Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 09:10
Reklama
Reklama

W schronisku brakuje miejsc

Od dłuższego czasu w serwisie pojawia się dużo informacji dotyczących funkcjonowania tomaszowskiego schroniska dla bezdomnych zwierząt. Należy cieszyć się, że portal zachęca do adopcji przebywających w tym miejscu zwierząt w taki sposób, by znalazły swoje domy i właścicieli, którzy będą się o nie troszczyć.

 Niestety wciąż bardzo wiele psów błąka się po ulicach miasta. Wychudzone i pozbawione opieki zwierzęta spotyka się na wszystkich osiedlach mieszkaniowych. Czy naprawdę nikt się nimi nie interesuje?

 

Z tego co udało mi się zauważyć schronisko dla bezdomnych zwierząt nie chce przyjmować bezdomnych psów. Na jakiej zasadzie więc ono działa?

 

Dwa dni temu dzwoniłam w sprawie pieska, który już od dłuższego czasu błąka się po całym mieście i odesłano mnie z "kwitkiem". Tłumaczono się jakimiś kosztami, brakiem miejsc, zamknięciem itd. itp. a pies jak się błąkał, tak dalej się błąka.

 

Widać, że jest spokojnym psiakiem chociaż niedożywionym. Pewnie za spokojnym! Może musi kogoś pogryźć żeby znaleźć się w schronisku?

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

23.11.2011 13:39
@Sally: Polska to nie Wielka Brytania i chociażby z tego względu porównywanie obydwu państw jest delikatnie mówiąc nie na miejscu. Wyspiarzy prawdopodobnie stać na takie wydatki - nas już nie i to właśnie dlatego instytucje typu "schronisko dla psów" powinny być utrzymywane wyłącznie z funduszy prywatnych a nie państwowych - słowem - nie interesuje mnie sytuacja schronisk dla zwierząt w Europie czy gdzieś indziej na świecie, mieszkamy w Polsce i pod uwagę trzeba brać nasze realia a nie te np. zza oceanu czy też innego miejsca na globie bez względu na odległość. Tak, masz rację - nie specjalnie przepadam za homoseksualistami. Powiem więcej - drażnią mnie i irytuje ich roszczeniowe podejście do świata - wymagają żeby ich tolerowano a sami osób, które ich nie tolerują, tolerować nie potrafią (a przecież tacy tolerancyjni są a przynajmniej na takich się kreują) - na takie "zachowanie" jest ładna nazwa - skrajna hipokryzja. Tak, każdy homoniepewny uważa, że jest dyskryminowany oraz, że należą mu się jakieś specjalne przywileje zapominając jednocześnie, że jemu podobnych jest "jak na lekarstwo" a dyktat mniejszości raczej nie ma prawa bytu a przynajmniej nie powinien w zdrowym społeczeństwie bo inaczej dochodzi do absurdu, kiedy większość sterowana jest przez zdegenerowaną mniejszość z wybujałym mniemaniem o sobie. Piszesz, że w Polsce "negowane" jest wszystko co przynosi ludziom szczęście - mylisz się - w Polsce neguje się to, co jest skrajnością a homoseksualizm to skrajność reprezentowana przez skrajnie niewielką liczbę osób - nie powiesz mi chyba, że ludzie o "odmiennej" orientacji stanowią jakiś poważny odsetek na tle blisko 38 obywateli Rzeczpospolitej Polskiej a w związku z tym niby czemu mamy ulegać ich histerycznym żądaniom? Jeśli kiedykolwiek, na "ścieżce mojej kariery zawodowej" trafię na osobę homoseksualną, to możesz być pewna, że nie będę jak chorągiewka i swoich poglądów nie zmienię nawet jeśli od tego zależała będzie moja przyszłość. W najbliższej przyszłości nie zanosi się na zmian w moim światopoglądzie - homoseksualizm wiedzie prym w moim prywatnym rankingu najbardziej obrzydliwych zachowań/upodobań - podobnie jak zoofilia, pedofilia, nekrofilia i inne podobne. Uważam, że mam prawo do własnego zdania a wypaczanie go tylko po to, by robić z siebie "oświeconego" uważam za żałosne i skrajnie ograniczone - nie lubię homoseksualistów, nie podoba mi się co robią i mam do tego prawo tak samo jak oni mają prawo nie lubić mnie za to, że ja nie lubię ich - mała strata, co, może mam płakać albo wpaść w masową histerię jak oni? Niedoczekanie. Żaden homoseksualista nie jest w stanie zmieszać mnie z błotem - najwyżej może być odwrotnie - wierzę w siłę moich argumentów - zdaję sobie sprawę, że w przypadku konfrontacji to ja będę górą - bo niby jak taki gej mógłby mnie "zmieszać z błotem"? Nazywając "homofobem"? Sorry ale wolę być homofobem jak pedałem. Dodatkowo - jeśli którykolwiek gej spróbuje "poniżać" mnie tylko i wyłącznie dlatego, że myślę inaczej niż on to będzie dla mnie wspaniałym przykład skrajnej hipokryzji o której już pisałem. Nie od dziś wiadomo, że homoseksualiści wyznają zasadę Kalego - jak Kali ukraść krowę - to dobrze ale jak Kalemu ukraść to źle. Twoje argumenty droga Sally są tak marne, że dyskusja w tej kwestii jest niemalże jednostronna. Niestety, nie potrafisz mądrze i subtelnie przedstawić swoich racji nie mówiąc już o przekonywaniu kogokolwiek do nich (no, chyba że mowa o homosiach). Jesteś słabym dyskutantem, całość twoich wypowiedzi opiera się na skrajnych emocjach a nie skrupulatnie wymierzonych argumentach. W żadnej wypowiedzi nie ustosunkowałaś się do tego co napisałem ja w sposób, który by chociaż w kilku procentach wyczerpał zadaną kwestię - głównie dlatego, że górę w twoich postach biorą emocje, które pokazują w.w czyli to jak słabym dyskutantem jesteś. Niestety zjadam cię na przystawkę i jak widać nie bardzo możesz się z tym pogodzić. A jeśli chodzi o moją stronę - satyra to nie obrażanie a wyśmiewanie - jeśli jednak uważasz, że jest inaczej to gratuluję. Co do pisania na twoją skrzynkę pocztową - boisz się publicznej dyskusji? Obawiasz się stanąć we szranki ze mną, przebrzydłym homofobem, wrogiem zwierząt, nieczułą bestią, impertynentem, jednostką aspołeczną? To taka jesteś mądra i oświecona a z takim mną rady sobie dać nie możesz? Shame on you (-;

