Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 6 sierpnia 2025 03:48
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu została nagrodzona godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

Spółka WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu otrzymała wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest nagrodą przyznawaną firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani klienci WeNet bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z firmą.
  • Źródło: WeNet

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.

Reklama

Statuetka i certyfikat ,,Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.

„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.

„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.

W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.

Reklama

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

Reklama

Duda: w ciągu 10 lat mojej prezydentury Polska stała się państwem nowego formatu

Prezydent Andrzej Duda ocenił w swoim ostatnim orędziu, że w ciągu 10 lat prezydentury Polska stała się państwem nowego formatu. Jak mówił, zostawia polityce przekonanie, że słowo dane publicznie zobowiązuje. Podkreślił też, że prezydent elekt Karol Nawrocki otrzymał silny mandat do prowadzenia polskich spraw.Data dodania artykułu: 05.08.2025 23:36
Duda: w ciągu 10 lat mojej prezydentury Polska stała się państwem nowego formatu

9 na 10 opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość - sprawdź, co czyni pupila szczęśliwym

87% opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość, a 85% uważa go za pełnoprawnego członka rodziny - wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii WHISKAS® „Koci Mrraj”. Relacja z kotem to nie tylko codzienne głaskanie i wspólna zabawa, ale też realne wsparcie dla naszego dobrostanu psychicznego i fizycznego. Z kolei szczęście pupila zależy w głównej mierze od świadomości i troski jego opiekuna. Jak sprawić, żeby kot był szczęśliwy? Warto odwiedzić strefę marki już 7 sierpnia przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, aby nie tylko porozmawiać z behawiorystką, ale też wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota.Data dodania artykułu: 05.08.2025 13:26
9 na 10 opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość - sprawdź, co czyni pupila szczęśliwym

Żurek: mam carte blanche od premiera Donalda Tuska w decyzjach kadrowych

Mam carte blanche od premiera Donalda Tuska, jeśli chodzi o decyzje kadrowe dot. ministerstwa sprawiedliwości i prokuratury – mówił w poniedziałek szef MS, prokurator generalny Waldemar Żurek. Dodał, że do objęcia funkcji szefa MS przekonało go to, że resort „nie będzie z klucza politycznego”.Data dodania artykułu: 04.08.2025 17:35
Żurek: mam carte blanche od premiera Donalda Tuska w decyzjach kadrowych

ZUS: 755,2 tys. osób otrzymało wyższe świadczenia w ramach renty wdowiej

Ponad 755,2 tys. osób otrzymało wyższe świadczenia w ramach renty wdowiej. Od 1 lipca trafiło do nich dodatkowo w sumie 264,4 mln zł – wynika z danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Do ZUS wpłynęło łącznie ponad milion wniosków o rentę wdowią.Data dodania artykułu: 04.08.2025 09:24
ZUS: 755,2 tys. osób otrzymało wyższe świadczenia w ramach renty wdowiej

Łódzkie/ Zachodnia obwodnica Łodzi S14 zamknięta w obu kierunkach, akcja służb ratowniczych

Ze względu na działania służb ratowniczych została zamknięta droga ekspresowa S14 między węzłami Pabianice Północ i Dobroń - poinformowała w niedzielę GDDKiA.Data dodania artykułu: 03.08.2025 13:27
Łódzkie/ Zachodnia obwodnica Łodzi S14 zamknięta w obu kierunkach, akcja służb ratowniczych

Papież do młodzieży: jesteście znakiem tego, że inny świat jest możliwy

Papież Leon XIV powiedział ponad milionowi uczestników Jubileuszu Młodzieży w Rzymie na kampusie Tor Vergata, że pokazują oni, że inny świat - przyjaźni i dialogu - jest możliwy. W homilii podczas mszy w niedzielę, cytując św. Jana Pawła II, apelował o to, by zbudować bardziej ludzkie i braterskie społeczeństwa.Data dodania artykułu: 03.08.2025 12:31
Papież do młodzieży: jesteście znakiem tego, że inny świat jest możliwy

Prezes ZUS: jeśli w wieku 40, 50 lat zaczynamy myśleć o emeryturze, to jest już trochę późno

Jeśli w wieku 40, 50 lat zaczynamy myśleć o emeryturze, to jest już trochę późno. Dlatego wiele osób korzysta z trzeciego filaru i to jest bardzo dobre rozwiązanie - powiedział PAP prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Zbigniew Derdziuk. Dodał, że jest zwolennikiem wprowadzenia tzw. renty dożywotniej.Data dodania artykułu: 03.08.2025 11:57
Prezes ZUS: jeśli w wieku 40, 50 lat zaczynamy myśleć o emeryturze, to jest już trochę późno

Prezes ZUS: emerytury kobiet są niższe od mężczyzn o około 1,5 tys. zł

W 2024 r. średnia emerytura wynosiła około 3,9 tys. zł. Oczywiście ona jest inna dla kobiet i dla mężczyzn, różnica wynosi około 1,5 tys. zł - powiedział PAP prezes ZUS Zbigniew Derdziuk. Zaznaczył, że wydłużenie aktywności zawodowej o rok zwiększa wysokość emerytury o około 8-12 proc.Data dodania artykułu: 03.08.2025 10:31
Prezes ZUS: emerytury kobiet są niższe od mężczyzn o około 1,5 tys. zł
Reklama

Polecane

9 na 10 opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość - sprawdź, co czyni pupila szczęśliwym

9 na 10 opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość - sprawdź, co czyni pupila szczęśliwym

87% opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość, a 85% uważa go za pełnoprawnego członka rodziny - wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii WHISKAS® „Koci Mrraj”. Relacja z kotem to nie tylko codzienne głaskanie i wspólna zabawa, ale też realne wsparcie dla naszego dobrostanu psychicznego i fizycznego. Z kolei szczęście pupila zależy w głównej mierze od świadomości i troski jego opiekuna. Jak sprawić, żeby kot był szczęśliwy? Warto odwiedzić strefę marki już 7 sierpnia przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, aby nie tylko porozmawiać z behawiorystką, ale też wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota.Data dodania artykułu: Wczoraj, 13:26
Groźny wypadek motocyklisty41 milionów pozyskało miasto na remont Włókniarza. Marcin Witko dziękuje J. Skrzydlewskiej i D. KlimczakowiKomunikat o przerwach w dostawie prądu9 na 10 opiekunów kotów w Polsce uważa, że ich kot ma unikalną osobowość - sprawdź, co czyni pupila szczęśliwymSkóra z Byka na Przystani! Zapraszamy w najbliższy piątek!Wygraj bilety na Love Polish Jazz FestiwalJak wybrać najlepszy wzmacniacz do perkusji elektronicznej?Fortepianowe dźwięki przegoniły chmury nad miastemGdy lokalna firma jedzie na targi, czyli jak wyglądają profesjonalne stoiska?Makramowe inspiracje na Placu Kościuszki – „Sztuka sznurka” w Tomaszowie MazowieckimWciąż oszukują metodą "na wnuczka"Tomaszowianie uczcili rocznicę Powstania Warszawskiego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama