierwszym kroku.
marian
28.10.2013 13:48
niestety kierowcy w naszym mieście (gminie) nie wiedzą co to znaczy "przejście dla pieszych" czy "ścieżka dla rowerów". A baba za kierownicą to szczególnie groźny gatunek. Pewnie w tym czasie akurat poprawiała makijaż w lusterku. Baby z wozu koniom lżej!
Diagnosta
28.10.2013 12:48
Już na zdjęciu widać, że rower był niesprawny technicznie.
Napisz komentarz
Komentarze