Sally 18.11.2011 22:48
Sorry Psiara za te ostatnie posty nie na temat. @ acid. W Wielkiej Brytanii schroniska sa dofinansowane z budzetu panstwa.Tak samo w innych krajach Europy.Dostarczane sa reguralnie leki,zywnosc,budy i inne.W Ameryce tak nie jest? Nie wiem.Wiem,ze te dofinasowywane dzialaja lepiej i nie sa przepelnione tak jak nasze,ktore potrzebuje pomocy.I o to ten temat. Z tego ci napisales,przytaczajac te wielkie nazwiska, wynika ze jestes bardzo przeciwny homo i lesbijkom. Powiem ci tylko,uwazaj na to co piszesz bo nie wiesz kogo spotykasz(przez taki poglad jak twoj wielu ludzi sie z tym ukrywa ale w glebi duszy sa tym kim sa, i ktoregos dnia pokaza swiatu prawde) i kogo spotkasz w przyszlosci.Tym bardziej,ze homo zazwyczaj siedza na wysokich stolkach.Nie wiesz co cie czeka i mam nadzieje,ze kiedys natrafisz na samych geji,w bardzo ekstramalnej sytuacji,ze zmienisz o nich zdanie.Lub pamietajac twe posty,zmieszaja cie z blotem..Bo w kraju jak Polska ,gdzie negowane jest DOSLOWNIE WSZYSTKO co przynosi szczescie innym,oni jeszcze nie zaznaja wolnisci.Jak i wielu z was... Ciesze sie,ze dbasz o moje samopoczucie na imprezach.Dzieki! lol :) A na twoja strone nie wchodzilam.Szkoda mi czasu na takie pierdoly.Ja ludziom nie ublizam i nie czynie z ich zycia smutnym. Nie bede wchodzic juz na ten temat.Jak masz mi cos do napisania,mozesz pisac do prywatnej skrzynki.I pamietaj tam mozesz mi dac punktacje minus tysiac za zle zachowanie hahahah.

Psiara 18.11.2011 12:09
Te ostatnie meile chyba nie na temat...

18.11.2011 11:31
Raz na jakiś czas światową prasę obiega co prawda news, że właśnie odkryto „gen homoseksualizmu", ale za każdym razem okazuje się to plotką. Z wieloma homoseksualistami jako swoimi pacjentami stykał się już Zygmunt Freud. Analizując ich fantazje oraz sny, zawsze pod powierzchnią wykrywał ślady normalnego, głęboko ukrytego usposobienia heteroseksualnego. To właśnie uczniowie Freuda - Alfred Adler i Wilhelm Stekel - powiązali homoseksualizm z zaburzeniami neurotycznymi. Bardzo wielu psychologów, psychiatrów i psychoterapeutów nadal uważa zresztą homoseksualizm za zaburzenie orientacji seksualnej. Można wśród nich znaleźć m. in. takie postaci, jak wspominany już van den Aardweg z Holandii, Christa Meves z Niemiec, Abram Kardiner, Richard Cohen oraz Joseph Nicolusi z USA czy Jost Kiser ze Szwajcarii i wielu innych. Homoseksualizm jest preferencją nabytą obyczajowo a nie biologiczne. Jeśli tego nie rozumiesz to trudno, żyj dalej w urojonej przez gejowskich działaczy rzeczywistości, która z prawdą ma tyle samo wspólnego co wcześniej rzeczona Korea Północna i wolność słowa jej obywateli :) Na koniec jeszcze odniosę się do miejsca, w którym przypomniałaś, że trzeba akceptować pewne zwyczaje w różnych kulturach - podtrzymuje swoje zdanie. Homoseksualizm nie stworzył na przestrzeni setek lat żadnej kultury, zabytków kulturowych czy intelektualnych-dosłownie nic oprócz zgorszenia ludzi heteroseksualnych a np. taka kultura papuaska (gdzie praktykowany jest zwyczaj takiego a nie innego wchodzenia w dorosłe życie) już tak, istnieje na przestrzeni setek lat, stworzyła jednolitą i unikatową kulturę i tu jest właśnie zasadnicza różnica, której ty niestety nie możesz zrozumieć. To, że dla mnie obrzęd ten jest obrzydliwy nie oznacza, że mam go uważać za nie w porządku - dla nich nasze obrzędy mogą być obrzydliwe .

18.11.2011 11:31
@Sally: haha, zgadzam się z tobą! Nasyłanie na mnie ABW i robienie ze mnie nie osobnika, którego działania zagrażają bezpieczeństwu wewnętrznemu państwa Polskiego jest istotnie marnortrawieniem nie tylko środków publicznych ale również przykładem skrajnej głupoty osób odpowiedzialnych za kierowanie tymi służbami, którze stworzone do walki z terrorystami czy ogólnie bardzo niebezpiecznymi przestępcami zostało wykorzystane do ataku na mnie, studenta, który odważył się śmiać z Komorowskiego. Co do obrzucania Komorowskiego fekaliami - widzisz - powtarzasz bzdury, które z rzeczywistością mają tyle samo wspólnego co mieszkańcy Korei Północnej z wolnością słowa. W grach dostępnych na moim blogu (AntyKomor.pl) nie było takich, które "dawały możliwość" grającemu obrzucanie Komorowskiego rzeczonym przez ciebie "gównem". Pokazałaś właśnie, że nie potrafisz weryfikować informacji, które ci się podaje tylko powtarzasz je bezmyślnie mając chyba nadzieję, że uda ci się trafić w sedno podczas gdy tak naprawdę strzelasz oślep ;) Piszesz coś o upokarzających wyzwiskach - wskaż no chociaż jedno, czekam na cytaty - nie bądź gołosłowna, udowodnij mi, że gdzieś na łamach bloga AntyKomor.pl ktoś, ktokolwiek, zamieścił jakieś upokarzające Komorowskiego wulgarne treści - nie znajdziesz takowych bo mój blog jest moderowany i tego typu treści najzwyczajniej nie przechodzą, nie przechodziły i przechodzić nie będą. Dalej, piszesz, że schroniska "na całym świecie są finansowane z budżetu państwa" - bzdeta kompletna - popatrz chociażby na USA, gdzie schroniska nie dostają nawet złamanego centa, wszystkie fundusze jakimi dysponują pochodzą od osób prywatnych bądź też instytucji pozarządowych, które wyraziły wolę i chęć pomocy. Co do mojego wyimaginowanego strachu przed tobą - tak, strasznie sie ciebie boję - nie pomyślałaś, że najzwyczajniej w świecie nie widzę potrzeby dyskutowania z osobą, która z uwagi na mój inny światopogląd stawia mnie w najgorszym możliwym świetle? Z drugiej strony nie chcę robić ci krzywdy mówiąc prosto w twarz rzeczy, które sprawią, że taka delikatna istotka jak ty dostanie ataku histerii, płaczu lub czegoś innego ;) Jeśli chodzi o badania naukowców to punktem wyjścia dla terapii osób o skłonnościach homoseksualnych jest zdefiniowanie samego zjawiska. Co ciekawe, wśród działaczy ruchu gejowskiego rozpowszechniło się przekonanie, że homoseksualizm jest zjawiskiem wrodzonym, uwarunkowanym genetycznie .Wiele badań wykazało, że nie ma wrodzonego homoseksualizmu! Najbardziej znane są obserwacje profesora J. D. Rainera, analizującego przypadki bliźniąt jednojajowych, z których jedno okazywało się hetero-, a drugie homoseksualistą. klasyfikując go jako "zjawisko czysto psychiczne". Do podobnych wniosków doszli również tacy uczeni, jak m.in. Karen Horney, Charles Socarides czy Marcel Eck. Nawet tak życzliwi wobec ruchu gejowskiego seksuologowie, jak Masters i Johnson stwierdzili, że źródłem homoseksualizmu są "nabyte preferencje"! Dla mnie w/w panowie to autorytety w światowych badaniach a nie jakieś tam podrzędne instytucje, które finansowane są przez gejowskie lobby i złożone z pseudo naukowców.

