
Właściciele Ceramiki Paradyż oraz Chargé d’affaires Jan Tombiński z małżonką

Wieczór rozpoczął Chargé d’affaires Jan Tombiński, który z dumą powitał Właścicieli Ceramiki Paradyż Annę Tępińską-Marcinek oraz Adama Tępińskiego, jako przedstawicieli polskiego, innowacyjnego biznesu tak silnie obecnego w Niemczech. Słowa podziękowania właściciele firmy skierowali nie tylko do kierownictwa ambasady, ale również bardzo licznie przybyłych gości. Następie Agata Brodzka Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż wprowadziła uczestników w koncepcję projektu PARADYŻ GARDEN, po czym Anna Orska oraz Gosia Baczyńska zabrały uczestników w swoistą podróż – subtelną, lecz pełną wrażeń opowieść o swoich najnowszych projektach.


Atmosfera wydarzenia, podczas którego można było dosłownie dotknąć efektów wielomiesięcznych prac oraz porozmawiać z ich twórcami, przepełniona była kreatywnością i inspirującymi doświadczeniami. Kominki BIO wykonane ze spieków kwarcowych oraz limitowane breloki z kolekcji „Mozaika” autorstwa Anny Orskiej stanowiły prawdziwe dopełnienie idei linii produktowej PARADYŻ GARDEN.



Obecność Gosi Baczyńskiej, ikony polskiego designu modowego, który umiejętnie połączyła ze światem płytki ceramicznej dodatkowo wzbogaciło wydarzenie, idealnie wpisując się w kontekst Berlin Fashion Week. Wydarzenie stało się platformą prezentacji nie tylko mody, lecz designu, innowacji i zrównoważonego rozwoju łącząc targi branżowe, wystawy, konferencje i wydarzenia networkingowe.


Premiery projektów Ceramiki Paradyż w Berlinie nie tylko zaintrygowały, ale i stały się inspiracją, udowadniając, że polski design ma wiele do zaoferowania światu, nieustannie przekraczając granice konwencji i definiując nowe standardy w branży.
Fotografie: Jasek Kurnikowski, AKPA
























































Napisz komentarz
Komentarze