Naszym strategicznym celem na najbliższe lata jest budowa silnej i rozpoznawalnej marki sieciowej Mini Park – mówi Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski & Synowie. Nasz nowy produkt jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych
i zmieniające się potrzeby sieci handlowo-usługowych. Jednocześnie bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby miast powiatowych, w których wciąż jest popyt na funkcjonalne i przyjazne klientowi powierzchnie handlowe - dodaje.
Projekt zakłada stworzenie sieci pasaży handlowych, które poprzez dobór atrakcyjnej lokalizacji, wysoki standard wykonania oraz komplementarną ofertę handlową zaspokoją oczekiwania przyszłych klientów.Oferta będzie skierowana do osób poszukujących dobrych jakościowo towarów i usług w atrakcyjnych cenach, dla których istotną cechą jest wygoda zakupów blisko miejsca zamieszkania.
W obiektach Mini Park znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy. Pasaże handlowe Mini Park to oferta dla najemców oczekujących atrakcyjnego miejsca handlowego, które przyciągnie stałą grupę klientów
i wygeneruje satysfakcjonujące zyski – tłumaczy Jurga. Jesteśmy przekonani, że warunki jakie oferujemynaszym partnerom m.in. bazę lokalizacji na terenie całego kraju oraz jednolity format obiektów, umożliwią im szybki rozwój i sukces biznesowy – dodaje.
Mini Parki będą powstawały w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym: na osiedlach mieszkaniowych, przy głównych ulicach miast. Będą się składać z kilku do kilkunastu powtarzalnych modułówo powierzchni 60 mkw. Dzięki takiej formule będzie można je ze sobą łączyć w zależności od potrzeb najemcy. Obiekty nie będą posiadały powierzchni wspólnych, każdy z lokali będzie miał odrębne wejście. Bezpieczeństwo i komfort dokonania zakupów zapewnią przestronne, dobrze oświetlone i czytelnie oznaczone miejsca parkingowe. Koncepcja obiektu zakłada dedykowanie kilku miejsc parkingowych dla każdego lokalu.
W Tomaszowie Pasaż Handlowy Mini Park powstanie przy ulicy Konstytucji 3 Maja w bezpośrednim sąsiedztwie supermarketu Biedronka. Taka lokalizacja nie jest wcale przypadkowa. Pasaże handlowe, to kolejny produkt handlowy firmy Świtalski & Synowie po sieci handlu hurtowego Eurocash, sklepach dyskontowych Biedronka i sieci sklepów typu convenience store Żabka.[
Napisz komentarz
Komentarze