Sally 18.11.2011 10:22
@11 Przyganial kociol garnkowi...Acid,dla mnie orientacje seksualne jak homo,metro sa zaakceptowane(pedofilia nie!).Dla ciebie w porzadku jest( bo upierales sie,zeby akceptowac pewne zwyczaje w plemionach we wczesniejszych naszych rozmowach) w jak syn robi ojcu loda by mu pokazac,ze jest juz dojrzaly..Nie bede goloslowna i przytocze twoje slowa :"Otóż w jednym z afrykańskich plemion, synowie aby wejść w dorosłość muszą, delikatnie mówiąc, wykonać feliato własnemu ojcu-." I dla Ciebie TO jest w porzadku.(sick!) Zastanow sie?

Sally 17.11.2011 22:37
@10 Na wyspie Jersey zyja anioly. Wyspa Jersey, która ma niewiele ponad 90 tys. mieszkańców, jest zazwyczaj spokojna. "Jersey to wyjątkowo bezpieczne miejsce, prawdopodobnie najbezpieczniejsze w całym zachodnim świecie" - stwierdził Stewart Gull. Na wyspie porządku pilnuje 236 policjantów. Zabójstwa należą tam rzeczywiście do rzadkości. Ostatnie odnotowano w 2004 roku, a poprzednie w 1970 r. Z policyjnych statystyk wynika, że w 2010 roku na Jersey popełniono 4554 przestępstwa, ale głównie drobne, kradzieże i oszustwa. Z poważniejszych były 83 pobicia, 14 gwałtów i jedno porwanie. Trzy osoby zginęły w wypadkach drogowych.

Sally 17.11.2011 22:05
@mracidburn Kiedys jak sie spotkamy prytwanie, pokarzesz mi te kwitki i bedziemy sie cieszyc :) Wydawanie publicznych pieniedzy na sprawy sadowe pod tutulem:Jakis dwudziesto- parolatek na stworzonej przez niego stronie internetowej, ubliza prezydentowi strzelajac w jego glowe lub obrzucajac go g...i inne upokarzajace wyzwiska(bo?dlaczego?)jest w MOIM przypadku ich marnotrawieniem .Nie jeden podatnik gdyby wiedzial,ze zamiast na sluzbe zdrowia,w tym na badania itp.duzo pieniedzy idzie na oplacenie sedziego,policje,prokuratora itd. itd.bo mlodzieniaszkowi zachcialo sie robic wyglupy.Isteniaja inne,wazniejsze kwestie do oplacenia i w tym przypadku (moim) jest to schronisko w Tomaszowie Mazowieckim przy ul.Kepa 3. Schroniska na calym swiecie sa finansowane z budzetu panstwa plus ze srodkow prywatnych i ze srodkow fundacji charytatywnych.Nie zmienisz tego. Domy dziecka dziaja na tej samej zasadzie.Masz racje,ze dzieci to przyszlosc .Szkoda mi tych biednych dzieci.Zycze im zeby mialy najlepiej ,zawsze :)I zwierzatkom tez. Wielokrotnie pokazywalam ci ze palam nieokielznana, dzika agresja hahahahahhahahahh.....tos mnie rosmieszyl.Sluchaj acid ,ile razy bales sie do mnie podejsc widzac mnie oko w oko? jak facet z i zagadac...kilka z tego co pamietam? Nastepnym razem podejdz to pogadamy,a nie przez portal nasz tomaszow piszesz mi tutaj,ze bla bla bla i jaki rozwiazly jestes w slowach...wierz mi z checia cie wyslucham i porozmawiam z toba na te draznace cie tematy :). Od lat toczy się spór, czy na rozwój orientacji seksualnej człowieka wpływają czynniki biologiczne, psychologiczne, społeczne, wolitywne czy też wszystkie te czynniki jednocześnie. W 1997 r. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne opublikowało informację, że "Istnieją poważne niedawno odkryte dowody sugerujące, iż biologia – w tym genetyczne lub wrodzone czynniki hormonalne – odgrywają istotną rolę w seksualności człowieka". Od 2008 na witrynie internetowej Towarzystwa widnieje następująca informacja: Nie ma zgody między naukowcami co do dokładnych przyczyn tego, że u danej osoby rozwija się orientacja heteroseksualna, biseksualna czy homoseksualna. Pomimo znacznej ilości badań na temat ewentualnego wpływu na orientację seksualną czynników genetycznych, hormonalnych, rozwojowych, społecznych czy kulturowych, to jednak nie ma wyników, które zezwalałyby naukowcom stwierdzić, iż orientacja seksualna determinowana jest przez jakiś szczególny czynnik lub czynniki. Wiele osób uważa, że istotną rolę odgrywa zarówno natura jak i środowisko czy wychowanie (nature versus nurture). Większość osób jest przekonanych, że ma niewielki wpływ na swoją orientację lub nie ma go wcale. Czyli?Ludzie sie z tym rodza a nie sa na to chorzy.Homoseksualizm nie jest choroba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!Jak uwazasz.

