W naszej ostatniej sondzie pytaliśmy o Waszą opinię w sprawie roszczeń lekarzy wobec tomaszowskiego szpitala. Zdecydowana większość spośród głosujących (68%) stwierdziło, że są nieuzasadnione, ponieważ zostały "wymuszone" groźbą odejścia od łóżek pacjentów, która mogła skutkować koniecznością ewakuacji szpitala. Z takiego wyniku może cieszyć się starosta Kagankiewicz. Dzisiaj proponujemy Wam, abyście wypowiedzieli swoją opinię na temat spotkań o charakterze politycznym, jakie coraz częściej organizowane są w tomaszowskich kościołach. Kampania wyborcza jeszcze nie została oficjalnie ogłoszona. Politycy jednak nie śpią, wykazując zwyczajną w roku wyborczym hiperaktywność. Czy Waszym zdaniem kościół to odpowiednie miejsce do prowadzenia agitacji politycznej?
18.07.2011 00:16
(aktualizacja 31.07.2023 19:42)
Podziel się
Oceń
Napisz komentarz
Komentarze
SAM
21.07.2011 07:42
Coś wam ten kościół przeszkadza. Widać strach przed moherami.Przestańcie się interesować co się dzieje na plebani a zacznijcie tym co jest w urzędach.
To wygląda na nie dość, że na strach to i na słabość partii
kiki
19.07.2011 13:32
[email protected] się wyedukowałeś i doświadczyłeś to po cholerę jeszcze tu siedzisz jak tak ci niedobrze w Polsce.
Skoro patriotyzm Polaka ci ciąży Europa bez granic,patriotyzmu i zdziczenia stoi dla takich jak ty otwarta,wg.owsikowo - tuskowatej utopii.
xxx
19.07.2011 09:59
Tak, tak kiki, znam osobiście tych wyedukowanych na uniwersytetach katolickich organizowanych za komuny przy parafiach, większość z nich po tej edukacji założyła własny biznes, pytanie tylko skąd nagle znalazła na niego pieniądze, bo w większości byli to zwykli ludzie nie mający żadnego kapitału, a tu nagle fortuny im porosły, dziwnym trafem ciągle wokół tych ich biznesów kręcą się koloratkowi, czyżby cisi wspólnicy?, oczywiście są wzorem wyedukowanych katolików – na pokaz w niedzielę cała rodzina w kościele zajmuje wydzielony sektor, na tacę wali po 100 zł, a w tych swoich biznesach po katolicku pracowników na czarno zatrudnia a o ile legalnie to za minimalną pensję, a harować każe za dwóch, resztę społeczeństwa zaś ma za bydło niegodne z nimi rozmawiać, ot ta twoja wyedukowana młodzież,
I jak sugerujesz do łba nikt mi nic nie napchał doświadczyłem tego patriotyzmu na własnej skórze
kiki
19.07.2011 08:23
[email protected] też napchali żydo-bolszewicko-masońsko teorią ogłupiania i bezdety mażesz siejąc nieprawdy i nienawiść.
Dziś mało kto daje się na to łapać,a już na pewno nie, patriotycznie wyedukowana młodzież miedzy innymi uczona również przez katechetów i kapłanów KK !!!
zimny00
19.07.2011 06:21
Państwo i Kościół to dwie różne organizacje. Kościół pokazał na przełomie dziejów do czego doprowadzi jak będzie dzierżył władzę świecką. Żadna inna religia w Polsce nie ingeruje w sprawy polityczne i tak samo powinien postępować Kościół.
xxx
18.07.2011 19:16
to co napisałeś byłoby słuszne gdyby państwo nie łożyło na Kościół, gdyby nie konkordat, komisja majątkowa etc., a za kasjera juuż robi gdy płaci pensje za nauke religii, kapelanom więzinnym, szpitalnym, i gdzie ich tam jeszcze napchali
KCh
18.07.2011 16:10
Nie rozumiem też na jakiej podstawie i w imie czego, często można się spodakać z pogłądem wielu antyklerykałów, iż to Państwo za pomocą PIT-37, ma robić za kasiera Kościoła??
To jak Kościół się finansuje to powinna być jego własna suwerenta decyzja. Demokratyczne państwo nie może nikomu czegoś tak wprost narzuczać. Wiem że jest tak w Niemczech i Austrii, ale nie ma tu analogi.
KCh
18.07.2011 15:50
Czy Waszym zdaniem kościół to odpowiednie miejsce do prowadzenia agitacji politycznej?
- To zależy czy na to pytanie ma odpowiadać osoba czująca dużą wieź z Kościałem, czy też osoba od niego oddalona??
