Na stronie głównej serwisu zauważyliście już zapewne klawisz z napisem „Zamów reklamę”. Wciskacie go i przenosicie się do panelu użytkownika. Po lewej stronie macie pola wyboru. Jedno z nich obejmuje dane firmy niezbędne do wygenerowania faktury. Inne przyciski to: dodaj nowe dane, bieżące zamówienie (możecie na nim umieścić kilka jednostek reklamowych), listę archiwalnych zamówień i listę zatwierdzonych i oczekujących na zatwierdzenie banerów. W tym miejscu znajdziecie też instrukcję dodawania banerów.
Aby zamieścić reklamę należy wcisnąć przycisk „dodaj baner”. Pojawia się okno wyboru przy pomocy którego wgrywamy odpowiedni plik na serwer. Pamiętać należy, że w reklamie internetowej rozmiary banerów są zestandaryzowane. Grafiki powinny mieć szerokość od 200-300; 700-1000 lub 468-610 pikseli. Również wysokość podlega ograniczeniom chociaż nie tak rygorystycznym. Warto pamiętać, że cena reklamy uzależniona jest od pola powierzchni banera.
Dodany plik oczekuje na akceptację administratora. Jest to operacja jednorazowa dla każdego pliku, co oznacza, że będziecie mogli go później publikować i zamawiać wielokrotnie. Po akceptacji otrzymasz droga mailową odpowiednią informację i będziesz już mógł złożyć zamówienie. Czas oczekiwania może wahać się od kilku minut to kilku godzin.
Tworzenie zamówienia jest niezwykle proste. Po wciśnięciu przycisku „złóż zamówienie” pojawi formularz. Należy dokonać wyboru czasookresu, w jakim chcesz by Twoja reklama się ukazywała oraz określić liczbę wymaganych wyświetleń. Przykładowo wpisując cyfrę „1” zamawiasz tysiąc wyświetleń a w tabeli pokazuje się cena za zamówienie razem z podatkiem VAT. ZA podstawowy przyjęliśmy baner o rozmiarze 1000x200 pikseli (góra strony). Jego koszt to 3,69 zł brutto. Banery w mniejszych rozmiarach będą proporcjonalnie tańsze.
Akceptacja zamówienia przenosi użytkownika do strony logowania do systemu bankowości internetowej za pośrednictwem serwisu PayU. Należy wybrać logo swojego banku oraz zaakceptować płatność. Baner na stronie pojawi się automatycznie po kilku minutach. W panelu użytkownika na bieżąco możecie śledzić jaka część waszego zamówienia (ile odsłon) została już wykorzystana.
Ważne! Jednostki reklamowe nie są już przypisywane do konkretnych miejsc w serwisie. Przemieszczają się rotacyjnie na wszystkich stronach i podstronach. W ten sposób zyskują na atrakcyjności i skuteczności.
Zmiany nie oznaczają, że rezygnujemy z kontaktu z klientami. Mamy też ofertę dla klientów poszukujących niestandardowych rozwiązań. W takim przypadku trzeba jednak liczyć się z nieco wyższymi kosztami.
Z innych zmian warto zauważyć, że stworzyliśmy możliwość prezentacji patronów poszczególnych rubryk. Przyjęliśmy formułę przesuwającego się paska informacyjnego. Jeśli ktoś z Was chciałby wesprzeć którąś z naszych stałych rubryk, zapraszamy.

























































Napisz komentarz
Komentarze