16.11.2011 23:36
@Sally: jeśli chcesz, mogę Ci przesłać skany dowodów wpłat na konto Fundacji PAH z tego roku a jeśli to będzie mało to nie widzę problemu - mogę też pokazać kwitki z zeszłego roku i okresów wcześniejszych. Nie jestem filantropem, moje wpłaty nie opiewają na jakieś astronomiczne kwoty - ważne jednak, że są i pomagają dzieciom zapomnieć o szarej i smutnej czasami rzeczywistości. Wydawanie publicznych pieniędzy na "instytucje" typu "schronisko dla zwierząt" jest w moim przekonaniu ich marnotrawieniem - istnieją inne, ważniejsze kwestie na które nie powinno się szczędzić środków - dzieci to przyszłość, ważne jest by o nią dbać (wspomagając publicznymi funduszami) a nie o czyjś porzucony kaprys, efekt lekkomyślności. Nie jestem wrogiem zwierząt - nie rób proszę ze mnie kogoś kim nie jestem, to że jestem zdeklarowanym przeciwnikiem marnotrawienia publicznych pieniędzy nie oznacza, że dobro zwierząt w ogóle mnie nie interesuje i mam to gdzieś. Uważam, że schroniska dla zwierząt powinny być finansowane tylko i wyłącznie z prywatnych środków osób, które chcą takiej pomocy udzielać. Postanowiłem nie odnosić się i nie komentować wstępu twojej wypowiedzi - wielokrotnie pokazywałaś mi, że pałasz nieokiełznaną i dziką agresją w stronę każdego, kogo zdanie nie jest po twojej myśli, posiłkując się czasami naprawdę absurdalnymi argumentami (żeby nie być gołosłownym przypomnę, że według ciebie orientacja seksualna człowieka zależy od jego genów) przez co jakakolwiek dyskusja z tobą nie ma nawet krzty sensu - po jaką cholerę polemizować z osobą, która dosłownie szału dostaje na widok opinii innej niż jej własna? @Bellum: zgadzam się z Tobą, powinno się intensywniej monitorować właścicieli czworonogów - skala problemu, jakim są porzucone zwierzęta, wymaga podjęcia działań, które zniwelowałyby ten proceder. Niestety, rejestracje, opłaty i wzmożona kontrola mogą się na niewiele zdać bo jeśli ktoś będzie chciał porzucić swojego "byłego" najlepszego przyjaciela, to dopnie swego i żadne przepisy mu w tym nie przeszkodzą...

azor 15.11.2011 14:44
Na takiej wyspie Jersey to przychodzi komisja adopcyjna, żeby sprawdzić, czy warunki mieszkaniowe potencjalnej rodziny odpowiadają potzrebom psa. Psychole nie adoptują Azora, nawet jeśli mieszkają w pałacu. No jest taka wyspa Jersey.

Bellum 14.11.2011 23:41
A według mnie psy powinny być rejestrowane a na ich rozmnażanie wydawane specjalne zezwolenie w szczególności dla terenów wiejskich. Jeżeli ktoś nie potrafi zajmować się jednym psem, to nie będzie umiał zająć się większą ilością w tym miotem. Nie wiem jak wygląda sytuacja w schronisku więc się nie wypowiadam. Ale jeżeli ktoś porzuca psa bądź miot o ile były rejestrowane, to konsekwencją byłoby przekazanie ich/go do schroniska i do czasu znalezienia im nowego domu właściciel byłby zobowiązany do opłacania wszelkich niezbędnych kosztów utrzymania. Schronisko co miesiąc oczywiście byłoby rozliczane z każdego grosza, znając tomaszowskie realia niektórych zaczęłaby swędzić rączka. Ale to tylko bajka ustawy takiej nie ma i nie będzie o ile ludzie pozostaną na etapie gorszych od zwierząt.

Sally 14.11.2011 16:57
A ja uwazam acid ze powienies sie stary powiesic ale wczesniej stworzyc strone internetowa pod tytulem:www.antyacidburn.pl .Powiem to co juz ci powiedzialam wczesniej:Nie jestes przyjacielem zwierzat i nigdy nie bedziesz.Twoje negatywne wypowiedzi na ten temat beda zawsze i nie wazne czy schronisko jest prowadzone lepiej (a jest!) czy za Woskowsiego. Mam nadzieje,ze pomagasz dzieciom(a nie tylko gadasz,ze ty wolalbys,bo z pieniedzy podatnikow bla bla bla bueeeeaaa...)Ze z wlasnej woli! dajesz na tomaszowski dom dziecka te 10 zloty miesiecznie.Daje sobie reke uciac ze nic nie robisz w tym kierunku,tylko jeczysz.Bo jak bys dawal to by cie tak nie bolalo,ze z budzetu miasta najpier chlapia ile moga, a pozniej na samym koncu ci co potrzebuja i ze na schronisko...Bo bys wiedzial,ze jednak cos otrzymuja...Schronisko jest przepelnione bo ludzie twojego pokroju (nie milosnicy zwierzat)pozbywaja sie zwierzakow.I to tyle na temat.