Pewnym kuriozum jest fakt, że osoby oddalone od Kościoła często podnoszą larum, iż księża wtrącają się do polityki. Nie ukrywam że dla mnie to dziwne, gdyż dla takich osób ksieża są zwykłymi obywatelami. A chyba nikt tu nie zabrania nikomu demokratycznego prawa do wolności wypowiedzi??
xxx
18.07.2011 13:32
Kiki sprytnie uciekasz od głównego wątku artykułu wplatając ciągle w swoje wypowiedzi Owsiaka, którego ani jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem , aborcje, małżeństwa pedalskie jak to ujmujesz, ect., których to rzeczy również jestem przeciwnikiem pragnę Ci tylko przypomnieć o hipokryzji ukochanego p. Prezesa, za którego rządów niejaki p. Marek Jurek proponował całkowity zakaz aborcji, coś na kształt obecnego projekt u obywatelskiego, wtedy pan Prezes i reszta PiS wolała spuścić pana Jurka i jego projekt niż tak jak dziś w ferworze kampanii udawać obrońców życia, a tak na marginesie Jurek zachował się wtedy honorowo, jak mało który polityk potrafi
kiki
18.07.2011 12:30
Proszę dopisać nie przed słowem siej.
Z góry dziękuje.
kiki
18.07.2011 12:27
[email protected],o:widzę,że odpowiada duch swawoli i rozpusty kultury zachodu bardziej co niektórym niż tradycja i kultura w chrześcijańskiej Polsce.
A więc hasło "róbta co chceta" ma podatny grunt.
Aborcja,eutanazja,małżeństw a pedalskie i lesbijskie,może jeszcze adoptowanie dzieci przez inaczej sexualnie sądzisz,że kościół na tę sodomię KK oko przymknie ?....
A Dekalog przez Boga dany ma być niczym w porównaniu z idiotami z zachodu ?...
Nawet żydokomuna zrozumiała,że Boga i KK nie sposób pokonać.
Tłumaczenie,że Boga nie ma bo Gagarin w kosmosie latał i go nie widział jest dziś
pożywką do niewybrednych żartów z homosowietikusa radzieckiego chowu.
Jak nie pojmujesz o czym piszę to siej "owsikowej"propagand y.
To nie są żarty ani trolling.Miast tego,są to filozoficzne rozmyślania i merytoryczne pojmowanie tematu.
vashta-nerada
18.07.2011 09:58
kiki, ja mam nadzieje że ty sobie żartujesz a w najgorszym razie trolling uprawiasz. Twoje pojmowanie patriotyzmu i roli kościoła jest archaiczne i może sprawdziłoby się w XIX czy początkach XX wieku.
Ostoją ducha narodu kościół może był kiedyś (zabory, obie wojny światowe, czasy komunizmu), dziś jest rakiem, pasożytem żerującym na tkance społeczeństwa, między innymi dzięki wspaniałej służalczej umowie zwanej konkordatem.
Społeczeństwa zachodnie ewoluują i moim zdaniem, jakiekolwiek kościoły czy praktyki religijne nie będą grały aż tak istotnej roli jak kiedyś - doskonałą analogią jest tutaj usamodzielnienie się dzieci od rodziców; kiedyś religia, kościół mówiły nam jak żyć, jak działa świat, dziś sami potrafimy do wszystkiego dojść. Ich rola zmienia się tak samo jak rola rodziców, gdy sami stajemy się dorośli.
kiki
18.07.2011 09:33
@2:prześmiewco anty - wyborco,jeśli już tak dociekliwie wnikasz w temat,to może wyjawisz tajemnicę Jurka Owsika,dlaczego to właśnie jego zgraja małolatów cieka przed kościołami z puszkami na mamonę i czyni to bardzo natrętnie.
Przecież może ciekać w 1 maja także a nie zakłócać świątecznego nastroju w okresie Bożego Narodzenia.
Trochę pomyśl nim wściekle poczniesz gromy ciskać.
xxx
18.07.2011 09:21
Tak, tak Kiki, a później w imię tradycji, kultury i patriotyzmu, uświadomiony przez kler w kościele patriota dowie się, że jego wybrańcy „jedyni prawdziwi patrioci z PiS”, tak jak w tomaszówku wejdą w koalicję z SLD, oczywiście w imię wartości katolickich i patriotycznych
kiki
18.07.2011 08:58
Jak najbardziej kościoły do tego typu "akcji" polityków się nadają.
Polak, wyborca - patriota ma być właśnie w tym miejscu uświadomiony i uduchowiony jaki nakłada na niego ojczyzna,zgodnie z tradycją,kulturą i patriotyzmem katolickiej Polski.
Kościół jest newralgiczną tkanką narodu i ma takie same prawa i głos w jego obronie.
Jest nieodłączną ostoją ducha narodu i godnym reprezentantem nas wszystkich.
Napisz komentarz
Komentarze