14.11.2011 12:41
@.<: no właśnie, niby miało by tak pięknie...a wyszło jak zawsze. @Basia: miasto powinno budować nowe schronisko? A dasz na to pieniądze? Osobiście jestem za rozwiązaniem, które polegałoby na usypianiu tych zwierząt, które "nie mogą znaleźć" nowego właściciela w przeciągu np. 14 dni od jego pierwszego "zameldowania" w schronisku. Nie widzę absolutnie najmniejszego sensu w wydawaniu publicznych, i to nie małych przecież, pieniędzy na efekty ludzkiej głupoty! Niby dlaczego mam utrzymywać czyjś porzucony kaprys? Jeśli ktoś chce opiekować się bezdomnymi zwierzętami zostawionymi na pastwę losu przez bezmyślną swołocz, to niech robi to ale z własnych prywatnych pieniędzy a nie tych wyciągniętych z kieszeni podatnika! Niech schronisko prowadzą stowarzyszenia czy inne organizacje pozarządowe finansowane wyłącznie z prywatnych środków ich członków. Jeśli ktoś chce dbać o bezdomne zwierzęta - proszę bardzo - tylko żeby na cel ten nie szły pieniądze z podatków czy budżetu miasta bo zamiast pomagać zwierzętom wolę pomagać ludziom, lepiej dać 10 zł na dożywanie dzieci z najuboższych rodzin jak 1 zł na schronisko - tym bardziej na to tomaszowskie, które jak widać, wbrew wcześniejszym zapewnieniom, nie jest dobrze zarządzane.

Zwierzak 14.11.2011 10:42
Wszystkie dane dotyczące Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Tomaszowie Maz. znajdą Państwo pod adresem http://www.schronisko.vernet.p...l

.< 14.11.2011 07:25
podobno po zmianie kierownika miało być lepiej

Opinie

Reklama

Dziś w kraju i na świecie (czwartek, 4 grudnia)

Dziś jest czwartek, trzysta trzydziesty ósmy dzień roku. Wschód słońca o godz. 7.24, zachód słońca 15.26. Imieniny obchodzą: Barbara, Bernard, Chrystian, Filip, Hieronim, Jan, Klemens i Krystian.Data dodania artykułu: 04.12.2025 11:01
Dziś w kraju i na świecie (czwartek, 4 grudnia)

Dziś w kraju i na świecie (środa, 3 grudnia)

Dziś jest środa, trzysta trzydziesty siódmy dzień roku. Wschód słońca o godz. 7.23, zachód słońca 15.26. Imieniny obchodzą: Emma, Franciszek, Kasjan, Kryspin, Ksawery i Łucjusz.Data dodania artykułu: 03.12.2025 08:45
Dziś w kraju i na świecie (środa, 3 grudnia)

Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes Nest Banku, z tytułem Digital Banker of the Year

Podczas Global Retail Banking Innovation Awards 2025 magazynu The Digital Banker Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku, otrzymał tytuł Digital Banker of the Year (Central Europe). W tym samym konkursie Nest Bank zdobył jeszcze dwa wyróżnienia za projekt N!Asystenta: Excellence in Digital Innovation - Poland oraz Best Technology Implementation by a Retail Bank - Europe.Data dodania artykułu: 02.12.2025 17:58
Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes Nest Banku, z tytułem Digital Banker of the Year

Ministerstwo Zdrowia przedstawiło propozycje oszczędności. Kolejne zmniejszenia limitów

Blisko 10,4 mld zł w 2026 r. oszczędności w NFZ miałyby przynieść zmiany przedstawione przez resort zdrowia Ministerstwu Finansów. Zakładają one m.in reformę wynagrodzeń, limity w poradniach specjalistycznych i korekty na listach darmowych leków dla dzieci i seniorów; plan krytykuje opozycja z PiS.Data dodania artykułu: 01.12.2025 19:38
Ministerstwo Zdrowia przedstawiło propozycje oszczędności. Kolejne zmniejszenia limitów

Prawie 105 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska za wprowadzanie klientów w błąd ws. promocji

Prezes UOKiK nałożył na spółkę Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki, karę blisko 105 mln zł za wprowadzenie klientów w błąd podczas ubiegłorocznych akcji promocyjnych - poinformował w poniedziałek urząd. Biuro prasowe sieci Biedronka podkreśliło, że nie zgadza się z decyzją i zaskarży ją do sądu.Data dodania artykułu: 01.12.2025 12:04
Prawie 105 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska za wprowadzanie klientów w błąd ws. promocji

Badanie: 71 proc. Polaków nie chce podawać PESEL-u m.in. w internecie

71 proc. Polaków nie chce podawać PESEL-u w sklepach internetowych, hotelach, biurach podróży i wypożyczalniach - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów.Data dodania artykułu: 01.12.2025 11:42
Badanie: 71 proc. Polaków nie chce podawać PESEL-u m.in. w internecie

Dziś w kraju i na świecie (poniedziałek, 1 grudnia)

Dziś jest poniedziałek, trzysta trzydziesty piąty dzień roku. Wschód słońca 07.20, zachód słońca 15.28. Imieniny obchodzą: Aleksander, Ananiasz, Antoni, Blanka, Edmund, Florencja, Jan, Natalia i Rudolf.Data dodania artykułu: 01.12.2025 06:55
Dziś w kraju i na świecie (poniedziałek, 1 grudnia)

Himmler uznał, że podbite ziemie, także te polskie mogą być rezerwuarem rekrutów dla Waffen-SS

Himmler uznał, że rezerwuarem dla jego prywatnej armii - bo tak w gruncie rzeczy traktował Waffen-SS – mogą być ziemie podbite przez III Rzeszę. Także te polskie – mówi w rozmowie z PAP dr Tomasz E. Bielecki, autor książki „Polacy w Waffen-SS. Polskie Pomorze”.Data dodania artykułu: 30.11.2025 19:30
Himmler uznał, że podbite ziemie, także te polskie mogą być rezerwuarem rekrutów dla Waffen-SS
Reklama
Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie

Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie

Koncert Czesława Mozila „Solo” w Niebowie (Wincentynów) – wyjątkowy wieczór w domowym salonieJuż 18 stycznia 2026 roku (niedziela) o godz. 17:00 Czesław Mozil zaprasza na jedyne w swoim rodzaju wydarzenie muzyczne — koncert "Czesław Mozil Solo – w mieszkaniu". Miejsce: niewielka wieś Wincentynów (gmina Sławno, powiat opoczyński), blisko Opoczna, w malowniczym zakątku województwa łódzkiego. Prywatna przestrzeń – salon domu – stanie się areną bliskiego spotkania artysty z publicznością.Miejsce pełne folklorystycznego klimatuWincentynów to kameralna miejscowość — według danych z 2021 r. liczy zaledwie 179 mieszkańców W sąsiedztwie znajduje się prywatny miniskansen "Niebowo", prezentujący tradycyjną wiejską architekturę regionu opoczyńskiego: chatę ze strzechą, ziemiankę, stodółkę i autentyczne wnętrza izby białej, kuchni i sieni.  Ta nieoczywista, serdeczna sceneria doskonale komponuje się z domowym klimatem koncertów Mozila.Co czyni ten wieczór wyjątkowymBliskość artysty: Czesław zagra niemal jak "u sąsiada" — w salonie, na kanapie, czasem na podłodze, a może ktoś usłyszy go z kuchni. Ta forma koncertu wyczarowuje atmosferę kameralności i autentycznego kontaktu.Unikalna formuła: To połączenie solowego show muzycznego i błyskotliwego stand-upu — pełne inteligentnych obserwacji, humoru i muzycznych emocji.Repertuar: Poza znanymi piosenkami, usłyszymy utwory z ostatnich albumów oraz premiery nowych nagrań, które trafią na kolejną płytę.Aktualny czas twórczy: Mozil zdobył tegoroczną Festiwalową Nagrodę Opola za piosenkę „Ławeczka”, singiel „Leń” z „Akademii Pana Kleksa 2” stał się hitem, a jego album „Inwazja Nerdów vol. 1” zdobył Fryderyka w 2025 roku.Kilka faktów o artyścieUrodzony w 1979 r. w Zabrzu, wykształcony akordeonista (Król. Duńska Akademia Muzyczna w Kopenhadze) Twórca złożonych dzieł: muzyka, teksty, aktorstwo dubbingowe (np. Olaf z "Krainy Lodu"), osobowość TVLaureat licznych nagród: Fryderyków, nagrody opolskiego festiwalu, platynowych płytStyl znany z połączenia kabaretu, folku, punka i inteligentnego humoru — trudno zamknąć go w jednym słowie Szczegóły wydarzeniaData: 18 stycznia 2026 (niedziela), godz. 17:00Miejsce: dom mieszkalny w Wincentynowie k. Opoczna („Niebowo”)Bilety: tylko 40 sztuk, cena 130 zł — dostępne na stronie: [biletomat.pl]Więcej informacji na: wydarzenie na FacebookuTaki koncert to znakomita okazja, by przeżyć muzykę i humor Mozila w najbardziej osobistej formie. To więcej niż performance — to spotkanie, które zostaje w pamięci na długo.Data rozpoczęcia wydarzenia: 18.01.2026

Polecane

W powiatowym Matrixie wszystko bez zmian

W powiatowym Matrixie wszystko bez zmian

Nie udało się dzisiaj powołać nowego Starosty oraz Zarządu Powiatu Tomaszowskiego. Nie udało się nawet zebrać 12 osobowego kworum, by móc prawomocnie przeprowadzić zwołaną na wniosek radnych sesję. Nie stawili na obradach radni Prawa i Sprawiedliwości oraz klubu Powiat Tomaszowski Od Nowa. Przy czym ci pierwsi w budynku starostwa byli. Dlaczego nie weszli na sesję? Mogli przecież przyjść i głosować. Nic nie stało na przeszkodzie. Mogli odrzucić proponowaną na Starostę przez KO, panią Alicję Zwolak Plichtę lub ją poprzeć. Tymczasem stworzono wrażenie, że dzieje się coś o czym osoby postronne nie powinny wiedzieć. Czy aby na pewno? Tekst na temat dzisiejszej sesji będzie miał charakter felietonowy, a więc całkiem subiektywny. Napisany z punktu widzenia radnego niezależnego, nie związanego z żadnymi partiami i nie będącego członkiem żadnego klubu. Nie znaczy to oczywiście, że znajdziecie w nim jakieś nieprawdziwe i niesprawdzone informacje.Data dodania artykułu: 03.12.2025 21:23 Liczba komentarzy: 16 Liczba pozytywnych reakcji czytelników: 5
„Anioły są wśród nas” – Gala tomaszowskich wolontariuszyOperacja „TOR”: tomaszowska policja i Straż Ochrony Kolei wzmacniają patrolowanie szlaków kolejowychŚmigłowce nad skałami Jury. 7. Batalion Kawalerii Powietrznej na poligonie marzeńHejt czy nadzór? Kulisy odejścia dyrektorki i nowy start domu dziecka „Słoneczko”KRUS i NFZ we wspólnej akcji „Weź się zbadaj”W powiatowym Matrixie wszystko bez zmianWystawa „Ukraine in Focus” pokazuje prawdę o wojnieŚwięto Patrona w „Wyspiańskim” – ślubowanie pierwszoklasistów i spotkanie z MistrzemBestialski napad bandycki dokonany w pierwszym dniu świąt na ulicy Wesołej w Łodzi3 grudnia – dzień, w którym naprawdę warto się zatrzymaćKonkurs na dyrektora PCPR. Jedna kandydatura, zmiana władzy i sporo znaków zapytaniaS12 coraz bliżej Radomia. Rusza przetarg na odcinek Wieniawa – Radom Południe
Reklama
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 4°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 12 km/h

Reklama
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: EwaTreść komentarza: Asystent prezesa czy sam prezes komentuje wysysanie szpitalnych pieniędzy.Źródło komentarza: Telefon za tysiąc, mieszkanie na koszt spółki. Złoty kontrakt prezesa TCZAutor komentarza: 325Treść komentarza: Kują, nie kłują. Telefon wstawia inaczej.Źródło komentarza: Czy uda się wybrać nowy Zarząd Powiatu?Autor komentarza: MacherTreść komentarza: Tylko do tej pory to między innymi Witczak pozwalał staroście trwać na stanowisku. To nie jego ludzie z KO dążyli najbardziej do odwołania Węgrzynowskiego. Ja też nie przepadam za Witko, ale on jeszcze czasem potrafi dogadać się z innymi dla dobra sprawy. Witczak tego nie potrafi i przejawem tego jest forsowanie Zwolak-Plichty na starostę, chociaż radni Witko nigdy jej nie zaakceptują.Źródło komentarza: W powiatowym Matrixie wszystko bez zmianAutor komentarza: JaTreść komentarza: To wybór starosty dopiero po 17.12 ? Jak będzie przyjęty budżet miasta wtedy będzie można się domyślać kto zostanie starostą.Źródło komentarza: W powiatowym Matrixie wszystko bez zmianAutor komentarza: EllaTreść komentarza: Chce kontroli i nadzoru, bo tam, gdzie pieniadze, tam trzeba patrzec na rece. Po prostu tak mamy. A nowy zawod w tym obrebie to hejter albo bardziej po polsku hejtownik. I tak trzeba mowc, jestem hejtownikiem, bo chce dozoru, kontroli i patrzenia na rece antyhejtownikom.Źródło komentarza: Hejt czy nadzór? Kulisy odejścia dyrektorki i nowy start domu dziecka „Słoneczko”Autor komentarza: zbychTreść komentarza: Wolę Witczaka od macierewicza. A o Witko świadczy Arena Lodowa (sprawdz dlaczego powstała) i kolejny "genialny" dla dobra mieszkańców pomysł z filharmoniąŹródło komentarza: W powiatowym Matrixie wszystko bez zmian
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama